Paljon on ihmisiä jotka eivät katso hinnastoa hypätessään taksiin. Sitten ovat pettyneitä kun kohdalle sattuu se, jolla on 50 € minimihinta
Niin? Ja tämäkö on asiakkaan vika?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tilaan aina Lähitaksin, kun tarvitsen taksia. Hinta-arvion voi katsoa laskurilla etukäteen. Hyvin pitää arvio paikkansa. On tullut testattua monta kertaa. Luotettava firma.
Ratissa on kanelipulla, joka alkaa udella, ihmetellä miksi matkustat taksissa ja lopulta kysyy milloin tavataan? Onpa kivaa että tuollaiset urpot saa tietää missä asut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvinta liikkumista on edelleen oma auto. Suosittelen kaikille.
No ei ole. Maksat vakuutuksia, veroja, huoltoja, renkaita, polttoainetta/sähköä, autopaikkaa/parkkipaikkaa jne.
Maaseudulla välttämättömyys mutta kaupungissa halvimmaksi tulee julkinen liikenne ja satunnainen taksilla ajelu.
En minä sinusta tiedä, mutta itsellä bonus 83% ja vakuutus 168e/vuosi. Katsastus 60e ja huollot teen itse joten siitä voi päätellä mitä ylläpito maksaa versus 4-5 taksikyytiä.parkkipaikkana oma piha/ autotalli. Max 400 vuosi + bensat. Kun välillä kuskaa naapurin yyhhoon kauppaan ym ja ottaa 20-30e kerta niin eipä kalliiksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvinta liikkumista on edelleen oma auto. Suosittelen kaikille.
No ei ole. Maksat vakuutuksia, veroja, huoltoja, renkaita, polttoainetta/sähköä, autopaikkaa/parkkipaikkaa jne.
Maaseudulla välttämättömyys mutta kaupungissa halvimmaksi tulee julkinen liikenne ja satunnainen taksilla ajelu.
En minä sinusta tiedä, mutta itsellä bonus 83% ja vakuutus 168e/vuosi. Katsastus 60e ja huollot teen itse joten siitä voi päätellä mitä ylläpito maksaa versus 4-5 taksikyytiä.parkkipaikkana oma piha/ autotalli. Max 400 vuosi + bensat. Kun välillä kuskaa naapurin yyhhoon kauppaan ym ja ottaa 20-30e kerta niin eipä kalliiksi käy.
Yhäreillä kyllä on rahaa vaikka siihen taxiinkin.
Maalaisten ongelma. Lukutaito ja taksisovellus ovat jess
On tärkeämpää katsoa ettei kuski ole ollut liikaa auringossa tai viettänyt aikaa hiilikellarissa.
Sairaalaan mennään Kela-taksilla joka on suuntaansa maksimissaan 25€ paitsi, jos kyydin hinta on alhaisempi kuin tuo 25€ niin sitten maksaa sen. Nämä kerryttää myös maksukattoa Kelalle.