Millaiselle vartalonmallile kynähame sopii?
Minulla ei ole juurikaan vyötäröä ja aika kapea lantio, sopiiko kynähame?
Kommentit (16)
Lähtökohtaisesti ihan ekana hoikka
Mutku kehopositiivisetkin haluu ahtaa ittesä sellaseen. Karmeeta katsottavaa
Vierailija kirjoitti:
Voi sua, kun sulla on asiatsurkeasti, hoikkuutesi on toki, mutta kuuten elämä on yksi white out.
Jos haluat näyttää vielä enemmän pötkylältä niin pue ihmeessä. Minusta sopii sellaiselle, jolla on lantiossa edes jotain muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on pitkät sääret niin sopii. Persjalkaiselle ei sovi vaikka olisi vyötärökin
Olen lyhytvyötäröinen, tai lyhytselkäinenkö se termi on. Jalat on ihan sopusuhtaiset vartaloon nähden, ei siis lyhyet siihen nähden.
Ohis.
Mikä olikaan ns kynähameen nimi ennen tätä typerää kynä-sanaa. Se oli vain kapea hame. Olen ompelija ja katselin asiakkaiden pyyntöjä vuosien takaa. Olen ommellut kymmeniä kapeita hameita, mutta kynähameita en koskaan.🤡
Vierailija kirjoitti:
Ohis.
Mikä olikaan ns kynähameen nimi ennen tätä typerää kynä-sanaa. Se oli vain kapea hame. Olen ompelija ja katselin asiakkaiden pyyntöjä vuosien takaa. Olen ommellut kymmeniä kapeita hameita, mutta kynähameita en koskaan.🤡
Nöyrin anteeksipyyntöni tästä virheellisestä termistä.
Olisiko sinulla sitten ompelijana näkemystä millaiselle vartalolle kapea hame sopii?
Mulle sopii, olen ylipainoinen, mutta jalat eivät ole mitkään tukit, painoni ei ole kerääntynyt alavartaloon niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin näkee hameita enää kenelläkään. Mutta jos on pakkomielle muiden läskeistä niin kaipa niitä sitten näkeekin.
Sinun vartalomalliin ei mielestäni sovi, ellei laita kynämekon kanssa esim peplum paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohis.
Ei jokainen kapea hame ole kynähame.
No esim lyhyehköjalkaiselle tiimalasille.. kynähame ns pidentää jalkoja ja korostaa kurveja.parhaiten mun mielestä on sopinut mulle, ehkä vähän ylipainoisena myös, mulla vahva tiimalasikroppa.
Suoralle kropalle ei sovi kovin hyvin..🙂
Kunhan on pitkät sääret niin sopii. Persjalkaiselle ei sovi vaikka olisi vyötärökin