Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin, mitä teen??

Vierailija
21.01.2024 |

Hirmuinen morkkis... Petin miestäni eilen/viime yönä. Mieheni kanssa avioliitto on ihan hyvä, mutta täysin urautunut ja en juuri koskaan ollut kiihottunut tai erityisen halukas seksiin. Eilen oltiin naisporukalla syömässä ja sen jälkeen käytiin vielä parilla. Muut lähtivät ja jäin odottamaan seuraavaa bussia. Naapuripöydässä oli erittäin komea mies ja jäin juttelemaan. Muutama drinksu lisää ja asiat johtivat toiseen.

Mieheni ja poikani ovat viikonlopun poissa eräässä pojan urheilutapahtumassa. Nyt istun kotona ja mietin tapahtunutta. En tiedä mitä teen, tunnustanko vai oletko asiasta hiljaa? Tuntuu samanaikaisesti sekä pahalta että hyvältä, viime yö kihelmöi edelleen, mutta mieheni kohtaaminen pelottaa. Pelkään että hän näkee minusta jo naamasta jotain tapahtuneen. 

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi avioliitto ei ole ihan hyvä.

Vierailija
2/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli aina motto, mittä sydän ei tiedä, sitä sydän ei sure. Joten et kerro mitään ja kärsit morkkiksen itse. Se nyt vielä puuttusi, että enin petät ja sitten vielä rikot mahdollisesti toisen sydämmen. Yksi rikkinäinen sydän riittää. Siten ikinä ei kannata tunnustaa vaan ennemmin vaikka kieltää.  Sekin on pienempi paha  toisen sielulle.

Joko teet jotain aivioliittosi ja parisuhde seksin pelastamiseksi tai sitten valmistaudut eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salailulle on vaikea perustaa suhdetta. Kun lähtee valehtelemaan niin sitä saa sitten tehdä muissakin asioissa pelastaakseen edelliset valheet. 

Vierailija
4/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet? Toivottavasti jäät kiinni huoraamisestasi.

Vierailija
5/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehes hakkaa sut tohjoksi.

Vierailija
6/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, minäkään en miehelle kertonut. Tosin, minulla ei ollut mitään morkkistakaan. Vaikka pitkässä avioliitossa olenkin ja hyvän miehen kanssa.

Vierailija
7/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee toiselle siten miten tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Eli mieti haluaisitko sinä tietää vastaavanlaisessa tilanteessa.

Itse neuvoisin kertomaan asiasta. Ehkä ensin pehmittää tulevaa iskua jotenkin, mutta uskon vakaasti siihen, että rehellisyys on lopulta oikea ratkaisu. Olen itse asiassa itsekin pettänyt aikoinaan miesystäväänl. Emme olleet voineet tavata pariin kuukauteen ja minulla oli silloin rankkaa eräiden fyysisten oireiden vuoksi. Olin väsynyt ainaiseen sairastamiseen ja kun olin silloin jo lääkärin hoidossa/tutkimuksissa, niin tuntui, että koko elämä oli sitten puoliterveenä oloa, kotitöitä ja töitä ja seinät alkoi kaatua päälle. Kun samaan aikaan emme voineet miesystävän kanssa tavata, niin oma läheisyydenkaipuu kai sitten ajoi siihen, että kun tilaisuus tuli saada mieheltä läheisyyttä ja päästä yöksi kainaloon, niin tartuin siihen.  Aamulla toki oli morkkis (oltiin vielä ilman päihteitä), mutta pian ajattelin, että tämä kuitenkin auttoi psyykkiseenkin hyvinvointiin. Päätin ilman muuta ottaa asian puheeksi miesystävän kanssa ja tottaki hän tunsi aluksi tulleensa loukatuksi ja halusi omaa aikaa vähän, mutta sovimme, että jutellaan  parin päivän päästä uudestaan siitä miä tehdään ja jos hän haluaa, niin voin avata omia tuntemuksiani enemmän. Tunteet ehti siinä vähän laantua ja lopulta miesystävä itse totesi, että hän kyllä tajuaa oikeasti tuon, että on hänelläkin ollut tilanteita, kun seinät on tuntuneet kaatuvan päälle ja sitten on mennyt ja hankkinut yhden illan suhteita ja sanoi, että jos olisi ollut suhteessa noina aikoina ja samanlainen tilanne, nin olisi itsekin pettänyt. Päästiin näin siitä yli ja sovittiin sitten myös jatkosta

Vierailija
8/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. alkoholi ei taida sopia sinulle, koska teet sen turvin tuollaisia ratkaisuja.

Vierailija
9/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tällainen on naista voimaannuttavaa toimintaa.

Vierailija
10/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. alkoholi ei taida sopia sinulle, koska teet sen turvin tuollaisia ratkaisuja.

Jos ei ollut kumi kullissa, niin ap kävelee testiin heti.

Vierailija
11/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ap mitään hätää. Toinen kerta on aina ekaa helpompaa...

Vierailija
12/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on tän illan pokan yhteystiedot. Fwb on pelastanut monta riutuvaa liittoa. Jaksaa arkea kun välillä saa nauttia.

Vierailija
13/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen sananlasku: "Einmal ist keinmal". Suomessa samanlainen: " Ei yksi pääsky kesää tee". Sitten vasta, jos haluat jatkaa saman miehen kanssa, pikkuhiljaa alat valmistella miestäsi eroon. Vaihtaen parempaan!

Vierailija
14/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että pidä mölyt mahassasi mutta näe vähän enemmän vaivaa avioseksin piristämiseen. 

M39

Vierailija
15/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun v i t t u on auki, pane lisää vaan.

Vierailija
16/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait pimpsan/pyllyn kautta mielihyvää, jota vailla olet kotona.Jos et saanut tauteja, pidä kokemus omana tietonasi. Älä kuitenkaan ota tavaksi. M49

Vierailija
17/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kerrot sillä olet jo pilannut suhteenne niin älä tuho enempää miehen elämää tai anna hänen elää valheessa jotta hän pääsee etsimään arvoistansa seuraa.

Vierailija
18/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hermostu. Kun jokaiselle käy varmasti joskus juuri noin niin, älä hermostu.

Koita vaan kerää ne (henkiset) luusi sieltä tunteiden lattialta ja koita ottaa yhteyttä tänne:

https://poliisi.fi/jata-vihje ' - (älä yhtään sielä ujostele)

..on rohkeaa ottaa itse itseään niskasta (tai vaikka sieltä..) palleistakiinni. Ok? - kyllä se vielä siitä..

iloksemme iloksi kaikki sulla muuttuu. - Uskotko?

Vierailija
19/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehes hakkaa sut tohjoksi.

Niinkö sinulle tehtiin?

Vierailija
20/61 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaaminen voi olla vaikeaa... Itse näen aina vaimoni naamasta ja käyttäytymisestä kun on ollut vieraissa. Mikäli satun olemaan kotona kun tulee kotiin. Menee kyllä aika nopeasti ohi. Muutaman kerran olen kysäissyt jaa saa raivarin, että epäilen häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme