Juhliin tulee 35 vierasta, joista suurin osa on vegaaneja
Voiko sekasyöjät ottaa huomioon, vai onko kaikki tarjottavat vegaanisia?
Vegaaniset "tuotteet" ei kuitenkaan kaikille sovi.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Minä jättäisin ainakin tuollaiseet ituhippien bileet väliin joten tarjoa ihan mitä lystäät. Ei sinne kukaan täysijärkinen sekasyöjä tule kuitenkaan.
Luojalle kiitos siitä! Ei kukaan haluakaan mitään ennakkoluuloisia pikkulapsia juhliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä vegaanisissa tuotteissa ei kaikille sovi? Se jolle ei sovi, ei ota sitä tuotetta.
Ne vegaaniset korvikkeet maistuvat hirveälle. Niistä on juhlaruokailu hyyyyvin kaukana.
Vegaaneille halvimpia sipsejä mitä kaupasta löytyy.
Muuten teet sellaiset tarjoilut kuin itse haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jättäisin ainakin tuollaiseet ituhippien bileet väliin joten tarjoa ihan mitä lystäät. Ei sinne kukaan täysijärkinen sekasyöjä tule kuitenkaan.
Pressaehdokkaista Li, Harkimo ja Halla-aho ovat kasvissyöjiä. Etkö pidä heitä täysjärkisinä? VM Riikka Purra on vegaani, instasss julkaisee vegaanisia reseptejä.
Oikeastiko joku pitää mainitsemiasi henkilöitä täysijärkisinä? Riippumatta siitä, mitä syövät.
t. eri
Intialaiset ruuat ovat useimmiten vegaanisia. Maistuvat mahtavilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pressaehdokkaista Li, Harkimo ja Halla-aho ovat kasvissyöjiä. Etkö pidä heitä täysjärkisinä? VM Riikka Purra on vegaani, instasss julkaisee vegaanisia reseptejä.
Ei pressaehdokkuus kerro järkevyydestä ravinnon osalta.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin suurimman osan tarjottavista vegaanisina, ja lisäksi jotain sekaaneille. Esimerkiksi runsas salaatti- ja kasvisbuffa, jossa erillisissä pakeissa savukalaa, lihapullia tai jotain lihapataa olisi aivan riittävä, kakut ja muut makeat on helppo tehdä täysin vegaanisina, jolloin ne sopivat kaikille. Hyvin epämuodolliseen tilaisuuteen voi vaikka tilata vaan pizzaa, osan vegaanisena ja osan ei.
Kakuissa ja muissa makeissa se vegaaninen margariini ja kermankorvikkeet maistuvat hirveälle. Ilmeisesti vegaaneilla ei ole lainkaan makuaistia, kun väittävät niiden "uppoavan" ihan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Osaan, mutta siihen tulee voita, munia, kermaa ja juustoa.
Eipä tarvitse ihmetellä, miksi mammat painavat yli 100kg, kun ainut tapa tehdä ruokaa/leipoa on lotrata voilla, kermalla ja juustoilla.
Olen eri, mutta olen siis sekasyöjä, joka rakastaa käyttää ruuanlaitossa voita, kermaa ja juustoa. Painoindeksini on 20. Ei puhdas ja terveellinen ruoka lihota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin suurimman osan tarjottavista vegaanisina, ja lisäksi jotain sekaaneille. Esimerkiksi runsas salaatti- ja kasvisbuffa, jossa erillisissä pakeissa savukalaa, lihapullia tai jotain lihapataa olisi aivan riittävä, kakut ja muut makeat on helppo tehdä täysin vegaanisina, jolloin ne sopivat kaikille. Hyvin epämuodolliseen tilaisuuteen voi vaikka tilata vaan pizzaa, osan vegaanisena ja osan ei.
Kakuissa ja muissa makeissa se vegaaninen margariini ja kermankorvikkeet maistuvat hirveälle. Ilmeisesti vegaaneilla ei ole lainkaan makuaistia, kun väittävät niiden "uppoavan" ihan kaikille.
No älä syö niitä. Sillähän siitä selviät. Turhaan vikiset omaa nirsouttasi viesti tolkulla.
Minä tekisin sekasyöjien mukaan tarjoilut, vegaanit pärjää tuoresalaatilla jos muu ei kelpaa. Riittää kun pitää ottaa omat allergiat huomioon ja se että minä olen laktoositon. En todellakaan tekisi sellaista mitä en itse syö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvitse ihmetellä, miksi mammat painavat yli 100kg, kun ainut tapa tehdä ruokaa/leipoa on lotrata voilla, kermalla ja juustoilla.
Olen eri, mutta olen siis sekasyöjä, joka rakastaa käyttää ruuanlaitossa voita, kermaa ja juustoa. Painoindeksini on 20. Ei puhdas ja terveellinen ruoka lihota.
Nimenomaan näin.
Mä oon tehnyt omiin juhliin kasvispainotteisesti jos ollut kasvissyöjiä paljon. Vegaaneja ei kylläkään tuttavapiirissä oo ollut niin on ollut helpompaa. Juustokakun oon monesti tehnyt ja kasvispiirakan. Joskus kasvisvoileipäkakun. Kerran tein ihan vihersalaatin ja lisukkeita siihen sitten eri astioihin eli yhteen fetaa, toiseen leipäjuustoa, kolmanteen savukalaa jne. Samalla kertaa oli lidlin niitä paistopisteen sydänkaurapaloja ja ruisleipiä ja itse sai tehdä leivän haluamillaan täytteillä. Erikseen juustot, kinkut, kurkut, paprikat jne ja paria eri levitettä. Sitten ollut jotain makeaa piirakkaa ja keksejä ja karkkia.
Vegaaneille olisi kyllä haastavaa kokkailla. Varsinkin jos olisi paljon ruokarajoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tuon voi todistaa puhtaaksi paskaksi, kun käy esim. Prismassa. Taatusti eivät ole vegaaneja ne lylleröt, jotka siellä rahtaavat kärryjä ja kakaroitaan naama punaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista vaihtoehdoista en pidä ketään täysjärkisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä, mitä epäpuhdasta ja epäterveellistä on kasviksissa? Vegaanihan ei tarkoita sitä, että pitää syödä mahdollisimman prosessoitua ruokaa, jos niin luulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä olet Purran ja Halla-ahon kanssa samaa porukkaa? Miksi siis jatkuvasti heitä nälvit?
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä osaa tehdä mitään muuta kuin valehdella? Kukaan ei ole neuvonut lotraamaan voilla, kermalla tai juustolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojalle kiitos siitä! Ei kukaan haluakaan mitään ennakkoluuloisia pikkulapsia juhliinsa.
Voi kuule minä olen teitä idealistisia soijanpurijoita tavannut vuosikymmenet jo niin paljon ettei kyse ole mistään ennakkoluuloista vaan tiedosta että teistä suurin osa on täysiä pellejä ja lapsellisia idealisteja.