Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen rumpuraidan improvisoisitte tämän valmiin kappaleen päälle?
No vaikka sellaisen jossa on paradiddlejä ja ghost-noteja.
ghost on niin parasta mitä voi paras olla.
Eiks ghostaaminen oo vähän ikävää.
Lapsellinen mölinä vasta ikävää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisesta rummunsoitosta tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisesta rummunsoitosta tykkäät?
Sellaisesta joka on miellyttävää ja sisältää erilaisia rudimentteja.
80 sivua enimmäkseen itsensä kanssa vuoropuhelua, hieno saavutus! Keep up the good work!
Vierailija kirjoitti:
80 sivua enimmäkseen itsensä kanssa vuoropuhelua, hieno saavutus! Keep up the good work!
Jokohan on mahtanut aloittajan sähkörummut saapua?
Miten ihmeessä tää sera jaksaa tota pskaansa suoltaa juutuubiin vuodesta toiseen? Ilmeisesti ei vaan mene jakeluun kaksi sanaa: et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tää sera jaksaa tota pskaansa suoltaa juutuubiin vuodesta toiseen? Ilmeisesti ei vaan mene jakeluun kaksi sanaa: et osaa.
Ihan hienoa improvisaatiota soittaa. Suomen paras on improvisaation "saralla". Ja motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Aika hieno saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hienoa improvisaatiota soittaa. Suomen paras on improvisaation "saralla". Ja motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Aika hieno saavutus.
Hienosti "tykittää" improa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on saanut Seran improvisaatiot kehuja Youtubessa, vaikka sinä et siitä tykkäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Kykenetkö esittelemään jonkun kotimaamme rummunsoiton ammattilaisen improvisaatiota, joka omasta mielestäsi on hyvää? Muusikoiden.netissä Seraa pidettiin parhaana improvisaation saralla, eikä muiden improvisaatiosoittoja ole siellä vielä nähty yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.net
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tosi taitava "impron" tykittäjä.
Vierailija kirjoitti:
😂
Joko sun sähkörummut on saapuneet? Oletko kovin harjoitellut?
Vierailija kirjoitti:😂
Videoiden perusteella on tosiaan motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Jos et usko tai ymmärrä, niin mene vaikka Muusikoiden.netiin kysymään asiaa ammattilaisilta. Siellä Seraa pidettiin parhaana improvisaation saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:😂
Videoiden perusteella on tosiaan motorisesti ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Jos et usko tai ymmärrä, niin mene vaikka Muusikoiden.netiin kysymään asiaa ammattilaisilta. Siellä Seraa pidettiin parhaana improvisaation saralla.
On tosi taitava soittamaan improvisaatiota.
Mä en oikein millään kykene nyt esittelemään.
Sera puhuttaaa hienoa vaikken ole itse ehtinyt osallistumaan kun on tullut tykitelyä enemmän kuin koskaan aivan uudella levelillä,,, Seran kanssa on muodostunut mestari kisälli suhde ja Sera on paitsi mestari soittamaan ja improvisoimaan niin myös opettajana ja olen tehnyt sellaisen loikan että soitan nykyään 96% Seran vasemmalla raajalla alkavista paradiddleistä ja 87% oikealla raajalla Seran alkavista paradiddleistä ja Maestro voi olla ylpeä että olen "payd my dues",,, "Impron" soittajana olen ainut laatuinen tunteiden tulkki top 10 Suomessa tätä tahtia pian ehkä koko maailmassa vain mieli kuvitus rajana ihan kylmä fakta eikä edes mieli pide,, laitetaan tämä vielä tännekin: kiitos Swera!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Sera puhuttaaa hienoa vaikken ole itse ehtinyt osallistumaan kun on tullut tykitelyä enemmän kuin koskaan aivan uudella levelillä,,, Seran kanssa on muodostunut mestari kisälli suhde ja Sera on paitsi mestari soittamaan ja improvisoimaan niin myös opettajana ja olen tehnyt sellaisen loikan että soitan nykyään 96% Seran vasemmalla raajalla alkavista paradiddleistä ja 87% oikealla raajalla Seran alkavista paradiddleistä ja Maestro voi olla ylpeä että olen "payd my dues",,, "Impron" soittajana olen ainut laatuinen tunteiden tulkki top 10 Suomessa tätä tahtia pian ehkä koko maailmassa vain mieli kuvitus rajana ihan kylmä fakta eikä edes mieli pide,, laitetaan tämä vielä tännekin: kiitos Swera!!!!!
Onko sulla taas korkki auki? Välillä haukut Seraa ja välillä kehut sitä ja leikit olevasi soittotaitoinen. Vaikuttaa kyllä ihan hulluntouhulta.