Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
Rumpuhullu se jaksaa. Millon on stadionilla improvisaatiokonsertti? Varmaan miljoonat ihmiset maksais satoja euroja lipusta jos sais kuunnella seraa soittamassa rumpua humppalevytyksen päälle.
Soittoahan voi katsella ilmaiseksi Youtubessa, ja soittotunnin hinta on nettisivun mukaan 45 euroa.
Seran improvisaatio on saanut myös paljon kehuja. Onko sinun soittosi?
40 sivua täynnä yksinpuhelua, hienoa! Seuraava tavoite 50 sivua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä uskon, että he ovat mielipiteensä sinun soitostasi kertoneet. Chris Dave on myös saanut kehuja youtubessa.
Mitä tarkoitat kun väität olevasi motorisesti ensimmäinen "lajiaan" ihmiskunnan ja musiikin historiassa?
Tänne on jo aiemmin linkitetty Seran video, jossa hän tekee soitossa ja motoriikassa sellaisia asioita, joita kukaan toinen ei vielä ole tehnyt. Jos olet jälleen olevinasi kova rummunsoiton asiantuntija, niin varmaan asiat ymmärrätkin. Jos taas haluat vain jankuttaa Serasta, niin voit olla ymmärtämättä asioita vaikka ne sinulle uudestaan kerrottaisiinkin.
Jälleenkö olen väittänyt olevani kova asiantuntija? Olen useaan kertaan jo sanonut etten ole, joten voitko purkaa soittoasi ja todistaa kaikki väittämäsi asiat? Väität ettei kukaan toinen ole vielä tehnyt mitä? Ja miten ihmeessä voit edes todistaa tuollaisen väitteen? Oletko solipsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä uskon, että he ovat mielipiteensä sinun soitostasi kertoneet. Chris Dave on myös saanut kehuja youtubessa.
Laitatko vielä linkin Daven hienoon improvisaatioon, jossa hän soittaa improvisaation taustanauhan päälle kuten Serakin tekee?
Taitaa Sera olla yksi niitä harvoja, joka niin tekee.
Varmaan. Ja on siis maailman parhaita improvisaatiossa. Ei ole mikään helppo asia. Jos niin siis kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:Jälleenkö olen väittänyt olevani kova asiantuntija?
Lue ketju alusta loppuun. Samat asiat on jo kerrottu aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti "tykittää" Sera improvisaatiota.
Nerokasta!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen huomannut, että sinä kuvittelet minun olevan asiantuntija ja korjannut kuvitelmasi jo monta kertaa. Varmaan taas jonkun ajan päästä kuvittelet niin. Mutta taitaa olla vaikeata vastailla kysymyksiin sinulla kun pitää vääristellä asioita koko ajan ja kiemurrella. Ainakaan sinun tietämys aiheesta ei ole lähelläkään asiantuntijan titteliä.
Sera on kyllä tosi nopeakin. Vaikea uskoa, että aloitti harjoittelun vasta 35 vuotiaana. Huikeaa kehitystä.
Ei ole minusta kyllä kovinkaan hyvä rumpali tuo Sera. Erittäin ylimielinen ja luulee itsestään aivan liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat kun väität olevasi motorisesti ensimmäinen "lajiaan" ihmiskunnan ja musiikin historiassa?
Tänne on jo aiemmin linkitetty Seran video, jossa hän tekee soitossa ja motoriikassa sellaisia asioita, joita kukaan toinen ei vielä ole tehnyt. Jos olet jälleen olevinasi kova rummunsoiton asiantuntija, niin varmaan asiat ymmärrätkin. Jos taas haluat vain jankuttaa Serasta, niin voit olla ymmärtämättä asioita vaikka ne sinulle uudestaan kerrottaisiinkin.
Jälleenkö olen väittänyt olevani kova asiantuntija?
Jos et ole asiantuntija, niin kannattaisi sitten uskoa mitä soittotaitoiset sinulle kirjoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen huomannut, että sinä kuvittelet minun olevan asiantuntija ja korjannut kuvitelmasi jo monta kertaa. Varmaan taas jonkun ajan päästä kuvittelet niin. Mutta taitaa olla vaikeata vastailla kysymyksiin sinulla kun pitää vääristellä asioita koko ajan ja kiemurrella. Ainakaan sinun tietämys aiheesta ei ole lähelläkään asiantuntijan titteliä.
Minkälaisesta rummunsoitosta sinä tykkäät?
Pistähän sellainen video missä soitat jotain mihin kukaan muu ei pysty motorisesti kun näin väitit. Ei mitään taustanauhan päälle vedettyä improvisaatiota vaan kunnon soittoa ja pura koko soittosi ja todista mitä teet. Muuten on parempi jättää tuollaiset väitteet pois, jos sinusta on miestä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minusta kyllä kovinkaan hyvä rumpali tuo Sera. Erittäin ylimielinen ja luulee itsestään aivan liikoja.
Montako vuotta olit jo Seraa vainonnut? Kertomasi mukaan yli kymmenen vuotta. Mihin pyrit ja mitä olet saavuttanut? Selvästikään et mielisairaana osaa lopettaa käytöstäsi. Serasta tuli maailman parhaita sinun vain sekoillessasi netissä. Kyllähän sellainen varmaan harmittaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Pistähän sellainen video missä soitat jotain mihin kukaan muu ei pysty motorisesti kun näin väitit.
Sellainen video on laitettu jo aiemmin. Luehan koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistähän sellainen video missä soitat jotain mihin kukaan muu ei pysty motorisesti kun näin väitit.
Sellainen video on laitettu jo aiemmin. Luehan koko ketju.
En lue.
Pistähän sellainen video missä soitat jotain mihin kukaan muu ei pysty motorisesti kun näin väitit. Ei mitään taustanauhan päälle vedettyä improvisaatiota vaan kunnon soittoa ja pura koko soittosi ja todista mitä teet. Muuten on parempi jättää tuollaiset väitteet pois, jos sinusta on miestä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinä et asioita uskoisi tai ymmärtäisi, niin itse luotan Muusikoiden.netin akateemiseen ammattilaiseen, joka totesi Seran olevan parhaita improvisaatiossa. Sera on myös ainoa, joka on edes kyennyt esittelemään taustanauhan päällle soitettua improvisaatiota. Sinä et ole kyennyt esittelemään muuta kuin maneerista jankutusta Seran huonoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleenkö olen väittänyt olevani kova asiantuntija?
Jos et ole asiantuntija, niin kannattaisi sitten uskoa mitä soittotaitoiset sinulle kirjoittavat.
Sinä nyt ainakaan et ole mikään asiantuntija. Kuvittelet vaan soittotaitoasi aivan liiallisuuksiin ja ilmeisesti olet vielä soittanut useita vuosiakin.