Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?

Vierailija
20.01.2024 |

Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.

Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.

Kommentit (2340)

Vierailija
761/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä voit vaikka katsoa sen seran videoita joita olet kovin kehunut aiemmin.

Seran rumpujen äänet on kyllä aika hyvät moneen muuhun Youtuberumpaliin verrattuna. Jos rumpalin äänet kuulostaa Youtubessa tosi hyviltä, niitä on todennäköisesti jälkikäteen käsitelty äänieditorilla.

Vierailija
762/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seran rumpujen äänet on kyllä aika hyvät moneen muuhun Youtuberumpaliin verrattuna. Jos rumpalin äänet kuulostaa Youtubessa tosi hyviltä, niitä on todennäköisesti jälkikäteen käsitelty äänieditorilla.

Ihan turhaan olet katkera ja kateellinen. Sera treenasi vuosia, että hänestä tuli parhaita, sinä et ole tehnyt muuta kuin soittanut suutasi netissä saman ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä jolla ei ole mitään käsitystä rumpujen äänityksestä, voi tosiaan olla hyvin harhainen käsitys siitä, miltä rummut oikeasti kuulostavat ilman studiokikkailuja.

Vierailija
764/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä jolla ei ole mitään käsitystä rumpujen äänityksestä, voi tosiaan olla hyvin harhainen käsitys siitä, miltä rummut oikeasti kuulostavat ilman studiokikkailuja.

"Narsisti ei unohda tilanteita, joissa hänen tahtonsa ei toteudu. Tavallista on, että hän kostaa tilanteet, joissa hän kokee tulleensa väärinymmärretyksi tai -kohdelluksi. Narsistin kiukuttelu saattaa muistuttaa uhmaikään juuttuneen pikkulapsen käyttäytymistä."

Vierailija
765/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuulosta, mutta antaa jo olla.

Jos rumpalin äänet kuulostaa Youtubessa tosi hyviltä, niitä on todennäköisesti jälkikäteen käsitelty äänieditorilla.

Voitko esitellä videon rummunsoitosta ilman studiokikkailua?

Youtubessa on sellaisia useita tuhansia. Katso sieltä.

Et siis pysty esittelemään sellaista. Eipä ole kukaan muukaan pystynyt.

Minkälaisesta rummunsoitosta sinä tykkäät?

Vierailija
766/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sera ei ole parhaita kuin hänen itsensä mielestään.

Vierailija
767/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seraa pidettiin parhaana improvisaatiossa Muusikoiden.netissä. On myös motorisesti ensimmäinen "lajiaan" koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Aika kova saavutus. Oletko sinä jossain maailman parhaita?

Vierailija
768/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän ainakin Chris Daven tyylistä soittaa rumpuja.

Vierailija
769/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan olet katkera ja kateellinen. Sera treenasi vuosia, että hänestä tuli parhaita, sinä et ole tehnyt muuta kuin soittanut suutasi netissä saman ajan.

Vierailija
770/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seraa pidettiin parhaana improvisaatiossa Muusikoiden.netissä. On myös motorisesti ensimmäinen "lajiaan" koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Aika kova saavutus. Oletko sinä jossain maailman parhaita?

Uskoisin että sellainen kommentti on heitetty aika sarkastisesti siellä. Mitä tarkoitat tuolla? "On myös motorisesti ensimmäinen "lajiaan" koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa."

Vierailija
771/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee Chris Daven soitosta sellaista, että pidät siitä?

Vierailija
772/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävimme jo tämän keskustelun :)

Vierailija
773/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita rumpaleita, joiden soitosta pidät?

Vierailija
774/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita rumpaleita, joiden soitosta pidät?

On, mutta jos haluat kysellä minun mielipiteitäni hyvistä rumpaleista niin kysyn sinulta jo valmiiksi, että mitä merkitystä sillä on minkään asian kanssa?

Vierailija
775/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitko esitellä videon rummunsoitosta ilman studiokikkailua?"

"Youtubessa on sellaisia useita tuhansia. Katso sieltä."

"Et siis pysty esittelemään sellaista. Eipä ole kukaan muukaan pystynyt."

"Minkälaisesta rummunsoitosta sinä tykkäät?"

En siis ole alkuperäinen kysyjä, mutta vastasin Chris Daven. Löydätkö hänestä videoita ilman studiokikkailua?

Vierailija
776/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että sellainen kommentti on heitetty aika sarkastisesti siellä.

Mene toki kysymään asiaa Muusikoiden.netin ammattilaisilta jos et asiaa usko. Seran improvisaatio on saanut myös paljon kehuja Youtubessa ympäri maailman. Paljon enemmän kuin vaikkapa yhdenkään Suomen ammattilaisen soittamat improvisaatiot. Niitähän ei ole vielä edes nähty yhtäkään.

Vierailija
777/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon, että he ovat mielipiteensä sinun soitostasi kertoneet. Chris Dave on myös saanut kehuja youtubessa.

Mitä tarkoitat kun väität olevasi motorisesti ensimmäinen "lajiaan" ihmiskunnan ja musiikin historiassa?

Vierailija
778/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon, että he ovat mielipiteensä sinun soitostasi kertoneet. Chris Dave on myös saanut kehuja youtubessa.

Laitatko vielä linkin Daven hienoon improvisaatioon, jossa hän soittaa improvisaation taustanauhan päälle kuten Serakin tekee?

Vierailija
779/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat kun väität olevasi motorisesti ensimmäinen "lajiaan" ihmiskunnan ja musiikin historiassa?

Tänne on jo aiemmin linkitetty Seran video, jossa hän tekee soitossa ja motoriikassa sellaisia asioita, joita kukaan toinen ei vielä ole tehnyt. Jos olet jälleen olevinasi kova rummunsoiton asiantuntija, niin varmaan asiat ymmärrätkin. Jos taas haluat vain jankuttaa Serasta, niin voit olla ymmärtämättä asioita vaikka ne sinulle uudestaan kerrottaisiinkin.

Vierailija
780/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpuhullu se jaksaa. Millon on stadionilla improvisaatiokonsertti? Varmaan miljoonat ihmiset maksais satoja euroja lipusta jos sais kuunnella seraa soittamassa rumpua humppalevytyksen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän