Törkein tapa miten sinua on petetty.
Toki kaikki pettäminen on törkeää, mutta sen voi tehdä myös potensiin 100.
Minulla olisi montakin juttua mitä ex-mieheni puuhaili salarakkaansa kanssa. Mutta törkein, minkä tiedän, oli varmaan se että vei naisensa yhteiselle reissulle jossa oli mukana myös miehen kavereita. Siellä sitten kaikki lomailivat porukalla ihan kaikessa rauhassa tämän pariskunnan kanssa. Vaikka kaikki tiesivät, että miehellä oli perhe kotona odottamassa. Eron jälkeen en ole halunnut ollut tekemisissä kenenkään kanssa, jotka tiesivät tuosta sivusuhteesta.
Kommentit (9)
Älä nyt syyttömiä rankaise. Kerran vihjasin ex-kaverini vaimollensa miehen pettämisestä niin sain sitten molempien vihat niskoilleni 🤗
Pidä turpas kiinni tai kerro niin aina menee pieleen
Nimi vekseliin. Piti olla satavarma että maksaa itse, ja oli lapsuudenkaveri jota pidin täysin luotettavana.
Olikin junaillut muuton toiseen päähän suomea ja jätti mulle maksettavaksi.
Soitin ja sanoin minkä verran viduttaa, ja että samoilla kulkupeleillä pääsen kyllä minäkin jos asia menee siihen asti.
Ei mennyt, maksoi.
Mutta jaskan maku jäi "luotettavasta ystävästä"
Olin raskaana, odotin yhteistä lastamme ja olin ymmärtänyt että lapsi oli meille molemmille toivottu. Monesti olen miettinyt sitä, että jos olisin pettämisen tiennyt jo raskauden alussa niin tuota rakasta poikaa, nyt 21-vuotiasta ei ehkä olisi koskaan syntynytkään.
Nyt olen tyytyväinen siihen, etten pettämisestä raskaana ollessani tiennyt, koska muutoin olisin saattanut päätyä sellaiseen ratkaisuun, jota nyt katuisin.
Raskaita olivat ne vuodet kun miehen pettäminen paljastui samaan aikaan lapsemme syntymän jälkeen. Nyt on jo isänsä poistunut kuvioistamme, mutta poika pitää jonkun verran yhteyttä isäänsä. Itse en siihen edelleenkään kykene ja nyt kun poika on jo aikuinen niin ei tarvitsekaan yhteyksissä olla.
Miesystävä käski tuomaan erektion kohottajia töistä. Käytti näitä, että jaksoi vehkeillä ex vaimonsa ja ex tyttöystävänsä kanssa.
Tunsin parhaan ystäväni tarhasta asti ja hän petti mieheni kanssa ja oli jonkinlainen suhde. Kaikista maailman ihmisistä juuri hänen piti noin tehdä. Molemmat sai lähteä elämästäni ja ns paras ystäväni menetti monta muutakin ihmistä samalla. Kai sille jäi työkaverit kenen kanssa hengailla, koska yhteiset ystävät hylkäsi hänet, kun tämä tieto tuli kaikille.
5 jatkaa. Minulle näitä ei riittänyt, koska piti käydä harva se päivä näiden exien luona. Alkoihan se epäilyttämään, kun miehellä ei ottanu lääkkeistäkään huolimatta eteen.
Miesystävä oli selkäni takana tinderissä. Tein siis salaprofiilin kun hän alkoi käyttäytyä oudosti. Jätin hänet ja meni pari kuukautta niin kyseli takaisin, ei siis löytänytkään parempaa sieltä. Sanoin valheellisesti että seurustelen nykyään onnellisesti. Loppui se perään itkeminen.
Naiset on kyllä pettäneet niin moneen kertaan. Yks meni eksän kanssa laivareissulle. Nauratti koko kertomus mutta oli niin ruma läski ja tyhmä että tuhosin numeron. Viimesin naisystävä treffaili uutta ja meni hotelliin panemaan.
Hain kamat pois ja se siitä.
Miksi naiset vielä kyselevät perään. Viestejä tuli jouluna ja uutenavuotena. Kun kerran on muualla mulkkua saatu niin mikä se juttu on että pitää viestitellä perään. Tämän tekee siis kaikki naiset.
Oliko virhe valinta. oliko se uus sittenkin idiootti eikä rikas ja viisas. Mokasitko ?
Älä nyt syyttömiä rankaise.
Kerran kans jouduin ihanaan välikäteen kun vihjasin ex-kaverini pettämisestä vaimollensa niin sain sitten molempien vihat niskoilleni 🤗
Teit niin tai näin niin aina menee väärin