Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinderissä ei yksikään mies aloita keskustelua??

Vierailija
20.01.2024 |

Vaikka tulisi match. En nyt ihan tajua tuota sovellusta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tästä ihan eri mielipide. Yhtään keskustelua en tinderissä ole aloittanut. Miehet kyllä viestittelee ahkerasti ja pitkiäkin aloituksia. Mun matchit on kyl ihan erilaisia kuin tällä palstalla näkyy kirjoitettavan. 

Miehet aloittaa keskustelun, pyytää treffeille, maksaa kahvilakäynnit, illalliset, haluavat nähdä uudestaan, treffit venyy joka kerta kun juttua riittää puolin ja toisin. 

Vierailija
42/46 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei tunnu kelpaavan: " moi mitä kuuluu?" aloitus. Pitäisi heti osata heittää huumoria ja imarrella naista. No en ole tähän alkanut vaan omalla tyylillä mennään.

Mä olen vastannut sitkeästi varmaan sataan "moimitäkuuluu"seen. Yksikään näistä ei ole osannut ylläpitää keskustelua, ovat aina näitä kysymyslistan läpikäyjiä tai yhden sanan "haha okei" tyyppejä. Säästän aikaani ja hermojani enkä enää reagoi näihin mitäkuuluttajiin. Profiilissani on lukemattomia asioista joista keskustelutaitoinen keksii kyllä aloituksen (ja ei, imartelu tai vitsit eivät myöskään ole se juttu minulle). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/46 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei tunnu kelpaavan: " moi mitä kuuluu?" aloitus. Pitäisi heti osata heittää huumoria ja imarrella naista. No en ole tähän alkanut vaan omalla tyylillä mennään.

Mun mielestä on parempi aloitus esim. "Hei! Miten sinulla on talvi mennyt? Nyt onkin ollut harvinaisen hyytävä talvi. Vielä pitäisi pari kuukautta sinnitellä kevääseen."

Vierailija
44/46 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on parempi aloitus esim. "Hei! Miten sinulla on talvi mennyt? Nyt onkin ollut harvinaisen hyytävä talvi. Vielä pitäisi pari kuukautta sinnitellä kevääseen."

Peli on menetetty kun keskustelu kääntyy säähän. Superlatteus.

Vierailija
45/46 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen mitään hienoa ja omaperäistä pelkän moin lisäksi.

M30

Vierailija
46/46 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen itse aloittanut keskustelun matchin kanssa, ei minulle ole vastattu mitään tai osuma on poistettu nopeasti. Jos taas mies on itse aloittanut keskutelun, juttua on riittänyt paljonkin.

N23