Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Potilas heitti kiehuvat vedet hoitajan päälle"

Vierailija
20.01.2024 |

"Hoitaja sai pahoja palovammoja. Käräjäoikeus ei kuitenkaan pitänyt tekoa törkeänä."

Joo, en todellakaan aio lähteä hoitoalalle. Mieluummin olen sitten vaikka työttömänä. En tosin varmaan pääsisi soveltuvuustesteistä edes läpi, joten ei sen puoleen pelkoa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f787c39-d33f-46bc-83d9-c399fe485b90?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR1FJDUOq9SKqYs6iqgMWCxYhbnO7l35ayIxtzS2KSLV36H9ICyO08sZK8w#Echobox=1705761333

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja voi sairausloman jälkeen palata kostamaan. Tuikkaa myrkkypiikin hanuriin.

Eiköhän se ole mennyt niin päin, että on itse käyttäytynyt poikkeavasti ja saanut siitä vähemmän mukavan seurauksen. 

Mutta itseään saa syyttää, jos jää tuohon kierteeseen ja jatkaa potilaiden ja asiakkaiden häiriköintiä. 

Vierailija
82/82 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja voi sairausloman jälkeen palata kostamaan. Tuikkaa myrkkypiikin hanuriin.

Eiköhän se ole mennyt niin päin, että on itse käyttäytynyt poikkeavasti ja saanut siitä vähemmän mukavan seurauksen. 

Mutta itseään saa syyttää, jos jää tuohon kierteeseen ja jatkaa potilaiden ja asiakkaiden häiriköintiä. 

Taisit lukea väärin. Asiakas heitti kiehuvaa vettä hoitajan päälle, ei toisinpäin. Ja se on väkivaltaa eikä mitään häiriköintiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme