Ratsastaminen, vinkkejä?
Olen himokas nainen ja tykkään myös olla päällä. Välillä ongelmana on parhaan "kulman" löytäminen. Joskus mies nostaa minua pystympään asentoon (tuntuu paremmalta? Paremmat näkymät?) ja silloin voi olla haasteena että minun on vaikea saada liikettä siinä asennossa. Miten sekä pysyy tasapainossa että olisi helpoin liikkua pystyssä tai takanojassa asennossa?
Kommentit (8)
Swksikäs ratsastaminen - On hiljaista runoutta, joka kuiskaa vulvalle, jossa liikkeet ovat säkeitä, syntyvä hiki ovat melodioita ja penis on jatkuva runo, joka hyväilee jokaisella hypyllään pillua sen eteerisellä hengityksellään.. Se on seksikästä ratsastusta.
M43
Hyvin nautinnollinen asento, myös minun suosikki. Kannattaa vain ihan kaikessa rauhassa hakea sitä nautinnollista tuntumaa. Meillä itsekullakin on omat mieltymyksemme.
Pystyssä ees taas ja vaginan lihaksilla pumppausta.
Kaksi tyynyä tai yksi paksu kaksinkerroin miehen pepun alle. Meillä on yksi paksu puhallettava naimatyyny, joka on hyvä. Näin jalkoja ei tarvitse levittää ja jaksaa paremmin puolikin tuntia. Itse en pidä pystyasennosta (paitsi ollessani takaperin), vaan nojaan eteenpäin käsiini. Pääsee suutelemaan miestä ja rinnat ovat hyvin esillä ja hyvänmuotoisina miehen suudeltaviksi.
Ensin pitää hommata hevonen!! Siitä kaikki lähtee!