Tinderin ja 950 matchia
Olen ollut nyt Tinderissä 48 tuntia.
Kirjoitin lyhyehkön esittelytekstin ja laitoin useita kuvia, sekä kasvoista, että vartalosta.
Minulla on rajaus, jossa etsin vain itseä nuorempia. Eli tästä puuttuu kaikki yli 44 vuotiaat.
Minulla on jo nyt yli 950 tykkäystä. Olen ymmälläni tästä määrästä. Onko tämä ihan normaalia?
Asun toki Helsingissä, olen hoikka, lihaksikas, peruskaunis, pitkätukkainen. Ikäisekseni hyvin säilynyt. Profiilissani on, että minulla on lapsia ja en etsi pysyvää suhdetta. Eli seksin perässähän nämä miehet ovat ja sitä tässä itsekin vailla, kun sinkkuvuosia on jo takana.
Millaisia lukemia te muut olette saaneet?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tuhat tuli rajan yli juuri, joten 50 ei tykännyt.
Mistä tiedät että 50 ei tykännyt?
Vierailija kirjoitti:
Siis juu, eiks miehet vedä kaikki oikeelle tuolla.
Eivät kaikki, mutta suurin osa kyllä.
Tykkäyksiä kyllä sain vastaavanlaisen saldon, mutta en matcheja kun olen itse todella kranttu.
Huvittavinta tuossa oli se, että kuvien lataus epäonnistui jotenkin ja niissä kuvissa näkyi vain sinistä taivasta, ei minua itseäni lainkaan. Kuten täälläkin on sanottu, miehet ovat kamalia tyrkkyjä. Ilmeisesti riittää, että joku on nainen, niin ollaan tyrkyttämässä itseään ilman mitään kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki, mutta suurin osa kyllä.
Niin, sitten niille ei kiinnostaville ei kirjotetakaan mitään tai poistetaan. Oikee kiinnostus näkyy ehkä viestien määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Eli on normaalia. Ja mulla meni tosiaan otsikossa tykkäykset ja matchit sekaisin.
Angelina Kallio (Ismo Leikolan ex) kehui saaneensa 200 tykkäystä nuoremmilta miehiltä Tinderissä ja hän on sentään kuuluisa ihminen. Tämän vuoksi en tajunnut että tavis saa tuollaisia määriä.
T. ap
Herpes ei taida pelkästä sovelluksesta tarttua.
Juuri sen julkisuuden takia ei saanut paljon tykkäyksi. Moni luulee profiiliä feikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäyksiä kyllä sain vastaavanlaisen saldon, mutta en matcheja kun olen itse todella kranttu.
Huvittavinta tuossa oli se, että kuvien lataus epäonnistui jotenkin ja niissä kuvissa näkyi vain sinistä taivasta, ei minua itseäni lainkaan. Kuten täälläkin on sanottu, miehet ovat kamalia tyrkkyjä. Ilmeisesti riittää, että joku on nainen, niin ollaan tyrkyttämässä itseään ilman mitään kritiikkiä.
Tuon saman nyt jokainen nainen on todennut. Eihän sitä tarvii olla kuin yöelämässä valopilkun tullen.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä tosiaan kannattaa tietää se, että (lähes) kaikki miehet tykkäävät (lähes) kaikkien oman ikähaitarinsa naisten profiileista. Sitä karsintaa tehdään vasta sitten mahdollisessa match vaiheessa jos tehdään.
Juuri näin. Ja tietysti suurin karsija olen minä. Tuskin vastaan noista kuin parille - kolmelle. Vastaavat sitten jos vastaavat.
Tuossahan on just se iso ero, että nainen tykkää vain todella, todella harvasta tarkkaan valitusta profiilista.
Mies tykkää jokaisesta, eikä edes usko että kukaan vastaa. Ovat sitten ihan hämmentyneitä jos joku vastaa.
T. Ap