Tinderin ja 950 matchia
Olen ollut nyt Tinderissä 48 tuntia.
Kirjoitin lyhyehkön esittelytekstin ja laitoin useita kuvia, sekä kasvoista, että vartalosta.
Minulla on rajaus, jossa etsin vain itseä nuorempia. Eli tästä puuttuu kaikki yli 44 vuotiaat.
Minulla on jo nyt yli 950 tykkäystä. Olen ymmälläni tästä määrästä. Onko tämä ihan normaalia?
Asun toki Helsingissä, olen hoikka, lihaksikas, peruskaunis, pitkätukkainen. Ikäisekseni hyvin säilynyt. Profiilissani on, että minulla on lapsia ja en etsi pysyvää suhdetta. Eli seksin perässähän nämä miehet ovat ja sitä tässä itsekin vailla, kun sinkkuvuosia on jo takana.
Millaisia lukemia te muut olette saaneet?
Kommentit (28)
Mulla on Tinderissä tasan 0 mätsiä.'
NOLLA.
Tosin en käytä Tinderiä enkä ole sinne ikinä profiilia luonut. Olen muutenkin onnellisesti naimisissa.
Jannut käy syömässä ruokasi ja juomassa viinisi.
Sitten tyhjentävät pallinsa sinuun.
Tykkäys ei ole = match. Sinun täytyy myös tykätä takaisin.
Mulla jäi kerran vahingossa vuorokaudeksi profiili näkyviin ja jotain 1200-1400 tykkäystä oli tullut. Ei profiilitekstiä ollenkaan, mutta olen hyvännäköinen. Eli varmaan ihan normaalia.
Kerro ap
miten ajattelit suojautua herpekseltä?
8500 tykkäystä parissa viikossa ja etsin itseäni nuorempaa.
N40
Menin thaimaaseen. Panin ekana iltana. Yllätys että looralta kysytään pimpiä.
Eli on normaalia. Ja mulla meni tosiaan otsikossa tykkäykset ja matchit sekaisin.
Angelina Kallio (Ismo Leikolan ex) kehui saaneensa 200 tykkäystä nuoremmilta miehiltä Tinderissä ja hän on sentään kuuluisa ihminen. Tämän vuoksi en tajunnut että tavis saa tuollaisia määriä.
T. ap
Herpes ei taida pelkästä sovelluksesta tarttua.
En ole tosiaan matchannut vielä kenenkään kanssa, kun en ole ehtinyt selata noita ehdokkaita läpi. Niitä kilahtelee koko ajan lisää useita tunnissa.
Sain 200 tykkäystä (ja matchia kun vedin kaikki oikealle) puolessa tunnissa kuvattomalla profiililla, joten siitä voit tehdä päätelmät. En tiedä mikä olisi ollut kokonaissaldo, kun sain heti bannit..
Keskiverto nainen: tuhansia mätchejä parissa tunnissa.
Eli oot alle ton, sori.
Keskiverto mies: nolla mätchiä poislukien maksulliset, of, huijaukset, ransut tms.
Eihän tota saa esille kun vetämällä kaikki oikeelle.
Tuhat tuli rajan yli juuri, joten 50 ei tykännyt.
Tinderistä tosiaan kannattaa tietää se, että (lähes) kaikki miehet tykkäävät (lähes) kaikkien oman ikähaitarinsa naisten profiileista. Sitä karsintaa tehdään vasta sitten mahdollisessa match vaiheessa jos tehdään.
24h Tinder koe:
Mies joka on lihaksikas 10/10 malli, 117 tykkäystä
Kauhea lihava rilli pää nainen, 474 tykkäystä.
Tavallisia lukemia naisille, mutta muista, että:
a. miehiä on Tinderissä paljon enemmän kuin naisia
b. miehet ovat yleensä epätoivoisia ja usein swaippaavat oikealle lähes kaikkien naisten kohdalla
c. se että mies matchaa sinun kanssa ei tarkoita sitä, että oikeasti haluaisi tavata
d. vaikka mies haluaisi tavata, todennäköisesti hän hakisi vain yhtä seksikertaa eikä muuta
e. etenkin tavoittelemasi nuoremmat miehet harvemmin haluavat todellista suhdetta ikäisesi naisen kanssa, vaan pikemmin haluavat kokeilla milf-römpsää ja sitten häipyvät kuvioista
Mutta selvästi ap on itse sisäistänyt nämä asiat ja hyväksynyt tilanteen realiteetit, jopa suosien niitä, joten hyvä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tota saa esille kun vetämällä kaikki oikeelle.
Saa, jos on maksullinen jäsenyys.
Tiedätkö sukuelinherpeksen?
Osta kotiin elmukelmua.
Alapääsi nuoleminen sen lävitse.
Kondomi ei suojaa herpekseltä.
SEn levittäminen on myöskin rikos.