50-60 vuotiaan OMASSA elämässä ei tapahdu mitään. Nää vaan kyylää niitä joilla tapahtuu somessa.
kun 50-60 vuotiaan OMASSA elämässä ei tapahdu mitään.
Nää vaan kyylää niitä joilla tapahtuu somessa.
Jännittävintä näille on lottoarvonnan tulos saunan jälkeen.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla somessa? Miksi pitäisi lotota tai käydä saunassa?
Kun käy saunassa niin köyhät on kateellisia.
Voi maksaa jopa 20 egee kerta:)
Meillä on puulämmitteinen kiuas.
Meilläpä molemmat.
Ihan puhtaasti psykologinen juttu. Kun omassa elämässä ei tapahdu mitään muuta kuin perusasioita, kuten nukkuminen, syöminen, herääminen, peseytyminen, pukeutuminen, roskien vienti, kaupassa käynti ja työ/työttömänä loikoilu. Vain nämä, niin kun se oma elämä on yhtä ja samaa harmaata tylsää, niin sitten rupeaa kiinnostamaan muiden asiat ja elämä, että jos siellä olisi jotain mielenkiintoisempaa kuin nämä minun sanaristikot.
Jotain pitäisi tapahtua, mitä? Mitä muiden somessa tapahtuu.
Sori, mutta mieluummin vaikka luen tai teen käsitöitä.
Kyllä niilläkin on elämää. Ne on tajunnut sen että jokaista tapahtumaa ei tarvitse jakaa somessa. Ne käyttää aikansa harrastuksiin somettamisen sijaan.
Mikä aloittajaa siis nyt stressaa? Joku ikäkriisikö? Vai haluaa huomiota x-sukupolvelta?
Mä kyllä olen somessa, mutta seuraan hevos-, puutarha- ja ruoanlaittotilejä ja ryhmiä. Koska ne aiheet sattuvat kiinnostamaan.
Kavereiden kanssa pidän yhteyttä muuten ...tai niin, no, lasketaanhan whatsapp ja signalkin someksi varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sa itsekin joskus sinne ikäluokaan tulet ja aivan samalla lailla toimettomaksi jäät, kun sukulaiset ja läheiset ovat kuollut ja sinä olet myös yksknäinen. Sama kohtalo, ero on siinä, että toisilla on se nyt, sinulla vasta edessä. Muuten- soimaat itse toisisa kyttäjiksi- mitä sa itse teet? Miksi kyttät 50- 60 v tekemisiä? Eikö sinulla ole parempaa tekemistä? Tämä ikäluokka ainaski ei istunut sinunikäisinä somessa eikä kytänyt toisia, mitä sinä nyt itse teet. Herätys tänne maailman. Jos hyvin menee, jospa joskus annettan sinulle myös järkeä ja ymmärtämisen kykyä. Alat ymmärtämän myös muita ja ei naura niille. Oletpas sinäkin kasvatuksen saanut. Syvä myötätunto sinulle.
OLen nytkin töissä
En ole sosiaalisessa mediassa itse
Käyn instassa katselemassa kivoja mopsi videoita.
Olen 55 vuotias
Kovalla työllä tehnyt rahani
Jeesus kuoli 2000 vuotta sitten ristille
Olen kaunis ja menestynyt
Vierailija kirjoitti:
Ihan puhtaasti psykologinen juttu. Kun omassa elämässä ei tapahdu mitään muuta kuin perusasioita, kuten nukkuminen, syöminen, herääminen, peseytyminen, pukeutuminen, roskien vienti, kaupassa käynti ja työ/työttömänä loikoilu. Vain nämä, niin kun se oma elämä on yhtä ja samaa harmaata tylsää, niin sitten rupeaa kiinnostamaan muiden asiat ja elämä, että jos siellä olisi jotain mielenkiintoisempaa kuin nämä minun sanaristikot.
Eikö muiden elämä tee katkeraksi?
En ymmärrä miljonäärien seuraajia.
Minä luen kirjoja iltaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta mieluummin vaikka luen tai teen käsitöitä.
Hyvä..näin pitäisi olakin .ap
Mä käyn vauvalla naureskelemaan penskoille, joiden elämä on pilalla kun joku mummo esti sen. Eikä nuo kakarat ymmärrä että vanhenee itsekin. Vieläkö Judas priestin konserttiin on muuten lippuja?
Onko baarissa ja baarin pihalla otetut kuvat elämää?
Mulla ei ole saunaa eikä täällä Lottoa lauantaisin. Olen kyllä itse vasta 46, mutta illalla olisi tarkoitus mennä 51-vuotiaan kaverin klubikeikalle. En usko somen siinä vaiheessa kovinkaan kiinnostava.
Ihan kun meillä ja ihanaa kun ei tapahdu mitään muuta kuin tavallisesta arjesta nauttien.
Mikäpä sen parasta kotoilu kun meno menot eivät enää kiinnosta, silloin niitä edes kaivaten kun aikoinaan sai mennä ihan tarpeeksi. 😊
Ei arvonoissakaan mitään jännittämistä ole eikä kyylätä ketään somessa.
Pidän erilaisia elämäntilanteita eri ikäkausina ihan normaalina niin ettei ole mitään kateutta kenenkään elämästä.
Eipäs yleistetä. Ollaan jatkuvasti keikoilla tai etelän matkoilla, haudassa ehtii levätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muiden elämä tee katkeraksi?
En ymmärrä miljonäärien seuraajia.
Minä luen kirjoja iltaisin.
Ap
En seuraa miljonäärejä, eikä kenenkään muun elämä tee katkeraksi. Miksi pitäisi ja mistä syistä?
Ei lottonumeroita tartte kytätä. Ne näkee netistä. Sauna on silloin kun huvittaa. Netissä ei todellakaan nuorten tekemiset kiinnosta. Mitä kiinnostavaa ap muka tekee? Ap on kateellinen kun tässä iässä voi tehdä extempore kaikkea mitä huvittaa. Jos haluan tänään mennä syömään ravintolaan tai mennä teatteriin niin sitten menen. Ei tartte säätää ja suunnitella.
Kateus ja tyhjyyden tunne ajaa apn jä hänen kaltaisensa haukkumaan muita ihmisiä.
Jep, minä lottoan, mutta en ole varmaan ikinä tarkistanut lottoriviä. Kyllähän se voitto osaa luokseni, jos on tullakseen, kun netissä lottoan. Ja sama rivikin on ollut vuosikausia, ja osallistuminen tapahtuu automaattisesti, ei tarvitse edes käydä sitä varten katsomassa,
Eikö sa itsekin joskus sinne ikäluokaan tulet ja aivan samalla lailla toimettomaksi jäät, kun sukulaiset ja läheiset ovat kuollut ja sinä olet myös yksknäinen. Sama kohtalo, ero on siinä, että toisilla on se nyt, sinulla vasta edessä. Muuten- soimaat itse toisisa kyttäjiksi- mitä sa itse teet? Miksi kyttät 50- 60 v tekemisiä? Eikö sinulla ole parempaa tekemistä? Tämä ikäluokka ainaski ei istunut sinunikäisinä somessa eikä kytänyt toisia, mitä sinä nyt itse teet. Herätys tänne maailman. Jos hyvin menee, jospa joskus annettan sinulle myös järkeä ja ymmärtämisen kykyä. Alat ymmärtämän myös muita ja ei naura niille. Oletpas sinäkin kasvatuksen saanut. Syvä myötätunto sinulle.