Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tällaisen miehen ongelma?

Vierailija
20.01.2024 |

- kiukuttelee ja kiusaa kun joku asia ei mene niin kuin itse haluaa

- valehtelee ja käyttäytyy epäluotettavasti

- puolustelee käytöstään ja kääntää tilanteen niin että toinen on ymmärtänyt väärin, vika ei siis ikinä ole hänen

- ei ota vastuuta tekemisistään ja hyödyntää toisia

- osaa kuitenkin antaa mielikuvan, että tekee asiat hyvin ja on osaava, kiva ja rento kaikkien kaveri

- jos joku asia on vaikea käsitellä, hiljenee täysin ja käyttäytyy niin kuin asiaa ei olisi tapahtunutkaan

- on kuitenkin puoleensavetävä, hauska, mielenkiintoinen ja valloittava, lahjakas ja jollain tavalla ymmärtää myös tekevänsä väärin, koska hetkittäin osaa pyytää myös anteeksi jos tilanne todella sitä vaatii

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että voi olla myös kyse kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Ex käyttäytyi juuri noin ja hänellä oltiin teininä diagnosoitu kaksari. Hän ei vaan meidän suhteen aikana sanonut asiasta halaistua sanaa...

Miehillä varsinkin epävakaa persoonallisuushäiriö diagnosoidaan usein kaksisuuntaiseksi. 

Kumpikin on sellainen että kannattaa pysyä kaukana. Nämä ovat pysyvästi pahantahtoisia ihmiskuoria.

Vierailija
22/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En heittäis heti tota narsismia. Kuulostaa silt äettä miehesi ei saa olla mies ja tehdä mielekästä duunia. Mies elää fyysisestä työstä, hyvästä ruoasta ja naisen pillusta.

????? öööööö....

Mies on työpari. 

Oma mies on tyytyväinen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää kaikki puutteet saada niputetuksi jonkun diagnoosin alle, vaikka kysymys on yleensä tavallisista luonnevioista, kasvatusvioista ym. tavallisesta persoonallisuudesta, jossa olisi vain korjaamisen varaa, ei sen kummempaa.

Kun ihminen ei edes tajua itse tekevänsä jotain, esimerkiksi valehtelevansa niin kyllä se on hieman syvemmällä. Aivan pokkana väittää ettei ole jotain aiemmin sanonut tai tehnyt jos se on hänelle epäedullista ja puolestaan syyttää siitä minua että muistan tai käsitin väärin.

Niin tuttua narsistista käytöstä. Gaslighting manipulaatiota.

Vierailija
24/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan jää tuohon suhteeseen. Ei tule muuttumaan  mikään siinä. Pahemmaksi vaan menee. 

Vierailija
25/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen jolla on lähes samat ominaisuudet.

Syöpää on molemmilla sukupuolilla. Niin myös narsismia. 

Juu, se on yleensä kasvatuksen tulos. Naisilta odotetaan muiden huomioimista ja hyvää käytöstä, joten erittäin paljon vähemmän on naisnarsisteja kuin miehiä, joille hoetaan läpi elämän, että pojat on aina poikia, niitä pitää ymmärtää, koska kikkeli lerpahtaa jos niitä huonosta käytöksestä kritisoi.

Vierailija
26/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin exäni. Narsisti ja patologinen valehtelija. Vastuunotto ei kuulu narsistin ominaisuuksiin. Kätkee todellisen minänsä taitavasti naamionsa alle. Paljastuu kyllä ajanmyötä.

Vierailija
27/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvasi miesystäväni, jonka kanssa oli vuoden kestävä suhde, joka muutaman viikon välein aina karahti kiville kun mies alkoi kuvatulla tavalla kiukutella.

Itse uuvuin hänen seurassaan. Hän on miellyttävä, pehmeä ja ihana tasan niin kauan kuin jaksan häntä passata ja pitää mielipiteeni ominani. Mutta en minä sellaista elämää jaksa enkä halua, etten omassa kodissani saisi esimerkiksi seksuaaliväkivallasta tai politiikasta mielipidettäni ilmaista tai huomauttaa hänelle, että jätitpä taas pakastimen oven auki. (kuka aikuinen jättää kylmälaitteen oven auki? Pikkulapselta se kyllä onnistuu)

Tarjosin hänelle kotini vuodeksi. En vaatinut osallistumista vastikkeeseen tai sähkölaskuun, vaikka hän tienaa minua enemmän. Tein persnettoa häntä elättäessäni ja hän käytti säästyneet euronsa kaljaan ja röökiin.

Narsistiseen tai epävakaaseen persoonallisuushäiriöön minä hänen käytöksensä yhdistän, mutta maallikkohan minä olen. Ja mitäpä diagnoosilla on väliä, kun ei häntä hoitamaankaan pysty. Sensijaan suhteen voin lopettaa.

On hyvin surullista, että nämä ihmiset eivät yleensä tajua omia ongelmiaan vaan toistavat virheitään hautaan saakka. Tälläkin miehellä useita riippuvuuksia, taustalla satojen tuhansien omaisuuden haaskaaminen ja maksuhäiriöt.

Ja ai miten ihana hän on muiden seurassa, hyväkäytöksinen, miellyttävä, hauska. Hänen otsassaan ei ole varoitusmerkkiä. Muiden mielestä hän on miehistä parhain, kova tekemään töitä ja aivan ihana. Vain lähimmilleen hän näyttää todellisen luontonsa ja siksi (oletan) hänen vanhempansa, veljensä ja aikuiset poikansakin pitävät häneen etäisyyttä.

Vierailija
28/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvasi miesystäväni, jonka kanssa oli vuoden kestävä suhde, joka muutaman viikon välein aina karahti kiville kun mies alkoi kuvatulla tavalla kiukutella.

Itse uuvuin hänen seurassaan. Hän on miellyttävä, pehmeä ja ihana tasan niin kauan kuin jaksan häntä passata ja pitää mielipiteeni ominani. Mutta en minä sellaista elämää jaksa enkä halua, etten omassa kodissani saisi esimerkiksi seksuaaliväkivallasta tai politiikasta mielipidettäni ilmaista tai huomauttaa hänelle, että jätitpä taas pakastimen oven auki. (kuka aikuinen jättää kylmälaitteen oven auki? Pikkulapselta se kyllä onnistuu)

Tarjosin hänelle kotini vuodeksi. En vaatinut osallistumista vastikkeeseen tai sähkölaskuun, vaikka hän tienaa minua enemmän. Tein persnettoa häntä elättäessäni ja hän käytti säästyneet euronsa kaljaan ja röökiin.

Narsistiseen tai epävakaaseen persoonallisuushäiriöön minä hänen käytöksensä yhdistän, mutta maallikkoh

On sanonta, että kukaan ei rakastu niin nopeasti kuin asunnoton narsisti... 

Onneksi potkit hänet pihalle. 

Vierailija
29/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se on yleensä kasvatuksen tulos. Naisilta odotetaan muiden huomioimista ja hyvää käytöstä, joten erittäin paljon vähemmän on naisnarsisteja kuin miehiä, joille hoetaan läpi elämän, että pojat on aina poikia, niitä pitää ymmärtää, koska kikkeli lerpahtaa jos niitä huonosta käytöksestä kritisoi.

Nytkin poikalapsi saa vapaasti mekastaa tuolla naapurissa. Miksi kasvatatte tällaisia vastuuttomia pojatonpoikia?

Vierailija
30/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on prikulleen tuollainen läheinen, ei oma mies onneksi.

Ei hänen kanssaan mistään pysty sopimaan, ei edes pienistä asioista, kuten lähdetkö mukaan lounaalle. Ei hän kerro lähteekö vai ei, jotta voi tarvittaessa uhriutua asiasso jotenkin.

Hänen kanssaan tulee toimeen, kun välttelee häntä, ei vaadi mitään, on hänelle ystävällinen, valehtelee tarvittaessa, että on juuri kiire jonnekin, ei ehdi.

Vierailija
31/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti oli itse ainakin henkisesti seksuaalirikollinen, kuten nuo yleensä ovat, eivät osaa hahmottaa toisten rajoja tai vaikka osaisivatkin, eivät kunnioita niitä, koska muut ovat heille esineitä, siksi ei jaksa kuunnella "mussutusta" seksuaalirikoksista. Politiikassa heidän kantansa on ainoa oikea ja muut tyhmiä.

Vierailija
32/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää kaikki puutteet saada niputetuksi jonkun diagnoosin alle, vaikka kysymys on yleensä tavallisista luonnevioista, kasvatusvioista ym. tavallisesta persoonallisuudesta, jossa olisi vain korjaamisen varaa, ei sen kummempaa.

Kun ihminen ei edes tajua itse tekevänsä jotain, esimerkiksi valehtelevansa niin kyllä se on hieman syvemmällä. Aivan pokkana väittää ettei ole jotain aiemmin sanonut tai tehnyt jos se on hänelle epäedullista ja puolestaan syyttää siitä minua että muistan tai käsitin väärin.

No narsismia ei todellakaan ole. Täällä urpot käyttää diagnoosia joka ei liity asiaan mitenkään.

Vierailija
33/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuttua narsistista käytöstä. Gaslighting manipulaatiota.

Juu ja lisäksi hyväksikäyttö ja miettii heti miten voisi hyötyä itse muista. Esimerkiksi auton omistavat kaverit on oikein mahtavia tyyppejä kun itsellä ei ole. Ja viis muiden mielialoista tai oloista jos pitää joku oma kiva juttu saada tehtyä, kieltäytyminen ei silloin muilta käy päinsä.

Vierailija
34/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et tajua, että tieto auttaa sekä välttämään että korjaamaan noita virheitä.

Murhakin on vain ihan perusbiologiaa: vihainen ihminen tappaa toisen kun kiukuttaa. Mutta sitä ei tarvitse muiden suvaita eikä sallia, saati että edistäisi sellaista.

Vierailija
35/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin poikalapsi saa vapaasti mekastaa tuolla naapurissa. Miksi kasvatatte tällaisia vastuuttomia pojatonpoikia?

Luojan kiitos synnytin kaksi tytärtä. Poikia en olisi halunnutkaan.

Vierailija
36/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti oli itse ainakin henkisesti seksuaalirikollinen, kuten nuo yleensä ovat, eivät osaa hahmottaa toisten rajoja tai vaikka osaisivatkin, eivät kunnioita niitä, koska muut ovat heille esineitä, siksi ei jaksa kuunnella "mussutusta" seksuaalirikoksista. Politiikassa heidän kantansa on ainoa oikea ja muut tyhmiä.

Kas kun mainitsitkin. Tällä miehellä, jonka kanssa yritin ja epäonnistuin vuoden, oli päähänpinttymänä sellainen seksi, josta minä en pidä ja joka sattuu minuun. Kerroin sen hänelle, mutta siitä huolimatta hän vaati sitä. Harmittaa, että pari kertaa suostuin, koska siitähän hän sai vain lisää vettä myllyynsä. Millainen mies oikeasti haluaa tehdä toiselle jotain, mitä toinen ei halua ja mikä sattuu? Olin aivan tolvana kun alistuin siihen hänen hyvien ominaisuuksiensa takia.

Hän sai seksiä ja orgasmin päivittäin, mutta minulla ne harvenivat samaan tahtiin kuin hänen piikittelynsä ja v*ttuilunsa lisääntyi.

Vierailija
37/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvaus kuulostaa enemmänkin lapsena piloille hemmotellulta pojalta (ehkä ainoa lapsi?) kuin miltään mielenterveyshäiriöltä. Tokihan sellaisesta kasvatuksesta voi jotain diagnoosejakin saada.

Vierailija
38/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun mainitsitkin. Tällä miehellä, jonka kanssa yritin ja epäonnistuin vuoden, oli päähänpinttymänä sellainen seksi, josta minä en pidä ja joka sattuu minuun. Kerroin sen hänelle, mutta siitä huolimatta hän vaati sitä. Harmittaa, että pari kertaa suostuin, koska siitähän hän sai vain lisää vettä myllyynsä. Millainen mies oikeasti haluaa tehdä toiselle jotain, mitä toinen ei halua ja mikä sattuu? Olin aivan tolvana kun alistuin siihen hänen hyvien ominaisuuksiensa takia.

Hän sai seksiä ja orgasmin päivittäin, mutta minulla ne harvenivat samaan

Saitkohan kertaakaan aidosti rakastelua ja sellaista seksiä, että kohtasitte. Olin itse vastaavan kanssa, hän piti minua seksinukkenaan ja seksi oli mekaanista. Kieltäydyin väkivallasta seksissä. SIlti se oli peitellysti väkivaltaista eikä minun nautintoni kiinnostanut eikä sille annettu edes tilaa. Tämä sama mies osaa kuitenkin esittää mahtavaa rakastajaa, jota kiinnostaa vain naisen orgasmi, jos niin haluaa. Mutta sekin on vain mekaniikkaa ja näytelmää kynttilänvaloineen ja intensiivisine katseineen. 

Vierailija
39/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sai seksiä ja orgasmin päivittäin, mutta minulla ne harvenivat samaan

oliko gary glitterin näköinen tapaus?

Vierailija
40/48 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että kaivaa panohanskat esiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme