Ukkomiehet ja somessa lirkuttelu
Ukkomies, kerro mitä tavoittelet kun lähetät tutulle naiselle somessa yksityisviestillä pusuhymiön tai vastaavaa.
Tavoitteletko seksiä ko. naisen kanssa vai onko vain kiva flirttailla? Oletko tyytyväinen avioliittoosi?
Minun kimpussani on jatkuvasti naimisissa olevia miehiä ja ilmiö on alkanut ihmetyttämään, sillä en ole heille flirttaillut, eikä minulla ole myöskään koskaan ollut mitään "helpon nakin" mainetta. Usko miehiin on mennyt tämän myötä täysin, eli en usko, että kukaan on oikeasti uskollinen.
Kommentit (37)
Täällähän on jo aikaisemmin kerrottu, että tuollainen flirtti on vaan piristävää toimintaa varattujenkin kesken. ;D Ei ilmeisesti ap:ta paljon piristä ;D
Pillua minä vonkaan. Vaimo on jo liian lihava ettei jaksa panna.
no pillua. jos lähettää tuhannelle yksi voi kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on jo aikaisemmin kerrottu, että tuollainen flirtti on vaan piristävää toimintaa varattujenkin kesken. ;D Ei ilmeisesti ap:ta paljon piristä ;D
Veikkaan, et AP ei ole parisuhteessa. Siksi noi miehetkin yrittää sitä saaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti viehättävä nainen jonka kanssa tahtoisin tehdä lähempää tuttavuutta joko kevyemmän tai vakavamman suhteen merkeissä.
Ja en ole tyytyväinen avioliittooni.
Oliko muuta kysyttävää?
M45
Ensimmäinen asiallinen kommentti, kiitos!
Miksi olet avioliitossa jos et ole onnellinen siinä? Oletko valmis lähtemään heti toisen naisen matkaan jos tämä näyttää vihreää valoa?
En ole valmis lähtemään heti, mutta valmis kyllä jos tämä toinen nainen osoittautuu riittävän hyväksi. Täytyy olla paljon parempi kuin nykyinen vaimo. Ja hänestä kyllä eroan parin vuoden sisällä jokatapauksessa, kun lapset lentää pesästä.
M45
Klassista paskapuhetta mutta kunhan pyykki- ja ruokahuolto toimii, koska sitähän odotat myös toiselta naiselta.
Faksi vaimolle asiasta. Ukkomies päättää sitten onko sinkku vai oliko parisuhde tärkeämpi. Ellei ole avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Me erottiin 30 vuoden jälkeen. Vikittely muuttu ihastukseksi.
No nyt ukko on sinkku, kun kirjottaa tämän viesteissä niin ei enää valehtele.
Voisitte miesh.rot kasvattaa munat ja ottaa eron vaimostanne ennenku alotatte sen h.oraamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me erottiin 30 vuoden jälkeen. Vikittely muuttu ihastukseksi.
No nyt ukko on sinkku, kun kirjottaa tämän viesteissä niin ei enää valehtele.
Voisitte miesh.rot kasvattaa munat ja ottaa eron vaimostanne ennenku alotatte sen h.oraamisen.
Lopeta lihominen, niin ei tarvi kuikuilla muihin pöytiin ;)
Ei kyllä aviomies, mutta nähtävästi tyytyi minuun vaikken ollut sitä mitä hän halusi, mutta kun olin tyrkyllä, ja on hyötynyt rahallisesti.
Sinä kun olet semmoinen hoikkia paljaita sääriäsi esittelevä supernainen, aina touhuamassa ja vieläpä nuorikin, niin hän vaihtaisi heti jos pistäisit sen ukkosi mäkeen. Sillä kai hän sinua ylistää somessa, samalla kun haukkuu ja solvaa minua kahden kesken. No, saat pitää ihailijasi, mulle riitti.
Vierailija kirjoitti:
helpon nakin neiti
hei sulle 😘
Mikäs miesl o r t t o se siellä? Ei kannattaisi jaella munaansa joka toiselle akalle, se oma vaimoke saapi tietää ja ottaa eron...
Itseänsä jakelevat kävelevät dildot on niin helppoja...Kyllähän niitä kerran käyttää ja se on sitten byebye
Ja kun kyllästyn niin satisfyer hoitaa hommat ja täydellisen orkun :)
Uuuhh aapeee. Mul olis laittaa nakkiosastolle jotain
Naimisissa/pitkässä parisuhteessa olevat miehet on niin vietävissä. Ainakin siinä 40 jälkeen. Harva on uskollinen. Näitä lirkuttelijoita riittää ja heitä, jotka tykkää vähän piristää päivää kaiken maailman flirtti- ja tuhmilla viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti viehättävä nainen jonka kanssa tahtoisin tehdä lähempää tuttavuutta joko kevyemmän tai vakavamman suhteen merkeissä.
Ja en ole tyytyväinen avioliittooni.
Oliko muuta kysyttävää?
M45
Oli. Mikset eroa?
Ovatko hopeaketut tehneet uuden aluevaltauksen myös somessa? Lukitkaa vaimonne visusti kotiin, miehet! Hopeakettu on jahdissa!
Täällä olis helppo nakki