Toisella seksikerralla ratsastamaan? Oikeasti?
Siis neitsyyden menettäminen jälkeen. Kukaan edennyt noin nopeasti?
Kommentit (6)
Mitä hiton väliä sillä on, jos kerran haluaa. Vain sillä on väliä. Meillä ollut vaimon kanssa alusta lähtinen pitkälti sanatonta viestintää ja ainoa asia, jota olen yleensä kysynyt, että miten päin haluaa. Toisinaan aloittanut lähärissä ja huomannut, ettei vaimolta irtoa, niin kysynyt haluaako tulla päälle. Siinä sitten yleensä aina saanut. Miehen kannattaa naida siinä asennossa kuin nainen haluaa ja missä nainen saa parhaiten orgasmit tai muuten vain nauttii eniten. Miehen itsekkyys vain kostautuu ennemmin tai myöhemmin.
Oliko tähänkin joku sääntö olemassa?
Oon varmaan ratsastanu ekalla kerralla. Koska musta nyt siinä asennossa pelkkä suutelukin on jo kuumaa.
Onko kyseessä nyt nainen vai mies joka kullilla ratsastaa. Itse ratsastin jo ekalla kerralla, samalla jolla menetin neitsyyden. Musta kaveri oli varovainen mutta oikein hyvä ratsastettava. Satsi lensi hänen masulleen ja kasvoilleen.
Minä olen ratsastanut lapsesta asti, eikä siinä ole mitään ihmeellistä!
hä!? mitä neitsyyden menettämisellä on ratsastamisen kanssa tekemistä? eihän se hevonen siitä tiedä/välitä. tärkeintä, että pidät kypärää ja turvaliivikin olisi hyvä olla. aloita myös ohjatuilla tunneilla, hyvä siitä tulee.
Ja mitäköhän ihmeellistä on siinä että ollaan toisella kerralla asennossa B asennon A sijaan?
Ja miksi nainen ei voisi ratsastaa nimenomaan ensimmäisellä kerralla?
Silloin voisi itse kontrolloida miten syvälle tai kovalla paineella haluaa työntää ja varsinkin miten nopeasti.
Ei se mies tai pahimmassa tapauksessa yhtä kiimainen kokematon finninaamainen jonne mikään selvännäkijä ole.