Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka käytte paljon uimahallissa/kylpylöissä, posliinien/luomukarvallisten osuus

Vierailija
19.01.2024 |

Itse en käy juurikaan noissa enkä salitreenin jälkeen julkisessa suihkussa, en sinänsä siis ole häveliäs. en vaan käy. Kuka käy tissejä ja toosaa enää levittelemässä jossain Elixian suihkussa??

Niin tuli mieleen, että kuinka suuri osa jostain 18-35V nuorista naisista oikeasti on kokonaan karvaton ja kuinka suuri osa taas on kokonaan luomukarvainen? Kun ainakin olen ymmärtänyt palstan keskusteluiden perusteella, että luomu on monessakin asiassa nostanut suosiotaan ja posliini, tekoripset ja muovikynnet ovat ns. milleniaalien kamaluuksia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kivaa kuulla.

" Kun ainakin olen ymmärtänyt palstan keskusteluiden perusteella, että luomu on monessakin asiassa nostanut suosiotaan.." ?

Oikein, oikeestiko. (en ole kuullut kyllä mitään..)

-

Tarkennuksena voitko hieman ja vaikka täsmentää

puhutaanko tässä sitten ja mistä:

1. etu - pyllyistä?

2. taka -pyllyistä?

Vierailija
22/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kivaa kuulla.

" Kun ainakin olen ymmärtänyt palstan keskusteluiden perusteella, että luomu on monessakin asiassa nostanut suosiotaan.." ?

Oikein, oikeestiko. (en ole kuullut kyllä mitään..)

-

Tarkennuksena voitko hieman ja vaikka täsmentää

puhutaanko tässä sitten ja mistä:

1. etu - pyllyistä?

2. taka -pyllyistä?

Yritän täsmentää: sivupyllyt ovat lähes aina täysin karvattomia, yläpyllyissä paljon pitkiä hiuksia, alapyllyihin ei oikein näe, joten vaikea sanoa. Ja ymmärtääkseni länsipyllyistä (esim. Brasiliassa olevat) suurin osa on siistejä, ja itäpyllyt ovat klassisesti olleet luomuja. 

Vierailija
24/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on alle 30 v niin ymmärrän häpeän tuskan mut jos yli 4-50 vee, niin vtinko väliä vieraiden ihmisten katseilla ja mielipiteillä on. Ei mtn

No vaimo on 52V ja ajaa alapään aina posliiniksi, on muutenkin vähäkarvainen. Kiihottavaa nuolla ja runkkailla kun on vielä hoikkakin. Kaverin naisystävä on hieman muodokkaampi ja hänellä on pieni sopivan luontainen karvoitus, se sopii hänelle reunoja pitää siistiä.

Vierailija
25/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa nude kylpylöissä on todella paljon posliineja siis miehiä että naisia. Myös iäkkäämmät naiset on usein vähintäänkin trimmattuja mikä on ihan siistin näköistä.

Vierailija
26/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajellut jo 40 vuotta, kun aloitin maratonjuoksun. Se vaseliinilla rasvaaminen kun oli ahterista. Aluksi joku katseli uteliaana, ei tuijottanut, joten ei haitannut. Muilla miehillä ajelu alkoi myöhemmin ja on nyt yleistä. Pippeli näyttää isommalta kun on karvat pois. Ja peniskin erektiossa. Ja ei, ei ne karvat ole mihinkään harventuneet ikääntymisen myötä. Tosin olen vasta 81, joten en tiedä mitä tapahtuu sitten, kun alan vanheta.

Vierailija
27/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tuolla juuri saksalais kylpylöissä on iäkkäämmätkin miehet usein ihan posliineja. Ja kyllä se pippeli vaan näyttää isommalle itselläkin kun vaimo haluaa kylpylöissä ja muualla missä ollaan alasti että molemmat ollaan sevattuja.

M52

Vierailija
28/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuli mieleen, että kuinka suuri osa jostain 18-35V nuorista naisista oikeasti on kokonaan karvaton ja kuinka suuri osa taas on kokonaan luomukarvainen?

Naisista en tiedä kun käyn itse tuolla peniksen omistavien puolella, mutta nuoremman ikäluokan miehistä ehkä 60% on kokonaan posliineja, 30% hyvin lyhyeksi ajeltuja ja 10% vähän enemmän karvaisia. 

Vierailija
29/29 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomia miehiä on lisäkseni ollut jo vuosia. Ei niitä tarvii laskea, jokusia on aina. Mua ei haittaa, miksi haittaisi? En enää häpeä olla posliinina suihkussa/saunassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän