Rehnin rakettimainen nousu
Rehnin osakkeet on noussut rajusti viimeaikoina, tulee aika mielenkiintoinen vaalitaistelu.
Monet päätynee äänestämään Rehniä myös sen takia koska on ainut joka voi päivittää Stubbin jota aika moni tuntuu inhoavan.
Kommentit (181)
Tässä on uusi tuleva presidenttimme 2024.
Minä aioin äänestää Jussi Halla-ahoa. Suosittelen samaa myös kaikille kommentin lukijoille. Jussi Halla-ahoa äänestämällä ei asiat mene pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbin leirissä on kyllä syytä huoleen, ei taida tyhjä kuori kantaa loppuun asti.
Siellä jo polvet tutisee ja alahuuli väpättää. Taisi mennä 1,5 miljoonan vaalibudjetti kankkulan kaivoon :)
Älä nyt! Stubi sanoi tentissä, että ylimenevät kampanjarahat menevät hyväntekeväisyyyeen 🤣. Vaan kohdetta ei maininnut. Onhan toki kaverin Jaren purjeveneen lisälaitteiston päivityskin hyväntekeväisyyttä. Ihme että pokka piti... Kehtaakin.
Äänestin eilen Rehniä! Kolmonen on paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbin leirissä on kyllä syytä huoleen, ei taida tyhjä kuori kantaa loppuun asti.
Siellä jo polvet tutisee ja alahuuli väpättää. Taisi mennä 1,5 miljoonan vaalibudjetti kankkulan kaivoon :)
Älä nyt! Stubi sanoi tentissä, että ylimenevät kampanjarahat menevät hyväntekeväisyyyeen 🤣. Vaan kohdetta ei maininnut. Onhan toki kaverin Jaren purjeveneen lisälaitteiston päivityskin hyväntekeväisyyttä. Ihme että pokka piti... Kehtaakin.
Ehkä ne menee Petterin tunnin junaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä hurja loppukiri!
Ei tuo parin prosentttiyksikön nousu nyt kovin hurjalta nousulta vaikuta kun oikein viileän realistisesti miettii. Paras meidän alkaa totutella ajatukseen, että Stubb on presidenttimme seuraavat kuusi vuotta. Ei ole minun valintani, mutta siltä näyttää. Toivottavasti hänellä on sitten hyvät avustajat, jotka osaavat painaa jarrua, kun pressalta meinaa suusta lipsahtaa jotain hölmöä.
Olen kuullut, että nousu olisi parinkymmenen prosentin luokkaa. Se kun jatkuu pari viikkoa, niin tässähän on meidän presidenttimme.
Minä puolestani olen kuullut, että nousu olisi jo 97% luokkaa - Rehn tulee päihittämään jopa Puuttiinin ääniosuuskisassa
Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi. Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin eilen Rehniä! Kolmonen on paras vaihtoehto.
Älä puhu paskaa. Halla-aho on paras vaihtoehto. Halla-aho on ainoa vaihtoehto, suomalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa toisella kierroksella, Halla-aho vai Rehn?
Jos tuo on loppukaksikko, Rehn voittaa. Halla-aholla on liikaa vihaajia.
kivaa liittyä uutena tähän hurmos -liikkeeseen! Näin Rehnin YLE tentissä ja ihastuin!
Rehn on ilmiö!!! Jee
Tuo Ylen yksilötentti oli viimeistään sellainen sysäys, että minusta tuli Rehnin fani! Aivan ilmiömäisen hyvin onnistui ehdokas siinä, aivan omalla levelillään. Tänään sai Olli Rehn myös minun ääneni.
Että ihan rakettimainen nousu. En sellaisella suutarilla kyllä lähtisi kuuhun.
Mikä ihmeen nousu?
Linkki, kiitos!
Albiino-Olli ei kerännyt äänestäjien sympatioita harkitsemattomalla kommentillaan.
Eihän tuo Rehnin nousu ole yhtään hiton mitään Jussi Halla-ahon (37 prosenttiyksikköä) nousukiitoon verrattuna!
Tänään tulee Yleltä kampanjavideokin: kolmosta kakkoseen ykkösellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho pesee Rehnillä lattiaa. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Albiino-Olli ei kerännyt äänestäjien sympatioita harkitsemattomalla kommentillaan.
Voi voi, nimenomaan keräsi.
t. Woketuksen uhrit r.y.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho pesee Rehnillä lattiaa. Varma tieto.
Skaban jälkeen Ollin voitettua voivat ottaa painimatsin, mutta vasta sitten. Uskoisin Ollin futaajankropan kuitenkin voittavan vahvuudessa slavistin hennon varren.
Olen kuullut, että nousu olisi parinkymmenen prosentin luokkaa. Se kun jatkuu pari viikkoa, niin tässähän on meidän presidenttimme.