Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet mitä syöt - ja se todellakin näkyy myös ulkonäöstäsi

Vierailija
19.01.2024 |

Tarttiskos tehdä jotain läski?

Tulet veronmaksajille kalliiksi ja terveydenhuollolle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita Tykkä on ortorektikko. Jokainen itse valitsee, että uskooko noita hänen juttujaan ja kantaa hänelle rahojaan. Mitä nyt Karitan ulkonäköön tulee, niin nuorena hän söi pizzaa ja karkkia ja sillon näytti paljon paremmalle kuin nykyään. Karita on äärettömän vaikea ihminen- siitä kertoo se, että yksikään ihmissuhde ei hänellä kestä. Häidensä kaaso Suvi Tiilikainen eikä kukaan mallipiireistä ole enää hänen ystävänsä. 

Vierailija
22/30 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja antaa ihminen, joka miltei tap-poi itsensä juomalla liikaa vettä. Niin hyvällä tasolla hänen tietämys on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei mun kaveri syö pelkkää paskaa ja on hoikka.

Vierailija
24/30 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa olisi olla syömisfriikki ja tienata ulkonäöllä. Koko elämä pyrii vain ulkonäön ja kropan ympärillä.

Miksi en herkuttelisi kun en tienaa mitään ulkonäöllä ja ketään ei kiinnosta ulkonäköni tuon taivaallista. 😅

Kiitos vaan mutta en vaihtaisi osia tuon rouvan kanssa vaikka maksettaisiin. 😁

Mutta kun se ylettyy pidemmälle. Vaikuttaa siltä että läski on syövyttänyt aivosi. Siinä on kyse terveydestä, pahvi. Lihavuuden lukemattomat terveyshaitat tulevat ihan kaupan päälle siinä ei-niin-viehättävän ulkonäön mukana. En minäkään tienaa ulkonäöllä mutta se on henk.koht todella tärkeä kohta

Vierailija
25/30 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti ilmaistu ja pinnallisesti .

Pelkkä ulkonäkö oli mielessä  

Mitäs jos joskus hänellä ulkonäkö rapistuu vaikkapa sairauden vuoksi  . Tai jonkun onnettomuuden vuoksi . Onko silloinkin syynä väärä ruokailu rumaan ulkonäköön?

Vierailija
26/30 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan höpö muija     roskiin

Vierailija
27/30 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisuus näkyy lihavuudesta.

Miksi kuninkaalliset eivät ole lihavia, vaikka syövät hyvin?

Fiksut ovat hoikkia ja yksinkertaisin väestönosa läskejä.

Pitäis panna läskivero, koska tämä joukko rasittaa valtiontaloutta.

Onneksi monet läskit kuolevat nuorina.

Vierailija
28/30 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha koska olen pahasti ahdistunut ja masentunut enkä vaan pysty syömään. Olen siis myös syömishäiriöinen. Ihan kaikki sanoo, että näytän ikäistäni nuoremmalta.

Ei tää laihuus mun elämää ole kohentanut mitenkään. Päinvastoin vedän puoleeni pinnallisia qsipäitä kuten sinä.

Ajoittain mun vatsa kuitenkin turpoaa endometrioosin takia palloksi ja näytän kuin olisin puolivälissä raskautta.

Kaikki ei ole niin yksinkertaista ja mustavalkoista ja miltä ulospäin näyttää. Lääkkeetkin voi lihottaa tai laihduttaa. 

Vierailija
29/30 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jaa mä oon sit varmaan kaljatölkki

Vierailija
30/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa elämästä nauttia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän