Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko nainen omaa aikaa yhtä paljon kuin mies?

Vierailija
18.01.2024 |

Vaimon mukaan tarvitsee. Ja siitä välillä tulee riitaa, kun hän ei ymmärrä minun kantaani. Hän vain on niin paljon parempi lasten kanssa kuin minä eikä näytä rasittuvan lasten kanssa olosta yhtä paljon kuin minä. Itse tarvitsen enemmän pään nollaus aikaa, en voi sille mitään. En haluaisi riidellä asiasta, mitä enemmän tulee sitten vaimon kanssa riitaa sitä enemmän tarvitsen pään nollausaikaa. En toisaalta haluaisi erotakaan, mutta ei tämä näin voi jatkua. Miten saan vaimon ymmärtämään minun kannan asiaan ilman riitaa? 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin ajattelemaan muutakin kuin omaa napaa.

Vierailija
2/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tarvitsee, toinen ei. Sinun vaimosi tarvitsee. Mikä sinä olet määrittelemään hänen tarpeensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aivot tekee enemmän töitä kuin miehen ja samasta syystä nainen tarvitsee myös 30 minuuttia enemmän unta vuorokaudessa kuin mies. Jospa sinun vain pitäisi olla niiden lasten kanssa kun sinulla on harjoittelun puutteesta johtuvaa osaamattomuutta. Olet muutenkin lähempänä lapsen tasoa, joten ole niiden mukuloidesi kanssa.

Vierailija
4/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sopii että hoidat lapsia pari kertaa viikossa. Ja vaimo lepää illan tai menee. Riita ei ole hyvä suhteessa tosiaan tai toisen liiat vaatimukset. Onko sulla omaa huonetta tai paikkaa johon voi vetäytyä. Entä vaimolla.

Vierailija
5/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee enemmän jos asuu tuollaisen tossukan kanssa. Jos et ota itseäsi niskasta kiinni ja ala mieheksi, niin vaimosi hakee kohta eroa ja kas vaimo saa joka toinen viikko kokonaisen viikon lapsivapaata omaa aikaa. 

Vierailija
6/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset lapset.

Yritä teeskennellä olevasi aikuinen. 

Vierailija
7/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naisen vapaa-aikatunti on 0,8 tuntia.

Vierailija
8/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saanut turhan kylmää kyytiä täällä.

Vierailija
9/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä

Vierailija
10/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tarvitsee, toinen ei. Sinun vaimosi tarvitsee. Mikä sinä olet määrittelemään hänen tarpeensa?

Niin, mikä vaimo on määrittelemään aapeen tarpeen?

Vierailija
11/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat keskimäärin sosiaalisempia olentoja kuin miehet, joten olettaisin miehen tarvitsevan tyypillisesti omaa aikaa ja tilaa enemmän. Parisuhteissa nainen on vielä yleensä halukkaampi vakavoittamaan suhdetta miestä nopeammin, mihin luonnollisesti sisältyy tiiviimpi yhdessäolo.

Vierailija
12/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen, joka ajatteli juuri noin. Erohan siitä tuli.

Vierailija
13/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimosi tehdä mitä haluaa, melko varmasti karkaa jonkun megameisselin kanssa ja jättää lapset sinullle.

Vierailija
14/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsi täällä kyselee.... ja ulisee kun minä, minä, minä....Mikä ihme sut saa kuvittelemaan että SÄ olet se perheen tärkein. Lapset on. sinä ja vaimo yhdenvertaisia lapsienne vanhempina, kyllä se vaan on molempien hoidettava ja huolehdittava , yhdessä ne on "tehtykkin". Et voi luistaa vastuustasi. Erotakkaan et haluaisi... Parantaisiko tilannetta? lapset vuoroviikoin sinulla ja vaimolla. Opettele olemaan isä ja ole niitten lasten kanssa, ei ole vaikeeta, eikä rakettitiedettä. Keksi teille mielekästä tekemistä, nauti lasten kanssa olemisesta, ei ne kauaa pieniä ole. Tsemppiä isyyteen vielä et ole menettänyt mitään

Vierailija
15/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saanut turhan kylmää kyytiä täällä.

Entä jos sukupuolet olisi aloituksessa toisinpäin? Naista olisi ymmärretty ja kannustettu ottamaan enemmän onaa aikaa kuin mies jos vain haluaa.

Vierailija
16/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ero tuli isoksi osaksi tuosta syystä. Olin tosin ottanut vastuuta lapsista jo kauan tuota ennen. Mies ei osallistunut kesälomareissuille jne. Eron jälkeen mies priorisoi oman aikansa. Viikonlopputapaamiset onnistui milloin hänelle sattui sopimaan. Kerran hääti alakoululaiset luotaan sunnuntai-iltana kun itse olin vielä ulkomailla. Tästä isän säätämisestä on ollut seurauksena se, että teinit eivät halua isäänsä nähdä. Tämä voi olla edessä myös sinulla.

Vierailija
17/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tarvita. Itse ainakin tarvitsen runsaasti omaa aikaa ja monet miehet eivät tätä ymmärrä vaan haluaisisvat roikkua kyljessä 24/7. Ja ulospäin vaikutan sosiaaliselta eikä sosiaalinen väsymys näy. Usko vaan sen vaimosi sanoja jos et halua että hän jättää sinut. Kuka olet vähättelemään hänen tarpeitaan.

Vierailija
18/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tarvinnut enemmän, lapsi oli koko ajan lahkeessa äitiäitiäitiäitikatoäitiKATOÄITI. En tiedä miksei se isä kiinnostanut, ehkä koska isää ei kiinnostanut? No, kasvatustyön hoitikin sitten kanssani toinen aviomies. 

Vierailija
19/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy wife, happy life. Siinä sinulle ap toimiva ohjenuora elämään.

Vierailija
20/48 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tarvinnut enemmän, lapsi oli koko ajan lahkeessa äitiäitiäitiäitikatoäitiKATOÄITI. En tiedä miksei se isä kiinnostanut, ehkä koska isää ei kiinnostanut? No, kasvatustyön hoitikin sitten kanssani toinen aviomies. 

Yleensä syy on tämä, isältä kun ei saa mitään vastakaikua niin isän seura ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän