Utö sarja!
Huhhuh miten hyvä! Suomalaiseksi sarjaksi jotenkin erilainen. Ruudussa jo kaksi ekaa jaksoa, tänään ilmeisesti tulee neloselta kans. Arvauksia mikä selitys eristykselle?
Katso lähetysajat : Utö - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (406)
Katsokaa Fargon 5. kausi ( netflix). Näette hyvin tehdyn sarjan.
Mulla on Fargon eka kausi vasta menossa! Muuten todella hyvä, mut liian raakaa väkivaltaa. En tajua tota tyylilajia missä jotenkin pitäs naurattaa ja veri lentää.
Mutta just katoin Utön 5. Jakson enkä myöskään jaksa odottaa seuraavaa. Voisko Ruudussa tulla jaksot kerralla kun siitä kuitenkin maksaa?
Vielä jos joku kaipaa todella hyvää sarjaa: the Bear ( Disney+ ). Katson kyllä Utönkin, kunhan ehfin.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Fargon 5. kausi ( netflix). Näette hyvin tehdyn sarjan.
Joo on ihan hyvä mut mä yritän olla vertailematta. Ei siinä ole järkeä. Mistähän sen nykyään näkee, on pitkä aika kun katsoin, Fargon nimittäin?
Voisiko Pihla Viitala opettaa puhumaan? Huulilta lukeminenkaan ei hänen kohdallaan onnistu, koska suu ei liikahdakkaan puhuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Pihla Viitala opettaa puhumaan? Huulilta lukeminenkaan ei hänen kohdallaan onnistu, koska suu ei liikahdakkaan puhuessaan.
Viitalan*
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään sitä Kairamoa! Liian kuumottavaksi tehty vaikka onkin ihan hyvännäkönen:) mut sitä en tajua kuka haluaa tuhota ne kaikki? Siis kaupan polttoon viittaan? Mulla on toki epäilykseni mut en nyt ala omia luurankoja täällä esittelemään
Siit saa kyl kylmiä väreitä! Sellainen tyyli etten vittuilee alkais jos vastaan tulis.
Vierailija kirjoitti:
Pidän hänen äänestä kyllä, mutta samaan oon puhetavassa kiinnittänyt huomiota
Ihan susipaska. Yritetään tehdä kansainvälistä sarjaa, mutta lopputulos on äänekkäällä musiikilla ja melulla tehostettu lähes Salkkarin ala-arvoisesti näytelty paapatus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan susipaska. Yritetään tehdä kansainvälistä sarjaa, mutta lopputulos on äänekkäällä musiikilla ja melulla tehostettu lähes Salkkarin ala-arvoisesti näytelty paapatus.
Lol, yritähän edes hieman parempaa provoa. Väsynyttä.
Ihan hyvinhän tuo näköjään upposi, kun sieltä heti tuli kommenttia 😊 Jaxuhalit vaan sinnekkin 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvinhän tuo näköjään upposi, kun sieltä heti tuli kommenttia 😊 Jaxuhalit vaan sinnekkin 🤗
Noloa ja köyhää boomerointia tuollainen, vähän samaa sarjaa kuin menisi vaikka jonkun Jenni Vartiaisen uutisen alle kommentoimaan kuka tää muka on öhöhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa ja köyhää boomerointia tuollainen, vähän samaa sarjaa kuin menisi vaikka jonkun Jenni Vartiaisen uutisen alle kommentoimaan kuka tää muka on öhöhö.
😅 Totta kyllä. En tosin tiennyt että tuo on boomerointia.
Terveisin boomer
On tämä hyvä, mutta en osaa arvata mitään. Aina kun luulen arvaavani mistä kaikki johtuu, niin tulee uusi juttu. Niinkuin tämä Marni viimeksi.
Tekeekö Anders Behring Breivik cameon?
Onko tämä jonkun mielestä hyvä?
Jakso 3 menossa ja odottaa, että pian alkaisi tapahtua jotain.
Vierailija kirjoitti:
On tämä hyvä, mutta en osaa arvata mitään. Aina kun luulen arvaavani mistä kaikki johtuu, niin tulee uusi juttu. Niinkuin tämä Marni viimeksi.
Marni?
Jos katsoo tietokoneella saa tekstitykset!
Mä pelkään sitä Kairamoa! Liian kuumottavaksi tehty vaikka onkin ihan hyvännäkönen:) mut sitä en tajua kuka haluaa tuhota ne kaikki? Siis kaupan polttoon viittaan? Mulla on toki epäilykseni mut en nyt ala omia luurankoja täällä esittelemään.