Utö sarja!
Huhhuh miten hyvä! Suomalaiseksi sarjaksi jotenkin erilainen. Ruudussa jo kaksi ekaa jaksoa, tänään ilmeisesti tulee neloselta kans. Arvauksia mikä selitys eristykselle?
Katso lähetysajat : Utö - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok sarja, mutta aivan liikaa muistuttaa Lostia. Toivottavasti lopputulos ei ole samanlainen pettymys.
Miten tästä saa lostin? En ymmärrä.
Kairamo on sen verran sekaisin et voisin kuvitella liittyvän. Se ja armeija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakaan ei ole Ruudussa tekstitystä.
Tabletissa ja puhelimessa saa tekstityksen.
Pitäisi olla televisiossakin ( Ruutu) .
Onhan mtv3 katsomossa ohjelmatekstitys, Areenassa...mikä siinä on niin vaikeata ettei Ruutuun saa.
En tiedä mutta olin lukevinani Ruudun Facebook sivuilta jonkun kotimaisen ohjelman kohdalta että se riippuu televisio-merkistä. Joihinkin saa tekstin ja toisiin ei.
Vierailija kirjoitti:
Sisältääkö alastomuutta?
Toistaiseksi ainakaan ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisältääkö alastomuutta?
Toistaiseksi ainakaan ei
Sitten ei kannata katsoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisältääkö alastomuutta?
Toistaiseksi ainakaan ei
Sitten ei kannata katsoa
Valitse joku muu. Ei ainakaan vaihtoehdoista jää kiinni. 99% sisältää alastomuutta. Tää on virkistävä tuulahdus siksikin.
Onhan tää nyt ihan paras sarja!! Jännittää mitä tapahtuu.. Anton on kyllä sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää nyt ihan paras sarja!! Jännittää mitä tapahtuu.. Anton on kyllä sekasin.
On hyvä. Odotan jo että ehtisi katsomaan tänään julkaistun jakson!
Ensiksi ajattelin että tämä on itselle liian jännittävä mutta niin vaan löydän itseni katsomassa aina uutta jaksoa. Erittäin kiehtovasti kyllä tehty. Täydet pointsit tekijöille!
Utö, tuo saari jossa rakastellaan paljaalla munalla!
Utö, saari jossa on moni alulle pantu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakaan ei ole Ruudussa tekstitystä.
Tabletissa ja puhelimessa saa tekstityksen.
Onhan mtv3 katsomossa ohjelmatekstitys, Areenassa...mikä siinä on niin vaikeata ettei Ruutuun saa.
Mun televisiossa ei ole tekstejä ja mikä omituisinta, että jos yritän käyttää Chromecastia laitteella jossa tekstit näkyy, ne häviää kuvan tullessa telkkarista. Olen katsonut tätä sitten tietokoneelta.
Vierailija kirjoitti:
Sen poika itseasiassa on vielä enemmän sekaisin.
Spekulaatiota siitä, kuka poltti kaupan?
Itse arvelisin sen olevan se ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Spekulaatiota siitä, kuka poltti kaupan?
Itse arvelisin sen olevan se ulkomaalainen.
Kairamo haluaa sekoittaa pakkaa. Tai sit se ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi ajattelin että tämä on itselle liian jännittävä mutta niin vaan löydän itseni katsomassa aina uutta jaksoa. Erittäin kiehtovasti kyllä tehty. Täydet pointsit tekijöille!
Sama juttu! Tässä on jotenkin saatu uutta aikaiseksi vanhoilla naamoilla.