Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansa haluaa presidentin joka on kiinnostunut suomalaisten asioista.

Vierailija
18.01.2024 |

Pekka Haavisto oli taas huolissaan, kun halitus lakkautti kehitysyhteistyön ääri-islamistisen Afganistanin kanssa. Ei kansa halua tuollaista presidenttiä. Presidentin pitää ajaa suomalaisten, eikä naisia alistavien hallitusten asioita.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5b4e32c-bf91-4353-b569-a18b148ef…

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku äänestäisi Haavistoa. 🤮

Minä ennakkoäänestin jo Haavistoa, sillä tässä maailmanpoliittisessa tilanteessa täytyy olla kokenut presidentti. Tästä ehdokasjoukosta hän sopii tehtävään parhaiten. Nyt ei ole varaa sellaiseen presidenttiin, joka vasta harjoittelee.

Stubb luki tentissään taustajoukkojensa kirjoittaman puheen mekaanisesti prompterilta. Hänet on prepattu kovalla rahalla toistelemaan "kolme pointtia". Hänelle on syötetty toistettavat lauseet. Oma ajattelu on epävarmaa. Luokan edessä -ohjelmassa hän sitten olikin epävarma itsensä ja ei muistanut asioita. Melken itkua väänsi, kun ei matematiikkakaan sujunut. Toki hänellä on koulutusta, joka Haavistolta puuttuu, mutta eipä olisi heikolla lukion todistuksellaan päässyt Suomessa opiskelemaan vaan rahalla järjestyi golf-yliopistoon opiskelupaikka. Väitellyt sittemmin on kyllä, mutta vertaisarvioituja tieteellisiä julkaisuja ei ole ja nykyinen suojatyöpaikka jossain EU-opistossa.

Halla-ahon autistisuus häiritsee minua. Samoin puolueensa venäläistyyppinen hajaannuksen aiheuttaminen ja uhriutuminen.

Rehn voisi tulla kysymykseen jos Haavisto ei pääse toiselle kierrokselle.

Vierailija
62/63 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi joku äänestäisi Haavistoa. 🤮

Minä ennakkoäänestin jo Haavistoa, sillä tässä maailmanpoliittisessa tilanteessa täytyy olla kokenut presidentti. Tästä ehdokasjoukosta hän sopii tehtävään parhaiten. Nyt ei ole varaa sellaiseen presidenttiin, joka vasta harjoittelee.

Stubb luki tentissään taustajoukkojensa kirjoittaman puheen mekaanisesti prompterilta. Hänet on prepattu kovalla rahalla toistelemaan "kolme pointtia". Hänelle on syötetty toistettavat lauseet. Oma ajattelu on epävarmaa. Luokan edessä -ohjelmassa hän sitten olikin epävarma itsensä ja ei muistanut asioita. Melken itkua väänsi, kun ei matematiikkakaan sujunut. Toki hänellä on koulutusta, joka Haavistolta puuttuu, mutta eipä olisi heikolla lukion todistuksellaan päässyt Suomessa opiskelemaan vaan rahalla järjestyi golf-yliopistoon opiskelupaikka. Väitellyt sittemmin on kyllä, mutta ve

Hämmästyttää kyllä, että äänestit henkilöä, joka on erittäin terroristimyönteinen ja tehnyt kaikenlaista vahinkoa maallemme.

Sellainenko ei painanut yhtään vaa' assa kun äänestit Haavistoa.

En itse voisi milloinkaan äänestää tuon kaltaista henkilöä noinkin isoon virkaan, kuin maamme päämieheksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttää kyllä, että äänestit henkilöä, joka on erittäin terroristimyönteinen ja tehnyt kaikenlaista vahinkoa maallemme.

Sellainenko ei painanut yhtään vaa' assa kun äänestit Haavistoa.

En itse voisi milloinkaan äänestää tuon kaltaista henkilöä noinkin isoon virkaan, kuin maamme päämieheksi. 

Ei todellakaan painanut. En miellä Haavistoa sen perusteella terroristimyönteiseksi, että hoitaa Suomeen alaikäiset Suomen kansalaiset katastrofaalisista oloista. Nimenomaan ihailen sitä päättäväisyyttä, jolla sai tämän asian hoidettua. Presidentistä pitääkin löytyä päättäväisyyttä.

Sinun ei tarvitse olla samaa mieltä ja voit ihan rauhassa äänestää muuta ehdokasta. Onneksi Suomessa on valinnanvaraa toisin kuin venäjällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän