Sanna Ukkolalla sanan säilä suhahteli taas - HYVÄ SANNA!
Kommentit (28)
Olen, nythän kaupoista varastetaan alkoholia, merkkivaatteita ja elektroniikkaa, eli ovatko nuo kaikki todelliseen tarpeeseen ja nälkäänsä ilmeisesti noita varastaa
sanna saa tulikomennot twitter trolli matiakselta kotoa, kyllä tiedetään mistä puhaltaa, nauratti kun sanna kerran twiittasi vähän poikkipuolista persuista niin twiitti postui parin tunnin päästä
Sanna ei näköjään ole koskaan itse ollut köyhä.. Kaiken lisäksi töykeä moukka kun haukkuu aikuisia kakaroiksi ja ties miksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on taas kullin puutteessa
Antaisin.
Vierailija kirjoitti:
Sannalle oma kanava😉
Hän vetää kokoomusmediassa omaa showta.
Hyvä Sanna. Kaikki tuo niin totta ja täysin samaa mieltä olen Sannan kanssa. Hyvä että sanoo totuuden jota moni muu ei uskalla.
Aivan järkyttävä kirjoitus.
Tässä ja myös näissä hallituksen toimenpiteissä ratkaisukeskeisyys loistaa poissaolollaan. Miten ihmisten kuuluu ratkaista asiansa. Jos tuet pienenee leikkausten myötä niin, että raha ei riitä vuokraan, laskuihin, ruokaan, mitä ihmisen on tarkoitus tehdä? Tämähän koskee myös jo töissä olevia matalapalkkaisia, osa-aikaisia ja yksinhuoltajia.
Ottaen huomioon Sannan tämän päivän käräjöinnit niin lähinnä surkuhupaisaa että kirjoittaa tälläistä :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sanna. Kaikki tuo niin totta ja täysin samaa mieltä olen Sannan kanssa. Hyvä että sanoo totuuden jota moni muu ei uskalla.
*jota moni muu ei ymmärrä
korjasin
ne kommarit luulee että ne on jostain yhteisestä pohjattomasta kassasta pois
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei näköjään ole koskaan itse ollut köyhä.. Kaiken lisäksi töykeä moukka kun haukkuu aikuisia kakaroiksi ja ties miksi.
Aikuiset käyttäytyvät aikuisten tavoin. Nykyään iällä ei näköjään ole paljoakaan tekemistä aikuisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä yllätys että palstakomukan mielestä köyhyys on oikeutus varastelulle.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävä kirjoitus.
Tässä ja myös näissä hallituksen toimenpiteissä ratkaisukeskeisyys loistaa poissaolollaan. Miten ihmisten kuuluu ratkaista asiansa. Jos tuet pienenee leikkausten myötä niin, että raha ei riitä vuokraan, laskuihin, ruokaan, mitä ihmisen on tarkoitus tehdä? Tämähän koskee myös jo töissä olevia matalapalkkaisia, osa-aikaisia ja yksinhuoltajia.
No ei ainakaan ruveta varastamaan ruokaa jota saa kyllä toimeentulotuen perusosalla. Ja sitten äänestää ensi vaaleissa parempi hallitus. Niin minä aion tehdä.
Ukkola on niitä harvoja jotka uskaltavat viellä puhua näinä päivinä.
Lisäksi on erittäin miellyttävä ihminen.
👍 Oli kyllä terävää analyysiä.