Mies, miksi kiinnostuksesi loppui kauniiseen naiseen ?
Kommentit (27)
- Aivan hirvittävän ruma puheääni
- Huono elämänhallinta (läävä kämppä, "viihdekäyttäjä", talous ja työasiat päin prinkkalaa)
- Huono sängyssä (sillä tavalla huono, että en usko että se olisi siitä paremmaksi muuttunut)
- Tyhmyys
- Vastenmieliset arvot
- Juoppo
Noi nyt ainakin tuli mieleen. Eri tapauksia siis, ei saman naisen kontolla kaikki.
Riidankylväjä prinsessa. Ei jatkoon.
kuka on määritellyt sellaiseksi,peili vai?
No kerran yksi ihan ok näköinen avasi suunsa ja puhui. Multa meni maku heti, ja se ihana pörröpää, josta nainen oli ilmiselvästi kiinnostunut sitten hetken päästä tälle naiselle lausuikin vähän tähän suuntaan, "Mene emättimeen, sinä maksullinen nainen." Eli ei tainnut se pörröpääkään pitää naisen puheista. 🤣😂🤣
Nainen piti kauneuttaan jotenkin tärkeänä asiana vaikka kyse on vain ulkonäöstä.
Esim. naisen ristiriitainen käytös, kova kilpailu (muutkin miehet kiinnostuneita), havainto ettei paljoakaan yhteistä jne.
Se nainen laittoi punaista kynsilakkaa, hävyin välittömästi.
M44
Livenä mukava, viesteissä kohteli kuin kasaa paskaa ja vastasi jos vastasi, haki jatkuvasti muiden miesten huomiota/ pelaili ihmissuhteilla, ei ottanut vastuuta yhtään mistään ja oli aina uhri eikä koskaan syyllinen mihinkään, sitä myöten myös ei ikinä pyytänyt mitään anteeksi.
No minä olen tullut jätetyksi siksi, että olen kuulemma väritön, hajuton ja mauton. "Sä oot kyllä tosi kiva, enkä tiiä mikä mua vaivaa mut mitä hankalampi nainen on, sen enemmän sytyn.. Ja sä et oo yhtään hankala" (näillä sanoilla mut jätti yks tapailukumppani).
Miehet kiinnostuvat ulkonäöstäni kyllä, mutta kaipaavat vissiin sitten naista joka toisi elämään draamaa, sekoilua ja kiukuttelua.. Jota minä en harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pystyny tapailla, koska aina iski ihan hirveä stondis julkisella paikalla. Satuin saapumaan verkkarit jalassa paikalle ja ehdittiin kävellä käsi kädessä 100 metriä, kunnes oli pakko istahtaa kyyryssä penkille peittelemään megaluokan boneria.
Tämähän se on viheliäinen vaiva. Varsinkin jos on tapaa esim. uimahallissa. Sieltähän lentää ulos!
Tasapainoton luonne, persaukinen ja alkoi lihomaan eikä suostunut kanssani ryhmäliikuntaan
Miten se sanotaan nätisti? Yksi mies ei riittänyt. Näitä on useampiakin tulut vastaan.
Nainen osoittautui niin tyhmäksi ettei sitä viittinyt edes panna.
Pi lde oli liian käytetty ja kulunut, ei yhtään hyvä juttu.
Nainen tiesi "liian" hyvin, että on kaunis.. Joten aina kun johonkin piti lähteä, niin kaikki aika meni kuvien ottamiseen someen. Ei ollut koskaan aidosti läsnä. Muutenkin liiallinen pinnallisuus, eikä tykännyt tehdä kanssani mitään semmoista, josta itse olisin nauttinut: metsäretket, huvipuistot yms. Ainoastaan hieno kahvila/ravintola kävi ja vaatteiden sekä laukkujen shoppailu, niin että kaikki ikuistetaan someen tietty.
Ja mistään syvällisestä ei voinut keskustella ja arvoista puhumattakaan.
Hoono soomi vaikka oli asunut ties kuinka ja kauan Suomessa. Loputon huomionhaku kaikissa mahdollisissa kanavissa irl mukaan lukien. Tiettyä narsistisuutta ja ylimielisyyttä.
Ei pystyny tapailla, koska aina iski ihan hirveä stondis julkisella paikalla. Satuin saapumaan verkkarit jalassa paikalle ja ehdittiin kävellä käsi kädessä 100 metriä, kunnes oli pakko istahtaa kyyryssä penkille peittelemään megaluokan boneria.