Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako oikeasti muka työtarjouksia Linkedinissä? Mitä pitää tehdä saadakseen niitä?

Vierailija
18.01.2024 |

Itselläni päivitetty profiili, paljon julkaistuja artikkeleja, hyvä koulutus, pitkä kokemus (keskijohto, ylin johto) ja kommentoin järkeviin postauksiin ainakin viikottain jotain. En julkaise kissavideo-tasoisia juttuja kuten monet tekee.

ja ei ole tullut koskaan yhtäkään työtarjousta.

onko tämä urbaanilegendaa että linkkarista satelee työtarjouksia? Kerro jos sinulle on sadellut ;)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LinkedIn on verkostoitumista.

Ei sulle välttämättä työtarjouksia sen kautta ala sataa, mutta sen kautta sinä voit saada tietoosi mahdollisia työmahdollisuuksia. Tai joku joka on sun kanssa siellä tekemisissä, voi vinkata susta työnantajalleen, suositella ikään kuin siinä vaiheessa kun sä olet saanut tietää että ahaa, tuolta saattais työtä saada ja sä itse kysyt sitä suoraan niin se linkedin kundi voi sitte sua suositella.

Se on verkostoitumispaikka, ei suorien työpaikkatarjousten paikka.

Ihan sama kuin joskus oli Facebook. Siellä kun on kaveria yhdestä sun toisesta paikasta, satamäärin, niin oli hyvin verkostoitunut, ja saattoi saada näin tietoa mahdollisista työmahdollisuuksista.

Yksikin isompi kiho olevinaan, sillä näytti olevan 600 kaveria...

Tai joku nuori lääkäri (joo, mä kävin huvikseni joskus katsomassa) sillä myös satamäärin kavereita... Lähinnä kai sitten niin kuin ju

Eli Stasin märkä uni.Kertokaa vaan kaikki mitä osaatte, ketä tunnette... Idiootit

Vierailija
22/22 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis sanoisin että ratkaisevaa on vain ja ainoastaan ALA. Jos olet trendikkäällä alalla voi yhteydenottoja tulla, jopa silloinkin vaikka profiilisi olisi huono.

Jos olet epätrendikkäällä alalla, et saa kontaktointia vaikka olisit huippuosaaja ja postaisit päivittäin ja laittaisit artikkeleita ja julkaisuita.

itse postaan artikkeleja myös, olen johtavia asiantuntijoita alallani, mutta täydellisen epäseksikäs ja epätrendikäs ala, ei paljoa kuule headhuntterit soittele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme