En kelpaa naisille, kuinka siis voin nostaa tasoa että kelpaan tavisnaiselle?
Palkkaa pitäisi siis saada enemmän, lihaksia enemmän kroppaan, ulkonäöstä pitää huolehtia paremmin ja pitäisi opiskella lisää?
Onko muita keinoja?
T:kiltti ja kiva ikisinkkumies 🥺
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä käy, mutta minun iässäni tupareissa on lähinnä perheellisiä ihmisiä ja kavereita. Ehkä 18-vuotiaana jonkun tupareissa saattoi olla sinkkuja vaikka miten, mutta eivät he silloinkaan olleet minusta kiinnostuneita, koska hiukseni alkoivat lähteä jo 14-vuotiaana."
Ja olivatko ne tupareissa olleet pariutuneet miehet kaikki vahvahiuksisia lentäjäkirurgeja vai olikohan sielläkin joku ihan tavis sattunut pariutumaan?
Kaikilla hiuksellisilla ja hyväkuntoisilla miehillä on yleensä hyvännäköinen vaimo. He ovat muutoinkin menestyneitä. Miehet ovat myös monesti sinkkuja, varsinkin vaatimattoman näköiset, mutta naiset ovat kaikki varattuja.
Se nyt on selvää että jos miehellä on statusammatti, hänessä on paljon hyviä ja kiinnostavia ominaisuuksia. Mitä luulette miehet että kun joukko toisiaan ennestään tuntemattomia naisia kokoontuu ja käy ilmi että joku naisista on statusammatissa, niin aivan taatusti tämä henkilö kokee saman efektin eli välinpitämättömästä tulee kiinnostunut jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä käy, mutta minun iässäni tupareissa on lähinnä perheellisiä ihmisiä ja kavereita. Ehkä 18-vuotiaana jonkun tupareissa saattoi olla sinkkuja vaikka miten, mutta eivät he silloinkaan olleet minusta kiinnostuneita, koska hiukseni alkoivat lähteä jo 14-vuotiaana."
Ja olivatko ne tupareissa olleet pariutuneet miehet kaikki vahvahiuksisia lentäjäkirurgeja vai olikohan sielläkin joku ihan tavis sattunut pariutumaan?
Kaikilla hiuksellisilla ja hyväkuntoisilla miehillä on yleensä hyvännäköinen vaimo. He ovat muutoinkin menestyneitä. Miehet ovat myös monesti sinkkuja, varsinkin vaatimattoman näköiset, mutta naiset ovat kaikki varattuja.
Silloin, kun itsetunto on tuota luokkaa kuin sinulla, niin sinun kuuluukin olla sinkku. Ja korjaan tuota sinun virkettäsi.
Luuserimiehet ovat sinkkuja, kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten sinun pitää menne sinne missä on sinun ikäisiäsi sinmkkunaisia. Työväenopiston kurssit, vapaaehtoistyö jne. ovat paikkoja joissa on paljon naisia suhteessa mieheen. Ja myös sinkkunaisia.
"Silloin, kun itsetunto on tuota luokkaa kuin sinulla, niin sinun kuuluukin olla sinkku."
Asian ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on selvää että jos miehellä on statusammatti, hänessä on paljon hyviä ja kiinnostavia ominaisuuksia. Mitä luulette miehet että kun joukko toisiaan ennestään tuntemattomia naisia kokoontuu ja käy ilmi että joku naisista on statusammatissa, niin aivan taatusti tämä henkilö kokee saman efektin eli välinpitämättömästä tulee kiinnostunut jne.
Naisen statuksella ei ole väliä, kuin naisille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun itsetunto on tuota luokkaa kuin sinulla, niin sinun kuuluukin olla sinkku. Ja korjaan tuota sinun virkettäsi.
Luuserimiehet ovat s
Ja luuserinaiset myös.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja oikeasti elämässä se huomiota kiinittävä asia voi olla joku ihan muukin kuin statusammatti. Se voi olla joku varsin triviaali asia luokaa "Kaija K on äitini serkku" tai olin SM-pronssilla 16.vuotiaiden sarjassa aikanaan.
Se pariutuminenhan alkaa aina siitä että kiinnittää johonkin toisessa erityistä huomiota eli on joku asia joka erottaa hänet muista. Jotain josta aloittaa keskustelu ja kysellä enemmän. Sitten siitä pääsee eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
"Status-ammatissa työskentelevänä olen omakohtaisesti nähnyt niin miljoona kertaa, että vähänkin itseään arvossa pitävien ja/tai koulutettujen naisten suhtautuminen muuttuu kuin sormia napsauttamalla siinä kohden, kun tulee puheeksi se, mitä kukin tekee."
Samanlainen hakee samanlaista. Koulutetuille naisille on yleensä aika itsestäänselvää että se kumppani on todennäköisesti myös koulutettu. Se ei ole sama asia kuin että oltaisiin rahan perässä vaan että ajatellaan että samanlainen tausta luo yhteenkuuluvuutta ja helpottaa toisen ymmärtämistä.
"Lika barn leka bäst" kuten suomanruotsalaiset sanovat.
Tässä taas on kulttuuriero. Jos koulutusta ja sivistystä ei arvosteta (se on käsittämätön arvostuksen kohde), niin silloin ainoa ymmärrettävä motiivi statusammattiin on rahan ansaitseminen. Työssäkäynti saattaa olla tuossa kulttuurissa vain rahan ansaitsemista varten ja se ylittää käsityskyvyn, että työnteko merkitsee muutakin. Lisäksi oletetaan, että kaikkien unelma on rikastua, koska rahaa ei ole koskaan ollut. Siitä on ollut aina puutetta ja sitä on koko ajan ajateltava.
Taustat vaikuttavat valtavasti ihmisten ajatteluun. Huomaan itse miten vähän olen ymmärtänyt toisenlaisesta maailmasta ennen tänne tuloani. Kuvittelin oikeasti, että kaikki suomalaiset ovat kuten minä ja kaltaiseni. Ja en todella tarkoita, että olisin mitenkään parempi. Ehkäpä elämän taistelu ja realiteetit ovat niillä paljon paremmin hanskassa, joille esimerkiksi se, että on aina riittävästi rahaa tilillä ei ole itsestäänselvyys. Ehkä juuri he pärjäävät sodassakin paremmin, jos sota tulee. Heillä ei ole illuusioita siitä miten raadollista elämä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
"Status-ammatissa työskentelevänä olen omakohtaisesti nähnyt niin miljoona kertaa, että vähänkin itseään arvossa pitävien ja/tai koulutettujen naisten suhtautuminen muuttuu kuin sormia napsauttamalla siinä kohden, kun tulee puheeksi se, mitä kukin tekee."
Samanlainen hakee samanlaista. Koulutetuille naisille on yleensä aika itsestäänselvää että se kumppani on todennäköisesti myös koulutettu. Se ei ole sama asia kuin että oltaisiin rahan perässä vaan että ajatellaan että samanlainen tausta luo yhteenkuuluvuutta ja helpottaa toisen ymmärtämistä.
Taas tämä Lika barn -naisjankkaaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Otetaan mikä tahansa porukkaa ihmisiä iästä ja sukupuolesta riippumatta ja laitetaan sinne sekaam joku toimari ja aivan taatusti ihmiset ei ohita sitä niin kuin sillä ei olisi mitään väliä. Statusammatissa olevaksi kuulostat oudon yksinkertaiselta. Kumpa nyt ei olisi niin että o älet oikeasti ihan vaan perus sossunrotta työaikaan av:llä.
"Se pariutuminenhan alkaa aina siitä että kiinnittää johonkin toisessa erityistä huomiota eli on joku asia joka erottaa hänet muista. "
Juuri näin. Itse kun tapasin mieheni niin aika pian kävi ilmi että tunsin hänen äitinsä ammatillisesti ja olimme olleet hetken samassa työpaikassa. Ja kun äidistä oli tullut minulle hyvä ja mukava kuva niin ajattelin että ehkä se poikakaan ele varmaan mitenkään huono tyyppi.
Siitä se juttu sitten lähti eteenpäin kun meillä oli jotain yhteistä ja oli helpompi sitten tutustua eteenpäin kun toinen oli valmiiksi jo melkein tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kyllä naisen ammatilla on väliä, vaikkei ehkä sinun maailmassasi. Naisen koulutus ja älykkyysosamäärä on varsin tärkeä asia koulutetulle miehelle, joka haluaa lapsia. Tutkitusti pariskuntien äo:t ovat varsin lähellä toisiaan, mikä on yksi selittävä tekijä yhteiskunnan "kuplautumiselle" pariutumisessa ja muutenkin. Samanlaiset, samaa yhteiskuntaluokkaa ja koulutustasoa edustavat hakeutuvat yhteen. Eli jos naisen statuksella ei ole väliä, miehelläkään ei ammatillista statusta ole. Näinhän tilastotkin kertovat.
Suosin itsevarmuuden lisäämistä. T. sinkku nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä Lika barn -naisjankkaaja...
Olen kyllä mies. Ja mitä katson omaa tuttavapiiriäni ja sukulaisiani niin koulutetuilla miehillä on melkein aina koulutettu vaimo. Eli kyllä miehetkin katsovat usein vähän sitä millainen sen vaimon pitää olla muutenkin kuin pelkän ulkonäön perusteella.
Hyvin suuri osa itsetunnottomista luuserinaisista ymmärtää itse olla pariutumatta. Täälläkin nähty monta kertaa.
"Kaikilla hiuksellisilla ja hyväkuntoisilla miehillä on yleensä hyvännäköinen vaimo."
Varmasti mutta eivät ne vaimot heillekään ole taivaasta tippuneet vaan niiden saamiseksi on pitänyt uskaltaa tehdä aloitteita ja olla myös sosiaalisia kykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Suosin itsevarmuuden lisäämistä. T. sinkku nainen
Ei auta yhtään mitään ilman ulkonäköä. Toki helpottaa elämässä kyllä monia muita asioita.
"Otetaan mikä tahansa porukkaa ihmisiä iästä ja sukupuolesta riippumatta ja laitetaan sinne sekaam joku toimari ja aivan taatusti ihmiset ei ohita sitä niin kuin sillä ei olisi mitään väliä."
Riippuu ihan siitä millainen ihminen sitä asiaa havainnoi. Minä tunnen niin monta toimaria, tohtoria ja muuten menestynyttä ihmistä että minusta on paljon kiinnostavampaa tavata joskus vaikka huonekalupuuseppä kuin taas uusi toimari.