En kelpaa naisille, kuinka siis voin nostaa tasoa että kelpaan tavisnaiselle?
Palkkaa pitäisi siis saada enemmän, lihaksia enemmän kroppaan, ulkonäöstä pitää huolehtia paremmin ja pitäisi opiskella lisää?
Onko muita keinoja?
T:kiltti ja kiva ikisinkkumies 🥺
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaljuissa miehissä ole mitään vikaa. Mulle ei ainakaan ole niin väliä, onko miehellä hiuksia vai ei. Harmi, jos miehet kokevat sen huonona puolenansa. Kokonaisuus tyypissä ratkaisee joka tapauksessa. Suht terveelliset elämäntavat, tykkää liikkua (en tarkoita että pitäisi olla lihaskimppu), kohtelias, mukavaa seuraa ja huumorintajuinen. Siistit vaatteet (ei tarvitse olla merkkivaatteita) ja hyvä hygienia kuten joku jo mainitsi. Näillä pääsee jo pitkälle. Pilke silmäkulmassa on mukava lisä.
Konkarina valistan, että täällä on mies, jonka mielestä hänen kaljunsa estää pariutumisen. Yleensä ikisinkkumiehillä täällä on jokin tuollainen yksi syy, jolla he selittävät sen miksi eivät saa naisia. Se voi olla kaljuus, pituus, hoikkuus, huonohampaisuus tai mikä tahansa yksittäinen seikka, koska on helpompi kääntää syy asiaan, johon ei voi itse vaikuttaa. Muutama nainenkin täällä on, joka väittää samoin eli syy hänen sinkkuuteensa on rumat kasvot.
Tosiasiassa asia on huomattavasti monimutkaisempi. Kun täällä olen jo jonkun vuoden käynyt, niin olen huomannut näiden miesten ja naisten olevan hyvin introverttejä eli he eivät käy missään. Ainoa paikka missä he edes yrittävät tutustua vastakkaiseen sukupuoleen on Tinder. Ja siellä kävijöistähän puolet on tutkitusti varattuja, jotka eivät edes etsi ketään, huvikseen vain testaavat. Siellä on myös miesenemmistö ja algoritmi, joka kyllä uskoo tasoihin. Siksi Tinderin perusteella ei pitäisi tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
"Miehetkään eivät ole niin tyhmiä, että eivät osaisi katsoa, minkä näköisiä miehiä naiset ihailevat."
Mutta näköjään miehet ovat niin tyhmiä että kuvittelevat naisten hyväksyvän vain niitä miehiä joita jossain elokuvissa tai somessa ihailevat. Kyllähän miehetkin ihalievat lähinnä vain niitä ihan kaikkein kauneimpia ja seksikkäimpiä naisia mutta silti saattavat pariutua ihan tavisnaisen kanssa. Ja sama juttu se on naisillakin. Päiväunet ovat yksi asia ja todellisuus sitten toinen asia.
"Puhutaanko nyt ajasta, kun naiset valitsivat muutamasta lähestyvästä miehestä esimerkiksi baariolosuhteissa tai opiskelijabileissä? Versus nykypäivän tilanne, missä naiset saattavat käydä nettisovelluksen kautta 50-100 deitit 5000 "kiinnostuneen" miehen joukosta."
Tule pois sieltä kämpästäsi oikeaan elämään. Edelleen nykyään todella moni löytää sen kumppanin opiskelijabileistä tai vaikka yhteisten kaverien kautta. En itse tunne kuin yhden ihmisen joka on löytänyt nykyisen kumppaninsa Tinderistä.
Miksi te jotkut aivovammaiset ette tajua, että suurimmalla osalla tavimiehistä on parisuhde ihan tavisnaisten kanssa.
Itse olen tavallinen nainen ja mulle kyllä kelpaa erittäin hyvin tavallinen mies. Siis oikeasti tavallinen mies eikä ap:n kaltainen jankuttava luuseri joka ei tajua mitään todellisesta elämästä. En etsi mitään korkeasti koulutettua, hyväpalkkaista jumalaisen komeaa adonista. Ihan tavallinen duunari joka on oikeasti kiltti eikä palstatason muka kiltti hullu sekopää. Rehellinen, luotettava, uskollinen mies.
Mä en vain kelpaa tavallisille miehille koska olen jo yli 40v enkä ole nuori missitason nainen. Näiden ulisevien muka tavismiesten käsitys tavisnaisesta kun on vääristynyt ja oikeasti katselevat kauniita naisia.
Bella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Edelleen, ongelma monille surkeille miehille on se, ettei niitä kiinnostuneita naisia ole = ei pääse treffeille. Kiinnostusta naiseen ihmisenä on vaikeaa päästä osoittamaan, jos sitä ei pääse osoittamaan."
No sitä ei pääse osoittamaan koska ei ole osannut tehdä vaikutusta sillä että on heti alusta kiinnostunut. Näillä palstoilla ajatellaan aina vain jotain Tinderiä mutta on elämässä paljon muitakin paikkoja joissa se kohtaaminen tapahtuu vähemmän ulkonäkö edellä ja sitä omaa luonnetta pääsee esittelemään nopeammin.
Aa, oletkin joku vähän kypsempään ikään ehtinyt, joka ei nykypäivän deittailussa ole mukanakaan.
Aa, oletkin niitä nörttejä jotka kuvittelevat että nykypäivänä seuraa voi löytää enää vain Tinderistä. Oikeasti vain pieni osa parisuhteista syt
Noh, minä en ole löytänyt kummastakaan.
"Noh, minä en ole löytänyt kummastakaan."
Josta ei seuraa että moni muu ei voisi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te jotkut aivovammaiset ette tajua, että suurimmalla osalla tavimiehistä on parisuhde ihan tavisnaisten kanssa.
Itse olen tavallinen nainen ja mulle kyllä kelpaa erittäin hyvin tavallinen mies. Siis oikeasti tavallinen mies eikä ap:n kaltainen jankuttava luuseri joka ei tajua mitään todellisesta elämästä. En etsi mitään korkeasti koulutettua, hyväpalkkaista jumalaisen komeaa adonista. Ihan tavallinen duunari joka on oikeasti kiltti eikä palstatason muka kiltti hullu sekopää. Rehellinen, luotettava, uskollinen mies.
Mä en vain kelpaa tavallisille miehille koska olen jo yli 40v enkä ole nuori missitason nainen. Näiden ulisevien muka tavismiesten käsitys tavisnaisesta kun on vääristynyt ja oikeasti katselevat kauniita naisia.
Bella
Jos et kelpaa, niin silloin et ole tavis, vaan kuten iso osa miehistäkin, tavallisen alapuolella. Koska hyvät +40-vuotiaat eivät missään tapauksessa jää ikänsä puolesta sinkuiksi. Ei todellakaan.
"Ja milloin tämä huomiosi kiinnittyi mieheesi? "
Olin kaverinin järjestämissä tupareissa jossa oli sekä kaverini kavereita että hänen miehensä kavereita. Huomasin sitten jossain vaiheessa että oli jutellut melkein koko illan tämän yhden miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverinin järjestämissä tupareissa jossa oli sekä kaverini kavereita että hänen miehensä kavereita. Huomasin sitten jossain vaiheessa että oli jutellut melkein koko illan tämän yhden miehen kanssa.
Hauskaa miten tällainen ihan normaalia elämää kuvaava kertomus keräsi heti yhden alapeukun. Eivät nämä miehet oikeasti edes halua pariutua vaan vain rypeä itsesäälissä.
Tehokkain keino miehellä on statuksen ja rahan hankkiminen.
Itsevarmuuden ja supliikin parantaminen.
Matala rasvaprosentti ja lihasmassa auttaa vain hieman eli siihen ei kannata liikaa panostaa tai muuten pettyy.
Vierailija kirjoitti:
Mieti myös hetkinen asiaa sen kautta, että millaiselle haluat "kelvata" ja miksi.
Haluatko todella viettää vuosia nirsoilevan paskan kanssa?
Tämäpätämä, jos itse ajattelee, niinkuin ap, että naiset on kaikki samanlaisia, vain ulkonäkö muttuu on aika vaikea löytää ketään kiinnostumaan itsestään.
Pitäisi tietää mitä naiselta haluaa. Minkä tyyppiset harrastukset esim. kolahtais.
Jos haluaa liikunnallisen naisen niin ehkä kannattaa itse liikkua ja sitä kautta tavata ihmisiä.
Jos taide on lähellä sydäntä niin sen aiheinen harrastus voisi auttaa tapaamaan sen oikean.
Jos haluaa bilettäjän niin kapakka tai baari vois olla hyvä paikka hengailla.
Ja mikä tärkeintä... ei käytetä niitä hyvin jalkaan muotoutuneita, harmaaksi muuntuneita juoksulenkkareita muualla kuin lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa millä on merkitystä on korvien väli. Treenaa sitä. Mutta ethän sinä treenaa.
Ulkonäöllä ei ole mitään painoarvoa vai?
On mutta ei ollenkaan niin paljon kuin sanotaan jos puhutaan ihan tavisten pariutumisesta. Tavikset pariutuvat tavisten kanssa joten riittää että olet ihan ok tavis. Siistit itselle sopivat vaatteet ja siististi leikattu tukka riittää todella pitkälle.
Parisuhde on ensisijassa aina tunnesuhde joten se millainen olet luonteeltasi ratkaisee tosi paljon. Sinun pitää löytää se ihminen jonka kanssa sovit henkisesti hyvin yhteen ja jos ulkonäkö on samaan aikaan ok niin kyllä se siitä lähtee.
Tämä. Omassa tuttavapiirissä naiset ovat oikeastaan aika karsean näköisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten tällainen ihan normaalia elämää kuvaava kertomus keräsi heti yhden alapeukun. Eivät nämä miehet oikeasti edes halua pariutua vaan vain rypeä itsesäälissä.
Nämä täällä ruikuttavat eivät käy missään tupareissa, siihen kun tarvitsisi ystäviä ja tuttavia.
"Tämäpätämä, jos itse ajattelee, niinkuin ap, että naiset on kaikki samanlaisia, vain ulkonäkö muttuu on aika vaikea löytää ketään kiinnostumaan itsestään. "
Juuri näin. Nuo mainitsemasi kiinnostuksen kohteet ovat tärkeitä koska ihminen ihastuu helpommin ihmiseen jonka kanssa tuntee jonkinlaista yhteyttä eli on jotain yhteistä. Se tulee monesti myös siitä että ihmisillä on jollain tavalla samanlainen tausta joka tuo myös tuttuutta. Sen takia on todettu että ihmiset pariutuvat useammin samanlaisesta yhteiskuntaluokasta tai koulutustaustasta tulevan kanssa kuin ihan erilaisesta taustasta tulevan kanssa.
Näiden täällä valittavien miesten ongelma on tosiaan se että he ajattelevat "naista" vaan jonain objektina joka saadaan tai ei saada eikä oikeana ihmisenä. Kumppanin valinta ei ole sen kummempaa kuin vaikka se että löytää sellaisia kavereita joiden kanssa viihtyy. Niidenkin kanssa pitää olla jotain yhteistä ja samanlaista ajattelutapaa, huumoria jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa millä on merkitystä on korvien väli. Treenaa sitä. Mutta ethän sinä treenaa.
Ulkonäöllä ei ole mitään painoarvoa vai?
On mutta ei ollenkaan niin paljon kuin sanotaan jos puhutaan ihan tavisten pariutumisesta. Tavikset pariutuvat tavisten kanssa joten riittää että olet ihan ok tavis. Siistit itselle sopivat vaatteet ja siististi leikattu tukka riittää todella pitkälle.
Parisuhde on ensisijassa aina tunnesuhde joten se millainen olet luonteeltasi ratkaisee tosi paljon. Sinun pitää löytää se ihminen jonka kanssa sovit henkisesti hyvin yhteen ja jos ulkonäkö on samaan aikaan ok niin kyllä se siitä lähtee.
Tämä. Omassa tuttavapiirissä naiset ovat oikeastaan aika karsean näköisten miesten kanssa.
Koska sinun mielestäsi tuttavapiirin naiset ovat todella kauniita (jota he eivät miesten mielestä todennäköisesti ole) verrattuna miehiin, joiden kanssa he ovat. Todellisuudessa ihan samaa tasoa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä täällä ruikuttavat eivät käy missään tupareissa, siihen kun tarvitsisi ystäviä ja tuttavia.
Kyllä käy, mutta minun iässäni tupareissa on lähinnä perheellisiä ihmisiä ja kavereita. Ehkä 18-vuotiaana jonkun tupareissa saattoi olla sinkkuja vaikka miten, mutta eivät he silloinkaan olleet minusta kiinnostuneita, koska hiukseni alkoivat lähteä jo 14-vuotiaana.
Tuossa aloituksessahan jo mainitsitkin ap monta keinoa.
Ehkä noista tärkeimmäksi nostaisin tuon omasta itsestä huolehtimisen: riittävästi lepoa, riittävästi liikuntaa, terveellistä ruokaa, liika alkoholi ja tupakka pois, ajanmukaiset vaatteet, harrastuksia. Ihminen, jolla on elämä tasapainossa ja itsetunto kuosissa on yleensä lähtökohtaisesti kohtuullisen hyvässä asemassa treffailun suhteen, tai niin hyvässä kun mies nyt voi ylipäänsä olla ellei ole luonnostaan poikkeuksellisen komea.
Sitten tulevat nuo muut jutut ja on ihan selvä, että osa palstalla ei tykkää siitä, mitä seuraavaksi sanon. Kunnon palkka, korkea koulutus ja arvostettu työ todellakin vaikuttavat siihen, ei pelkästään siihen, kuinka helposti tutustut vastakkaiseen sukupuoleen, vaan myös siihen, millaista seuraa kohtaat.
Status-ammatissa työskentelevänä olen omakohtaisesti nähnyt niin miljoona kertaa, että vähänkin itseään arvossa pitävien ja/tai koulutettujen naisten suhtautuminen muuttuu kuin sormia napsauttamalla siinä kohden, kun tulee puheeksi se, mitä kukin tekee. Ärsyttävästä tulee välinpitämätön, väliinpitämättömästä kiinnostunut ja entuudestaan kiinnostuneesta aivan lääpällään oleva. Rahan vaikutus on minusta hieman kahtiajakoisempi, ainakin jos puhutaan siitä tuloskaalasta mitä voi palkkatyössä olla. Hyvä palkka tekee vaikutuksen niihin, jotka ovat rahan perässä, mutta muihin ei niinkään. Toki jonkinlainen plussa, mutta ei mikään vetovoimatekijä. Ja ne rahan perässä juoksijat tuskin ovat niitä, jotka tuskin sinua siinä vaiheessa kiinnostavat, kun olet elämäsi suhteen tasapainossa.
Koulutus on sikäli ihan hyvä etu, että miehistä harvemmalla on korkeakoulutus kuin naisilla. Naisilla ei myöskään ole usein vastaavaa alemmuudentunnetta kuin miehillä, joten koulutuksesta on oikeastaan yksinomaan plussaa. Negatiiviseksi koulutus voi kääntyä lähinnä silloin, jos miehestä tulee erityisen vässykkä vaikutelma. On siis paljon myös siitä, miten taustansa kantaa.
"Kyllä käy, mutta minun iässäni tupareissa on lähinnä perheellisiä ihmisiä ja kavereita. Ehkä 18-vuotiaana jonkun tupareissa saattoi olla sinkkuja vaikka miten, mutta eivät he silloinkaan olleet minusta kiinnostuneita, koska hiukseni alkoivat lähteä jo 14-vuotiaana."
Ja olivatko ne tupareissa olleet pariutuneet miehet kaikki vahvahiuksisia lentäjäkirurgeja vai olikohan sielläkin joku ihan tavis sattunut pariutumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa niistä tietää itsekkin ettei normaali keskustelu onnistu edes kahta minuuttia ja osa on kaappihomoja jotka raivokkaasti kumoaa jokaisen yrityksen saada heidät kämpästä ulos naisten pariin.
Ja milloin tämä huomiosi kiinnittyi mieheesi? Puhutaanko nyt ajasta, kun naiset valitsivat muutamasta lähestyvästä miehestä esimerkiksi baariolosuhteissa tai opiskelijabileissä? Versus nykypäivän tilanne, missä naiset saattavat käydä nettisovelluksen kautta 50-100 deitit 5000 "kiinnostuneen" miehen joukosta.