Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille, kuinka siis voin nostaa tasoa että kelpaan tavisnaiselle?

Vierailija
18.01.2024 |

Palkkaa pitäisi siis saada enemmän, lihaksia enemmän kroppaan, ulkonäöstä pitää huolehtia paremmin ja pitäisi opiskella lisää?

Onko muita keinoja?

T:kiltti ja kiva ikisinkkumies 🥺

Kommentit (355)

Vierailija
21/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät siihen ulkonäköösi ja koulutukseesi saman verran aikaa, kuin ne naiset.

Arkiliikuntaa, kampaus, koti siisti, puhtaat ja ajanmukaiset vaatteet, hygienia täysin kunnossa, katsot vähän sen ihon perään, et juopottele ja syöt (ei makkaraa joka viikko) perusterveellisesti, osaat olla kohtelias kaikille, osaat puhua arkisista asioista, et nosta itseäsi lyömällä muita, omaat oman elämän.

Tuossa muutamia asioita, jotka löytyy kaikilta joilla elämä hallinnassa.

Ei asiat riitä ei, mikäli on rokotettu niin ei tule mitään.

Vierailija
22/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kelvata kuin yhdelle naiselle.

Mutta jos ei halua kelvata sille rumalle ja lihavalle naiselle vaan haluaa kelvata keskitason naiselle?

No sitten on vain niiden tavismiesten joukossa se joka sitä keskitason naista kiinnostaa. Ei se tavismiesten joukko nyt niin korkeatasoinen ole etteikö olisi kohtuu helppo erottua siellä edukseen.

Taso taso taso taso taso taso taso. Mitään muuta ei ole sinunkaan pariutusmallissasi, kuin TASO TASO TASO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähtee mistä? Mistä deittailu lähtee ilman ulkonäköä? "

Luetun ymmärtäminen...

Sanoin että riittää että ulkonäkö on ihan ok. Kun puhutaan taviksista niin kukaan ei ole täydellinen joten ihminen erottuu muista taviksista sitten enemmän tietyillä yksityiskohdilla. Joku tykkää rotevista, toinen sporttisista, kolmas pitkistä hiuksista, joku isoista kourista, joku kivoista silmistä tai hymystä. 

Pitää löytää se joka pitää sinua kivan näköisenä vaikka et ole täydellinen koska sinussa on joku sellainen asia joka häntä mielyttää. Sitten siihen päälle se yhteensopiva luonne niin suhde on mahdollinen.

Vierailija
24/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytät siihen ulkonäköösi ja koulutukseesi saman verran aikaa, kuin ne naiset.

Arkiliikuntaa, kampaus, koti siisti, puhtaat ja ajanmukaiset vaatteet, hygienia täysin kunnossa, katsot vähän sen ihon perään, et juopottele ja syöt (ei makkaraa joka viikko) perusterveellisesti, osaat olla kohtelias kaikille, osaat puhua arkisista asioista, et nosta itseäsi lyömällä muita, omaat oman elämän.

Tuossa muutamia asioita, jotka löytyy kaikilta joilla elämä hallinnassa.

Tämä on muuten hyvä vinkki, mutta ei sillä naista saa. Itse asiassa juuri tuollaiset miehet ovat ikisinkuissa yliedustettuina. Tunnollisena yliopisto-opiskelijana en kelvannut naisille, mutta kun sairastuin masennukseen ja aloin suhtautumaan kaikkeen välinpitämättömästi ja jopa aggressiivisesti, niin kiinnostuneita naisia oli paljon.

Vierailija
25/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasojankkaajan kanssa voi keskustella, menetetty tapaus. Ymmärrys kun on jossain ameeban tasolla.

Vierailija
26/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa millä on merkitystä on korvien väli. Treenaa sitä. Mutta ethän sinä treenaa. 

Ulkonäöllä ei ole mitään painoarvoa vai?

Pärstä kertoin määrää asiat, ilman sitä ei tule mitään. Sitten hyvä ammatti, palomies, poliisi, lääkräri, lentäjä ja rahaa kun on niin pärjää ja pitkälle.

Vierailija
27/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitko kertoa selvällä suomella, mikä on tavis? Miltä näyttää tavallinen mies?"

No tavis on ihminen joka ei erityisesti kiinnitä ulkonäöltään huomiota joukossa. Sellainen joita tulee vastaan kadulla yhdeksän kertaa kymmenestä.

Vierailija
28/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aloituksen kaltaisen tekstin tuottaja voi aloittaa menemällä vaikka vuodeksi intensiiviterapiaan ja sen ohella tarkkailla aluksi vaikka kolme kertaa viikossa pariskuntia vaikka Prisman kassajonossa tai lenkkipolulla. Sitten hän tajuaa omaksuneensa sairaita ja virheellisiä käsityksiä. Kokeile sitten vuoden päästä uudestaan. 

Vierailija
29/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat vaan sen poikarakkauden ja jätät naiset rauhaan

Vierailija
30/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voitko kertoa selvällä suomella, mikä on tavis? Miltä näyttää tavallinen mies?"

No tavis on ihminen joka ei erityisesti kiinnitä ulkonäöltään huomiota joukossa. Sellainen joita tulee vastaan kadulla yhdeksän kertaa kymmenestä.

Mutta ongelma on siinä, että tavisnainen on keskimäärin jo aika kaunis. Tavismies ei sen sijaan kiinnitä mitään huomiota ja on naisten mielestä jopa ruma. Keskitason saksofonisti on paljon parempi, kuin keskitason kitaristi. Minä en osaa sanoa, missä menee tavisnaisen ja kauniin naisen raja. Tämän vuoksi en lähestyisi ikinä ketään ulkomaailmassa (romanttisessa mielessä), koska en pysty määrittämään, miten rumaa naista täytyy yrittää, jotta nainen on yhtä ruma, kuin minä olen. Joku saattaisi sanoa minua tavikseksi, mutta pariutumismaailmassa olen keskitason alapuolella.

Vierailija
31/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ongelma on siinä, että tavisnainen on keskimäärin jo aika kaunis. Tavismies ei sen sijaan kiinnitä mitään huomiota ja on naisten mielestä jopa ruma. Keskitason saksofonisti on paljon parempi, kuin keskitason kitaristi. Minä en osaa sanoa, missä menee tavisnaisen ja kauniin naisen raja. Tämän vuoksi en lähestyisi ikinä ketään ulkomaailmassa (romanttisessa mielessä), koska en pysty määrittämään, miten rumaa naista täytyy yrittää, jotta nainen on yhtä ruma, kuin minä olen. Joku saattaisi sanoa minua tavikseksi, mutta pariutumismaailmassa olen keskitason alapuolella.

Ajatusmaailmasi on ainakin aika helvetin ruma.

Vierailija
32/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen aloituksen kaltaisen tekstin tuottaja voi aloittaa menemällä vaikka vuodeksi intensiiviterapiaan ja sen ohella tarkkailla aluksi vaikka kolme kertaa viikossa pariskuntia vaikka Prisman kassajonossa tai lenkkipolulla. Sitten hän tajuaa omaksuneensa sairaita ja virheellisiä käsityksiä. Kokeile sitten vuoden päästä uudestaan. 

Prismatestissä huomataan helposti, että tietynnäköiset miehet saavat kauniita naisia. Suurin osa Prismassa on hc-betamiehiä, jotka ovat saaneet jonkun naisen, koska ovat nuorena erehtyneet menemään parisuhteeseen ensimmäisen kiinnostuneen naisen kanssa. Jos on edes oikeasti ollut kiinnostunut.

Vierailija
33/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu tyydyttää nainen seksuaalisesti.

Vierailija
34/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten se sitten menisi oikein ja kauniisti? Jokainen on kaunis omana itsenään vai? No tämä ei ainakaan näy tämän päivän deittimarkkinoilla.

Vierailija
35/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa millä on merkitystä on korvien väli. Treenaa sitä. Mutta ethän sinä treenaa. 

Pärstä kertoin määrää asiat, ilman sitä ei tule mitään. Sitten hyvä ammatti, palomies, poliisi, lääkräri, lentäjä ja rahaa kun on niin pärjää ja pitkälle.

Myös vankilassa istuvat kiehtovat naisia. Ehkäpä siirtyminen valtion ylläpitoon kannattaa?

Vierailija
36/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä vähän mualimalle keräämään kokemuksia ja itsevarmuutta.

Vierailija
37/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo vaihe on aika kaukana. Eiköhän suurimmalla osalla kumppanin etsimisessä haastavassa tilanteessa olevilla miehillä ongelma ole päästä edes yksille treffeille. "Halu tyydyttää nainen" on monelle aikamoista utopiaa, eikä välttämättä edes realismia tällä hetkellä.

Vierailija
38/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ongelma on siinä, että tavisnainen on keskimäärin jo aika kaunis. Tavismies ei sen sijaan kiinnitä mitään huomiota ja on naisten mielestä jopa ruma. "

Kyllä sinussa on joku asia joka kiinnittää jonkun naisen huomion. Ei taviksen tarvitse olla mikään päät kääntävän näköinen vaan olemuksessasi pitää olla joku seikka johon se toinen kiinnittää huomiota.

Itse kiinnitin omassa miehessäni huomion kivaan hymyyn joka sai hänet näyttämään iloiselta ja sympaattiselta.

Vierailija
39/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mutta ei ollenkaan niin paljon kuin sanotaan jos puhutaan ihan tavisten pariutumisesta. Tavikset pariutuvat tavisten kanssa joten riittää että olet ihan ok tavis. Siistit itselle sopivat vaatteet ja siististi leikattu tukka riittää todella pitkälle.

Parisuhde on ensisijassa aina tunnesuhde joten se millainen olet luonteeltasi ratkaisee tosi paljon. Sinun pitää löytää se ihminen jonka kanssa sovit henkisesti hyvin yhteen ja jos ulkonäkö on samaan aikaan ok niin kyllä se siitä lähtee.

Voitko kertoa selvällä suomella, mikä on tavis? Miltä näyttää tavallinen mies? Eli v

No kalju mies saa tietysti kaljun naisen. Ylipainoinen mies saa ylipainoisen naisen. Samat ne sinun tasot on kuin naisenkin. Miksi ihmeessä kaljulla miehellä olisi oikeus hyvätukkaiseen naiseen?

Vierailija
40/355 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo vaihe on aika kaukana. Eiköhän suurimmalla osalla kumppanin etsimisessä haastavassa tilanteessa olevilla miehillä ongelma ole päästä edes yksille treffeille. "Halu tyydyttää nainen" on monelle aikamoista utopiaa, eikä välttämättä edes realismia tällä hetkellä.

Tuota kannattaa ajatella paljon laajemmin. Eli sinun pitää olla aidosti kiinnostunut siitä naisesta ihan kaikin puolin ja siitä millainen hän on ihmisenä, mitä hän haluaa, mistä pitää jne.

Sen kyllä aistii että onko se toinen oikeasti kiinnostunut sinusta vai vain sen yhden asian perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi