Tiedättekö kuinka paljon lonkerot/siiderit lihottavat
Pöhöttävät? Onko joku täällä laihtunut vain jättämällä alkoholin pois?
Kommentit (16)
Tiedämme, niissähän on energiasisältö ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 6kk ilman alkoholia. En ole laihtunut. Kyllä tuo laihtuminen vaatii myös ruoan vähentämistä tai järkevöimistä.
No minkä verran käytit sitä alkoholia? Jos se oli tyyliin kaksi olutta perjantaina ja kolme lauantaina, niin ei sen pois jättäminen missään tunnu.
Usein yksi addiktiot korvataan toisella juodessa myös syö vähempi ja kun lopettaa syö taas enempi. Ammastijuopot saa pelkistä juomista jo monta tuhatta kaloria paitsi ne jotka juo kirkkaita ilman sokerilantria. Siihen vielä turvotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 6kk ilman alkoholia. En ole laihtunut. Kyllä tuo laihtuminen vaatii myös ruoan vähentämistä tai järkevöimistä.
No minkä verran käytit sitä alkoholia? Jos se oli tyyliin kaksi olutta perjantaina ja kolme lauantaina, niin ei sen pois jättäminen missään tunnu.
Viikonloppusin paljon ja viikolla myös välillä joka viikonpäivä. Kaljaa ja lonkeroa. Vuosia.
Tiedän, äijä juo joka viikonloppu litroja tuota keinosokerikuraa ja sen näkee naamasta, mahasta ym. ja nukkuu tuskin ollenkaan jatkuvassa pöhnässä.
En tiedä. Olen juonut lonkeroa 15 vuotta, enkä ole lihonut yhtään.
Oikeissa siidereissä ei ole paljoa sokeria, noin 20g/100g. Niitä saa Alkosta.
Lonkero on periaatteessa likööri, siinä on niin paljon sokeria.
Ainakin mulla kerää nestettä ja oon pöhössä. Sormista lähtien
En tiedä. En tykkää kummastakaan, joten ei tule niitä juotua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen juonut lonkeroa 15 vuotta, enkä ole lihonut yhtään.
Määrät?
En tiedä eikä kiinnostakaan tietää, nautin 1-2 siideriä/vkossa saunan yhteydessä. Yleensä vieläpä kevyt versioita, mutta saatanpa ottaa vaikkapa limevodkatölkin siiderin sijasta ja se ei ole light.
Näkeehän sen noista lähiöitten yh-siid erivalaista, joilla pökäle vaunuissa.
Ei tarvitse tietää, kun sen näkee katukuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeissa siidereissä ei ole paljoa sokeria, noin 20g/100g. Niitä saa Alkosta.
Lonkero on periaatteessa likööri, siinä on niin paljon sokeria.
Kunnon hölinää, miksi heität aivan pöljiä?
5,5% lonkerossa on 5g sokeria (5g/100g). Sitten on vielä vähäkalorisia lonkeroita joissa vielä vähemmän.
Kuivassa siiderissa 2g/100g.
Liköörien sokeriprosentit ovat aivan eri planeetalta, yli 30g/100g.