Miehelle tyyny
Mikä olisi miehelle hyvä tyyny? Täytyy olla sellainen, että kyljellään nukkuessa ei pää olisi kallellaan alaspäin. Tavallisia tyynyjä joutuu vääntämään kaksinkerroin. Ei hyvä. Kaikkihan johtuu miehen hartioiden leveydestä. Ongelma voi tietysti olla joillakin naisillakin.
Kommentit (7)
Mä ostin itselleni just ihan Prismasta sellaisen muotoillun tyynyn. Juurikin kun oli sitä ainaista tyynyn myttäämistä ja kun pidin kättä posken alla yms. Uudesta tyynystä on paljon iloa ja niskajäykkyyden helpotusta,
Onko se mies kyvytön hankkimaan itse itselleen sopivaa tyynyä?
Mulla on se aiemmin mainittu vaahtomuovihHALKOtyyny vaahtomuovikaupasta. Ja mulla on hartiat aikas leveät. Normaali tyyny on tehty ihan kauheaksi. Varalla on kaksiosainen tyyny.
Wellpur, Tempur tai joku vastaava anatomisesti muotoiltu tyyny. Sellaista kun tottuu käyttämään niin kaikki muut tyynyt tuntuvat surkeilta ja niitä joutuu taittelemaan kaularangan tueksi.
Olen mies ja kuskaan nykyään usein omaa tyynyä mukana hotelliinkin 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuinka katkera vanhapiika pitää olla että suoltaa tällaisen kommentin?
Vierailija kirjoitti:
Puoliso yleensä hommaa tyynyt, tyynyliinat ja lakanat. Mies tietysti maksaa. Jos mies elää yksin, niin silloin on kysyttävä täältä av-paistalta neuvoa.
Tempur Original- tai Millenium-tyyny 👍