Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mulla on (3kympin kriisikö)??

Vierailija
09.01.2007 |

Kolmekymppiä tuli täyteen pari kuukautta sitten...Sitä ennen olin ehtinyt vuodessa tympiintyä mieheeni, avioliittooni, kaikkeen. Rupesin seurustelemaan itseäni kymmenen vuotta nuoremman kaverin kanssa ja hänet jätettyäni itseäni muutaman vuoden vanhemman lapsettoman miehen kanssa. Nyt on sitten tilanne se, että avioero on vireillä (naimisissa oltiin 9 vuotta) ja kämppä myyty. Meillä on kaksi pientä lasta, jotka jäävät minulle...

Mikä mulla on kun edelleenkään mikään ei tunnu miltään...avioero ei hetkauta, uuden kämpän etsintä ei nappaa, uusperheen perustaminenkaan tuon suhteen kanssa ei kiinnosta...siis mikään ei kiinnosta tai liikuta, olenko vastuuton ja huono ihminen vai olenko jotenkin sairas? Kohtalotoverit kertokaa kokemuksistanne!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kyllä kuulosti, mikään ei tuntunut miltään. En ollut omasta mielestäni saavuttanut mitään yms. Olin tyytymätön itseeni ja mieheeni. Mutta onneksi se meni ohi, kun tajusin että kyse oli vain kriisistä. Ja nyt meillä menee taas hyvin, oikeastaan paremmin kuin koskaan!

Vierailija
2/2 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kannattaisi hakea apua, elämäänsä ei kannata heittää hukkaan! Kriisejäkin toki tulee ja menee, milloin ikää milloin muuhun elämään liittyen, mutta tuo tilanteesi kuulostaa enempi masennukselta. Nyt vain apua hakemaan, vaikka aluksi terveyskeskuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla