Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi maanviljely halutaan tehdä mahdottomaksi Euroopassa?

Vierailija
17.01.2024 |

Kuka sellaisesta hyötyy?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Suomi sopisi erinomaisesti karjatalouteen. Silti se on ajettu pois täältä.

Kun tulee kunnon kriisi suurten nälkävuosien tapaan niin itketään ettei ole omaa ruoantuotantoa.

Nyt pilaat ilon innovoinnista

Ainahan sitä voi ostaa!

Vierailija
22/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä ja Kiina hyötyy, kun länsimaat taas kohta yllättyy jonkun elintärkeän asian pulaan. Tällä kertaa ruokapulaan. 

Taitaa olla taas sitä vihreää siirtymää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa ei vissiin tarvita.

Siksi puhutaankin jo yleisesti ravinnosta. Ehkä kohta jo rehusta.

Vierailija
24/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä ja Kiina hyötyy, kun länsimaat taas kohta yllättyy jonkun elintärkeän asian pulaan. Tällä kertaa ruokapulaan. 

Maatalous yksi pahimpia saastuttajia maailmassa. Etkö tiedä? Kyllä me uuteen totutaan jos haluamme elää.

Vierailija
25/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-Liitto oli kuuluisa siitä, että hyllyt ammottivat tyhjyyttään ja Itä-Saksassa jonotettiin kadun kulmassa tyhjän maitotonkan kanssa.

Vierailija
26/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Davosissa kokoustavalta eliitiltä. Siellä on meidän ulkoministeri Valtonenkin ottamassa ohjeita vastaan. Agenda 2030.

Vierailija
27/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan oli uutisissa, kuinka Suomen luonto on vaarassa paskoutua piloille digitalisaation ja sähköistymisen seurauksena.

Tarvitaan valtavat määrät mineraaleja.

Vierailija
28/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa saa kaupasta!

Herkkujaherkkujahalpaahalpaa pomm pomm

Vierailija
29/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse maanviljelijä, kohta entinen. Tietäisittepä vaan kuinka paljon kollegoita nytkin vuoden vaihteessa on laittanut pillit pussiin. Ei näistä mediassa pidetä meteliä. Aina vaan korulauseita, kyllä se huoltovarmuus olisi niin tärkeää ja kyllä me arvostetaan sitä teidän työtä... arvostus vaan ei hirveästi lämmitä kun työllä pitäisi pystyä elättämään itsensä. Kun nykyään viljelijä tuottaa ruokaa tappiolla! Maksaisiko joku muu omasta henkilökohtaisesta palkkapussistaan työpaikan tarvike ym kuluja? Talkootyö on meidän kohdalla pian ohi. 

Vierailija
30/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatalous yksi pahimpia saastuttajia maailmassa. Etkö tiedä? Kyllä me uuteen totutaan jos haluamme elää.

Kunhan vaan ei kävisi kuin sille entisenisännän hevoselle; just kun oppi olemaan syömättä niin kuoli.

Vierailija
32/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alkaa mennä perille? Siis se, että great reset on todellinen ilmiö ja etenee ennätysmäisen nopeasti. 

Vierailija
33/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen leipää syöt sen lauluja laulat.

Vierailija
34/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse maanviljelijä, kohta entinen. Tietäisittepä vaan kuinka paljon kollegoita nytkin vuoden vaihteessa on laittanut pillit pussiin. Ei näistä mediassa pidetä meteliä. Aina vaan korulauseita, kyllä se huoltovarmuus olisi niin tärkeää ja kyllä me arvostetaan sitä teidän työtä... arvostus vaan ei hirveästi lämmitä kun työllä pitäisi pystyä elättämään itsensä. Kun nykyään viljelijä tuottaa ruokaa tappiolla! Maksaisiko joku muu omasta henkilökohtaisesta palkkapussistaan työpaikan tarvike ym kuluja? Talkootyö on meidän kohdalla pian ohi. 

Morjens, kollega.

Minä olen pitänyt tuloksen positiivisena ja perheen leivässä jättämällä jo 15 vuotta investoinnit tekemättä.

Vielä pitäisi toiset 15 vuotta sinnitellä eläkeikään.

Kun 21 vuotta sitten aloitin viljelyn, kohkattiin, kuinka suomalainen ruoka tulee olemaan pian arvossaan...

Sitä odotellessa...

T: nimim. Assburger

Vierailija
35/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morjens, kollega.

Minä olen pitänyt tuloksen positiivisena ja perheen leivässä jättämällä jo 15 vuotta investoinnit tekemättä.

Kun 21 vuotta sitten aloitin viljelyn, kohkattiin, kuinka suomalainen ruoka tulee olemaan pian arvossaan...

Arvostuksen aika piti olla ihan kohta, kyllä se on jo kulman takana! Näinköhän. Kauan oot jaksanut ja kauan pitäisi vielä jaksaa. Me jaksettiin vaan 10 vuotta. Vielä on ehkä muitakin mahdollisuuksia elämässä kun ikä alkaa kolmosella. 

Vierailija
36/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahan oli uutisissa, kuinka Suomen luonto on vaarassa paskoutua piloille digitalisaation ja sähköistymisen seurauksena.

Ja silti pitää ennallistaa. Meistä on moneksi, matkalla kohti nollapäästöjä.

Vierailija
37/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mineraalit hoitaa mm.Kongo. 6 miljoonaa ihmistä t apettu. 

Vierailija
38/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morjens, kollega.

Kun 21 vuotta sitten aloitin viljelyn, kohkattiin, kuink

Eikös tuottajahinnat täällä sanele duopoli,  s-ja k-ryhmät?

Vierailija
39/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/50 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa ei vissiin tarvita.

Deagelin mukaan tulevaisuudessa Euroopassa on vähemmän syöjiä.