PS-pomo: Itärajan ylittäjät pysäytettävä vaikka voimakeinoja käyttämällä Rajalle rakennettava 3 miljardin aita
Nyt on oikeaa puhetta.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ps-pomo-itarajan-ylittajat-pysay…
Kommentit (216)
Voisihan noita kuivien maiden asukkeja kastella vesiletkulla tässä säässä. Se ei ole väkivaltaa <3
WHITE POWER RULES <3
WHITE LIVES MATTER <3
Olen persu ja mulla seisoo kun saan VIHATA.
Joo ja sitten jos Venäjä hyökkää niin meidät suomalaisetkin pakolaiset voi ampua rajalle kun yritetään karkuun? Vai meinasitteko rikkoa kansainvälisiä sopimuksia ja kuvittelette, että muut sen jälkeen kuitenkin noudattaa niitä meidän kohdalla?
YLLÄPITO ON LOPETETTU EIKÄ TÄTÄKÄÄN PERSUKETJUA POISTETA
Voidaanko edes tunnin junan tilalta pystyttää mielummin tuo aita. Vai otetaanko aitaan 3miljardia myös lapsilta ja sairailta?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne mitään voi keskellä talvea rakentaa.
Ens alkuun voi vetää natolankaa niin perkuleesti.
Kyllä huomaa tästäkin ketjusta miten mielenvikaista porukkaa viherkomukat on
Kaikki maalaisjärki puuttuu ja ollaan aggressiivisia ja hyökkääviä
Joo olis aika jo jotain tehdä tai lapsilla ei ole rauhallista lintukotoa enää.
Minua perussuomalaisena innoittaa kolme asiaa: viha, viha ja viha.
Maamiinat olisivat halpa ja huomattavasti tehokkaampi este kuin mikään aita. Maamiinoista saa kai jo puhua, kun ei olla enää Tarja Halosen suomettuneessa Suomessa.
Maamiinat olisivat halpa ja huomattavasti tehokkaampi este kuin mikään aita. Maamiinoista saa kai jo puhua, kun ei olla enää Tarja Halosen suomettuneessa Suomessa.
Persut laittaa rahat tunnin munaan ja rikkaiden verokevennyksiin, ei ole varaa raja-aitaan. USKOKAA JO
Vierailija kirjoitti:
Olen vihreä ja mulla seisoi viimeksi Bouananen performanssin jälkeen viikon yhtä mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl sää oot vaan sellainen pikkuinen säälittävä kommarihoro.
MIKSEI PERSUT MENE PORUKALLA SINNE RAJALLE PÄIVYSTÄMÄÄN JOS NOIN PALJON KIINNOSTAA VIHATA JOTAIN SATUNNAISIA HANGESSA KULKIJOITA
Ketä kiinnostaa paskaakaan jotkut kansainväliset sopimukset sotatilanteessa?
Sota on sotaa, ei silloin pidä mikään aikaisempi sopimus. Miten tyhmiä vihervassut oikein on?
Venäjä ON jo sodassa meitä vastaan
Persut eivät jaksa lähteä rajalle asti, kun heidän kannatusalueidensa nuorten miesten kunto on heikoin koko maassa.
Miksei persut lähetä pommimiehiään rajalle nyt?
No älä. Sinnehän rakennettiin jo joku pätkä.