PS-pomo: Itärajan ylittäjät pysäytettävä vaikka voimakeinoja käyttämällä Rajalle rakennettava 3 miljardin aita
Nyt on oikeaa puhetta.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ps-pomo-itarajan-ylittajat-pysay…
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua perskeharin kuvitelmille.
Huutista miksi vihervassari on noin vihainen? Eikö se ole hyvä että Suomen turvallisuutta suojellaan?
Naisena en uskaltaisi muuttaa Itä-Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Naisena en uskaltaisi muuttaa Itä-Suomeen.
Deitti sovelluksissa on kaupunkien mukaan ihmiset.
Pannahan USAn tykkejä ja muita aseita aitaa vartioimaan. Se on turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Jos saan luvan niin voin lähteä sinne ampumaan niitä kavereita jalkoihin.
Jäätykööt sit sinne rajalle
Onko sinulla paha olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saan luvan niin voin lähteä sinne ampumaan niitä kavereita jalkoihin.
Jäätykööt sit sinne rajalle
Onko sinulla paha olo?
Olen eri kuin jolta kysyit kysymyksen, ei ole paha olo, mutta minua kyllä vähän pelottaa Suomen ja suomalaisten turvallisuus tällä menolla. Sieltä voi kohta tulla satoja tuhansia tyyppejä ja sitten se on menoa, siihen sekaan vielä kaiken maailman agentit sun muut.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se kolme miljardia otettaisiin? Ylen rahoitus ja kehitysapu yhdessä ei vielä riitä.
Viher-vas kommentoija? Ymmärrätkö että kertasuoritus 3 miljardia on yhteensä 3 miljardia ja kehitysapu on VUOSITTAINEN maksu?
"Vuonna 2024 valtion budjetin mukaiset kehitysyhteistyön määrärahat ovat kokonaisuudessaan 1 209 miljoonaa euroa. Ulkoministeriön hallinnoiman kehitysyhteistyön osuus on 622 miljoonaa euroa." /wikipedia
Suomen kehitysavun määrällä rakentaa ja pitää yllä aika komeaa aitaa Suomen ja Itämaan välillä.
Sehän on totta. Venäjä on sanonut olevasnsa sodassa länttä ja natoa vastaan. Suomi on länsi ja NATO.
Sodassa raja laitetaan kiinni. Se on ihan sama tuleeko sieltä luotia vai ihmisaseita vai vaikka vanhoja akkoja.
Raja kiinni ja tunkeilijat ulos vaikka väkivallalla.
Li voi mennä sinne halaamaan niitä ihmis ohjuksia jos haluaa
Rahaa on, totesi persu. Tosin se olisi tietysti lainarahaa...
Oliko Maurilla rillit otsalla? Huusiko samalla vävylle kännissä?
Milloin se raja laitetaan kiinni? Koko ajan sieltä tulee porukkaa. Portti kiinni ja rajavartijat tekemään työtään maastoon. Luulisi porukkaa riittävän. Varusnaiset ja -henkilöt sekä innokkaat reserviläiset voidaan ottaa apuun.
Puhetta riittää. Persuilla on nyt valta kokoomuksen kanssa.
Sen sijaan porukkaa kävelee tuhansia rajan yli.
Persut ovat epäonnistuneet tässäkin asiassa jo toistamiseen. 2015 ja 2023-2024
Vierailija kirjoitti:
Milloin se raja laitetaan kiinni? Koko ajan sieltä tulee porukkaa. Portti kiinni ja rajavartijat tekemään työtään maastoon. Luulisi porukkaa riittävän. Varusnaiset ja -henkilöt sekä innokkaat reserviläiset voidaan ottaa apuun.
Ei pysty nyt. Ei ehdi tekemään pätöksiä kun Hallitus ja edukunta on joululomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Joku mainitsi täällä että eurooppaa uhkaa sisällissota... oon itsekkin miettinyt asiaa, ja jutellut monesti tästä kaverin kanssa. Pelottavaa miten kahtiajakautunutta täällä suomessakin ollaan.
No tuskin ollaan. Nämä penikat vaan täällä leikkii kovista, kun ei vanhemmat tiedä harrastuksestaan.
Kyllä ne kaikki otetaan vastaan, mutta ei aleta käsittelemään tp hakuja enää.
Kaikki laitetaan säilöön, josta heidät joko kuljetetaan kentälle ja omin varoin lennolle kotimaahansa tai Ruandaan p leirille.
Tai heidät majoitetaan käyttämättömiin venäläisten kiinteistöihin.
Eikö se ollut puhe, ettei tp hakuja oteta vastaan kuin vantaan lentokentällä.
Aikamoista ja harvinaisen typerää fantasiaa, että sinä jostain noilta löytäisit varoja, joilla he
Mitään tuo teksti juuri sen typerämpää ole, kuin mitä on tulla ilman papereita luvatta suomen valtionrajan yli valehdellen tp paikanhakijuudesta., kertoa Ylen sivuilla kuvin ja nimin, kuinka ovat ostaneet 6000€urolla matkan Suomen rajalle ja venäjän viranomaiset tyrkkivät sisään.
Täällä otetaan vastaan ja he häipyvät kuka minnekin eurooppaan, josta heidät palautetaan tänne, jossa heistä on joka kuukausi veronmaksajien maksettava elatusapua pari tonnia joka ukosta.
Tulevat turvallisesta maasta ja kertovat ihan itse käyttävänsä tätä systeemiä hyväkseen.
Minulla vanhana gubbena ei niin muu häiritse, kuin se, että jonkun 'mainehaitan' takia ollaan huolissaan.
Jos nyt olen väärässä ja r s is ti tämän asian takia niin se on voi voi. Tuskinpa sielläkään tykättäisiin, jos me heidän rajojansa loukattaisiin.
Mua ei haittaa, jos eivät kaikki maailman ihmiset meistä tykkääkään ja että velaksi ostetaan heidän suosiotaan.
Eihän tänne kaikkia vaan voida ottaa. Ollaan mitä ollaan. Paa kenttäoikeuteen.
Asylum.
Maailman kätevin passi Euroopassa.
Äänestäkää Halla-ahoa numerolla 5.
Numero 10 on viher vassari Haaviston numero. Toki kaikki tämän tietävätkin. Koko ketju lienee enimmäkseen vihervasemmiston fanaattista sekoilua, tarkoituksena saada Perussuomalaiset näyttämään fanaattisilta pelleiltä.