PS-pomo: Itärajan ylittäjät pysäytettävä vaikka voimakeinoja käyttämällä Rajalle rakennettava 3 miljardin aita
Nyt on oikeaa puhetta.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ps-pomo-itarajan-ylittajat-pysay…
Kommentit (216)
Aita ja vartiotorneja tarkka-ampujille olisi rakennettava ja pian!
Vierailija kirjoitti:
Jos saan luvan niin voin lähteä sinne ampumaan niitä kavereita jalkoihin.
Jäätykööt sit sinne rajalle
Jos kelpaan kaveriksi niin tulen ja olen valmis antamaan tulitukea. Minulla on varusmiepalvelus suoritettu ja minut on koulutettu tappamaan.
Voipi tulla ikävää palautetta maailmalta. Mutta mikäs siinä jos hallitus kantaa vastuunsa päätöksistään.
Pensa-Mauri on Suomen Sisun Etelä-Pohjanmaan piiripäällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kelpaan kaveriksi niin tulen ja olen valmis antamaan tulitukea. Minulla on varusmiepalvelus suoritettu ja minut on koulutettu tappamaan.
Noniin siinä teitä on kaksi kaverusta. Sinne vain rajametsään kivääreiden kanssa ammuskelemaan. Sieltä saattaa tulla vastaus vähän isommalla pyssyllä 🤣🤣
-eri
Vierailija kirjoitti:
Voipi tulla ikävää palautetta maailmalta. Mutta mikäs siinä jos hallitus kantaa vastuunsa päätöksistään.
Tulispa kerrankin ikävää palautetta. Hyvästä palautteesta ei ainakaan ole mitään hyötyä tuntunut olevan koskaan. Ja muutenkin vähän epäilen tätä koska huonoa palautetta meille tulee EU:sta siitä jos ei toimita kuten muut reunavaltiot kuten Viro, Puola, Kreikka...
Eihän siinä ole vaihtoehtoja: joka ainoa ammus on pysäytettävä...
Kylmyyden takia pari liekinheitintä per 100m rajaa olisi paikallaan.
aidan voisi rakentaa laittomien tunkeutujien luista
Vierailija kirjoitti:
Saamme omalle rajallamme rakentaa mitä haluamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulispa kerrankin ikävää palautetta. Hyvästä palautteesta ei ainakaan ole mitään hyötyä tuntunut olevan koskaan. Ja muutenkin vähän epäilen tätä koska huonoa palautetta meille tulee EU:sta siitä jos ei toimita kuten muut reunavaltiot kuten Viro, Puola, Kreikka...
No jännä, Suomi se tukehtuu oma aiheuttamaansa paskaan, kun ei ole saanut näitä uhkia vastaan omaa lainsäädäntöään kuntoon.
Onneksi sentään sai edes rajat suljettua, eivätkä nekään ole kuulemma sitten aukeamassa vielä helmikuussakaan. Sitäköhän vastaan noi ammattiyhdistykset lakkoilee?
Yhyy mutkun rasismi yhyy kansainväliset sopimukset yhyy!!! T. vihervassari
Ihan järkyttävää millaiseksi tämä maailma on mennyt. En olisi ikinä uskonut. tv. vuonna 1971 syntynyt.
Huutonaurua perskeharin kuvitelmille.
hyvä PS!
Aita kiitos!
mutta sitä odotellessa ääni Jussille!
Kyllä pitää olla ainakin 30 miljardin aita!
Minulla on vain yksi sana, yksi sana:
Napalm
Perssuolinkaiset voisi lähettää sinne unelmamaahansa Venäjälle imemään Putin persereikää.