Jos olisin palstan moderaattori, tekisin tänne erilliset keskustelualueet
On jotenkin hassua tai suorastaan amerikkalaista tekopyhyyttä, että juuri s€ksille on oma keskustelualueensa. Ikään kuin se ei kuuluisi elämään siinä missä muukin. Mutta jos pitää olla eri keskustelualueita, miksei täällä ole seuraavia:
"Politiikka"
"Sukupuoli"
"Painonhallinta"
"Julkkisjuorut"
"Etsinnässä puoliso"
Itseäni ei kiinnosta nuo, vaan sellainen mukava kevyt rupattelu, mitä palstalla aikoinaan pääasiassa tehtiinkin. Ja joo, tiedetään: Olen hullu kun täällä vielä pyörin. Mutta sitten aina kuitenkin löytyy joku kiva kevyt ketju.
Kommentit (6)
Jep. Pelkästään se että politiikalle tehtäisiin oma osio parantaisi tämän palstan laatua huomattavasti. Ei tarvitsisi nähdä noita SAMOJA aloituksia päivittäin etusivulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei moderaattoreilla sentään mitään admin-oikeuksia ole.
Aivan, no sitä juuri tarkoitin.
Täältähän karsittiin juuri keskustelualueita, niin en toivoisi liikoja... :/
Vierailija kirjoitti:
Jep. Pelkästään se että politiikalle tehtäisiin oma osio parantaisi tämän palstan laatua huomattavasti. Ei tarvitsisi nähdä noita SAMOJA aloituksia päivittäin etusivulla.
Olet oikeassa. En ymmärrä sitä intohimoa, millä kirjoittajat suhtautuvat politiikkaan. Meno on taas ihan sekopäistä näin vaalien alla. Tuntuu, että jokainen kiimailija perustaa oman ketjunsa suosikki- tai inhokkiehdokkaalleen. Ja sitten päälle nämä: "Miksi täällä ei saa keskustella ehdokkaasta X?!"
En itsekään toki toivo epämieluisia ihmisiä päättäjiksi, mutta olen jo kauan sitten hyväksynyt, että poliitikot nyt ylipäänsä ajattelevat lähinnä henkilökohtaisia ääniään eivätkä niitä äänestäjiä. Miksipä siis kampanjoisin kenenkään puolesta? Enkä usko yhtään siihenkään, että kenenkään äänestyspäätökseen oikeasti vaikuttaisi joku vauvapalstalla riitely. Tai että presidentti hirveästi vaikuttaisi kenenkään elämään loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Täältähän karsittiin juuri keskustelualueita, niin en toivoisi liikoja... :/
En toivokaan, kunhan valitan. Tavallaan toivon, että koko palstan toiminta loppuisi. Pahaa mieltähän täällä kovasti kylvetään. Ja silti olen riippuvainen, huoh.
Ei moderaattoreilla sentään mitään admin-oikeuksia ole.