Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko raskaana oleva saada tuloksia stepperillä???
09.01.2007 |
Eli ts. onko fysikaalinen mahdottomuus kiinteyttää reisiä raskausaikana ;-) Eli pohjakunto ihan hyvä... nyt kun päässyt alun pitkästä pahoinvointijaksosta ja liikkumattomuudesta tekis mieli rauhallisesti saada kroppaa edes jonkunlaiseen kuosiin..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sehän nimenomaan kiinteyttää reisiä ja pakaroita.
Kannattaa kyllä kiinnittää huomiota ryhtiin, eli vatsa- ja selkälihaksetkin käyttöön.