Voisiko selittää minulle tuon nykynuorten housumuodin jossa jousut eivät istu mistään kohdasta?
Perseestä väljät ja lahkeet putket. Miksi kukaan haluaa pukeutua noin?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tärkein asia on että housuihin mahtuu paljon ulostetta.
Onko sinulla paha olla? Juttelisit jollekin.
En itsekään tajua. Pitää olla ihan langanlaiha ettei tuollaisissa näyttäisi mantereenlaajuiselta tankilta. Itse pitäydyn pillifarkuissa sekä mekko+sukkahousucomboissa.
Pari kertaa on vaatekaupassa tullut kokeiltua noita hehtaarihousuja.
Koska se on nuorisomuotia, eikä meidän keski-ikäisten ole tarkoituskaan ymmärtää sitä. Eiköhän ap itsekin pukeutunut teini-ikäisenä sellaisiin vaatteisiin, joita hänen vanhempiensa ikäluokka piti vähintäänkin omituisena.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään tajua. Pitää olla ihan langanlaiha ettei tuollaisissa näyttäisi mantereenlaajuiselta tankilta. Itse pitäydyn pillifarkuissa sekä mekko+sukkahousucomboissa.
Ok täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla paha olla? Juttelisit jollekin.
Osuiko kalikka? Taidat olla tällaisten housujen käyttäjä?
Missään ei myydä kenellekään hyvin istuvia housuja.
T.ompelija
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia kiinnosta valita vaatteita sen perusteella että näyttää niissä mahdollisimman pieneltä. Kuulostaa aika ankealta jos aina miettii sitä että näytänkö tässä vaatteessa isolta. Toisaalta hyvin tyypillistä +30 ikäluokalle, ja varsinkin ns. kypsille naisille.
Sehän on keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisihmisten pakkomielle, että vaatteiden pitää istua hyvin. Pitää korostaa vartalon hyviä puolia ja olla edustava. Olen itse alkanut kyseenalaistaa tätä sääntöä. Hittoako mun vartalonmuodot kenellekään kuuluu. En ole mikään näyttelyesine. Pääasia on, että vaatteet ovat puhtaat ja tuntuvat hyvältä päällä.
Terveisin keski-ikäinen täti
Tiukat vaatteet on seksikkäitä, sen tiesivät prostituoidutkin ennen. Mutta meidän eri tarvitse pelata tuota huomiopeliä enää. t. toinen keski-ikäinen nainen