Voisiko selittää minulle tuon nykynuorten housumuodin jossa jousut eivät istu mistään kohdasta?
Perseestä väljät ja lahkeet putket. Miksi kukaan haluaa pukeutua noin?
Kommentit (50)
Mahtuu lämmintä alle, kätevää.
Ei kiristä eikö hiosta, hyvä iholle, limakalvoille yms.
Ei niin helposti arvostella jotain kehonkohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Samat housumalli on käytössä kesät talvet, joten tuo ei ole syy. Ja itse saan kyllä kaikkiin housumalleihin pari kerrastoa alle.
Pitkäkinttuiselle tuo voi olla hyvä malli. Ei töppöjalalle.
Sehän on keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisihmisten pakkomielle, että vaatteiden pitää istua hyvin. Pitää korostaa vartalon hyviä puolia ja olla edustava. Olen itse alkanut kyseenalaistaa tätä sääntöä. Hittoako mun vartalonmuodot kenellekään kuuluu. En ole mikään näyttelyesine. Pääasia on, että vaatteet ovat puhtaat ja tuntuvat hyvältä päällä.
Terveisin keski-ikäinen täti
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat tuollaisia pötkylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisihmisten pakkomielle, että vaatteiden pitää istua hyvin. Pitää korostaa vartalon hyviä puolia ja olla edustava. Olen itse alkanut kyseenalaistaa tätä sääntöä. Hittoako mun vartalonmuodot kenellekään kuuluu. En ole mikään näyttelyesine. Pääasia on, että vaatteet ovat puhtaat ja tuntuvat hyvältä päällä.
Terveisin keski-ikäinen täti
Juntit olivat siis oikeassa. Laitetaan vaan kaikki tuulipuvut päälle ja näytetään junteilta.
Entäs jos housut istuu, mutta minä en, tai minä istun, mutta housut seisoo itsekseen?
Leggingsit istuu joka paikasta, muttei kelpaa setälöille eikä tätilöille. Prässihousutko pitäis olla ja muotolaskokset?????
Nuorten miesten vaatetus on säkkimäistä kuin puliukoilla, koska ne pitkälti on puleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat housumalli on käytössä kesät talvet, joten tuo ei ole syy. Ja itse saan kyllä kaikkiin housumalleihin pari kerrastoa alle.
Onko sun pää milloin viimeksi tutkittu?
Mitäs jos ap keksit jotain mielekästä ajanvietettä runsaaseen vapaa-aikaasi? Opiskele vaikka serbokroaattia tai laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat tuollaisia pötkylöitä.
=sinä olet pötkylä.
No ei sinne kesällä tarvi niitä kerrastoja laittaa, kesällä ilmavat vaatteet on paljon kivemmat kuin tyköistuvat ja talvella mahtuu alle vaikka collarit. Tämähän on just edullista ja säästävää, että sama malli käy ympäri vuoden.
Kyllä ne istuvammatkin vaatteet tulee taas vuoroon, sitten rennompaan tyyliin tottunut kauhistelee niitä, miten ne ei sovi.
Harvoin nuorilla on esim. varaa pukeutumisneuvojaan, niin on helppo ostaa mitä muillakin, lisäksi halutaan erottua vanhempien pukeutumistyylistä. Usein nämä on esim. lukiolaisia, niin nykytyyli on minusta oikein sopiva siihen, sama oli omaan aikaankin, ehkä se siksi näyttää niin viihtyisältä ja kodikkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun pää milloin viimeksi tutkittu?
Paljon sulla on ylipainoa?
Perseestä väljä? Ehkä vain perseettömillä henkilöillä, mutta jos on vähänkään persettä, niin väljää ei ole. Kireää on, niin että soi. Vihaan tuota muotia, että kaikki muodot pitää näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Ikään kuin pullukat tytöt voisivat niille poskille jotain? 😆
Toivottavasti muoti muuttuisi nopeasti.