Voisiko selittää minulle tuon nykynuorten housumuodin jossa jousut eivät istu mistään kohdasta?
Perseestä väljät ja lahkeet putket. Miksi kukaan haluaa pukeutua noin?
Kommentit (50)
Tällasia housuja oli omassakin nuoruudessa. Ja sitä ennen pillejä. Eli kiertää nuo muodit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu lämmintä alle, kätevää.
Ei kiristä eikö hiosta, hyvä iholle, limakalvoille yms.
Ei niin helposti arvostella jotain kehonkohtaa.
Samat housumalli on käytössä kesät talvet, joten tuo ei ole syy. Ja itse saan kyllä kaikkiin housumalleihin pari kerrastoa alle.
Onko sun pää milloin viimeksi tutkittu?
Paljon sulla on ylipainoa?
Aattelin vain kysäistä pääsi kunnosta, kun teet sairaita ulkonäkökeskeisiä aloituksia ikäänkuin vahtaisit elämää kiikarilla tai ikkunaverhojen raosta.
Et selvästikään tunne ihmisiä etkä uskalla puhua niiden kanssa saati että vaateostoksille kykenisit.
Täällä on tytöillä leveälahkeiset farkut ja pojilla lökärit.
Millenial pillihousut on cringe, sanoi oma teinipoikani, gen Z edustaja.
Gen X äiti.
Ovat velttoja paskoja säkkejä, ja siksi pukeutuvat niin
Miksi se pitää selittää? Käyttäkööt nuoret mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Ovat velttoja paskoja säkkejä, ja siksi pukeutuvat niin
Sä oot pazka. 🖕
Mitä väliä? Itse olen 30+ ja irrottautunut teini/pikamuodista jo kokonaan. Ei tarvitse ymmärtää kun keskittyy siihen omaan tekemiseen ja elämäänsä.
T. Silti tyylikäs
Silloin kun minä olin nuori, farkut (Lee Cooper) svengasivat reidesta ja istuivat peffasta.
Nyt ei ne nuoret, nyt ei ne nuoret, kestä lautallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Millenial pillihousut on cringe, sanoi oma teinipoikani, gen Z edustaja.
Gen X äiti.
Kuulin ihan samaa teinityttäriltäni.
Löysät ja leveät ovat heidänkin housunsa.
Täällä myös gen X äiti, joka muistaa saman muodin 90-luvulta.
Minusta on vähän outoa ajatella teinien vaatetusta tuolla lailla kuin ap ja olla noin kiinnostunut ''istuvuudesta''.
Pakko sanoa tuohon vaatteiden istumiseen, että monet luulee tiukkuuden tarkoittavan sitä. Ei. Istuvissa vaatteissa ei tarvitse olla lainkaan elastaania, vaan se tulee kaavoituksesta. Kuinka monet farkut omistat jotka on tiukat ja ilman elastaania? Eivät istu jos niihin on pitänyt lisätä elastaania.
Ihan sama miten nuoriso pukeutuu, aina on joku keski-ikäinen tai vanhempi valittamassa.
Kunhan kantajalla on hyvä olla niin vaatteet ovat kohdillaan!
Nuo tulivat DressMan ketjun mukana. Kun ketju tuli niin itsekin kävin housuja etsimässä. Totesin et ei, mikä ihme kun eihän nämä istu mitenkään. Mikään malli ei tunnin sisällä istunut. En tosin ole sen jälkeen käynytkään sen liikkeissä.
Hyv on yllä
hyv on olla
helppo pierrä
ei hankaa
eikä kierrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuu lämmintä alle, kätevää.
Ei kiristä eikö hiosta, hyvä iholle, limakalvoille yms.
Ei niin helposti arvostella jotain kehonkohtaa.
Samat housumalli on käytössä kesät talvet, joten tuo ei ole syy. Ja itse saan kyllä kaikkiin housumalleihin pari kerrastoa alle.
ai pillifarkkujenkin? :D
Naisilla pitäis olla tyköistuvat housut 👍
Miksi vaatteiden yleensäkään pitäisi istua? Niiden ensisijainen tarkoitus on suojata ihmistä.
Mulla on kapea lantio ja kapeat jalat, joten mulle ei mitkään ns.naiselliset housut sovi. Lötköttävät joka suunnasta. Prismasta löytyi farkut kapealanteiselle naiselle. Nyt niitä ei enää löydy.
Nyt kiinnostaa ap:n lapsuudenkodin sivistystaso. Opetettiinko siellä edes alkeellisimpia käytöstapoja?
Nuoret pukeutuvat itseään, ei keski-ikäisiä runkkareita varten.
Jätä muiden ihmisten vartalot ja ulkonäkö rauhaan.