Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen esimiehenä isohkossa firmassa ja sain äsken pillivihellyskanavan kautta videon, jossa etätyössä oleva työntekijämme juoksee työajalla!

Vierailija
17.01.2024 |

Pakkohan tähän on puuttua. Kirjallinen varoitus ja palkan riisto tuolta ajalta, joka on käytetty muuhun kuin työhön. Lisäksi velvollisuus laittaa videoyhteys päälle etätöissä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli . Tai Mt-potilas joka uskoo omiin juttuihinsa!

Vierailija
22/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan ensin tarkistaa, onko hän kirjautunut ulos tuoksi ajaksi? Koska jos et, niin silloinhan olet itse ja samoin se kaveri, joka videon on lähettänyt, syyllistynyt kiusaamiseen ja siitä tulee sanktioita.

Mutta trollihan tämä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo on pelkkä provo. Enpä ole ollut 10 vuoteen töissä sellaisessa firmassa missä kytättäisiin työn tekoa... Kun työnsä hoitaa niin ei ole väliä hoitaako mihin aikaan vuorokaudesta.

Vierailija
24/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan ensin tarkistaa, onko hän kirjautunut ulos tuoksi ajaksi? Koska jos et, niin silloinhan olet itse ja samoin se kaveri, joka videon on lähettänyt, syyllistynyt kiusaamiseen ja siitä tulee sanktioita.

Siis joku työntekijä käyttää työaikaa työkaverien varjostamiseen heidän kotikulmillaan ympäri maakuntaa ja salakuvaa heitä? Ehtiikö kyttääjä tekemään töitään ollenkaan?

Vierailija
25/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo on pelkkä provo. Enpä ole ollut 10 vuoteen töissä sellaisessa firmassa missä kytättäisiin työn tekoa... Kun työnsä hoitaa niin ei ole väliä hoitaako mihin aikaan vuorokaudesta.

Minä olin vuosia töissä sellaisessa firmassa, jossa kytättiin kellokortteja, mutta ei työn tulosta. Eipä se kovin kannattava firma ole vieläkään.

Vierailija
26/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku työntekijä käyttää työaikaa työkaverien varjostamiseen heidän kotikulmillaan ympäri maakuntaa ja salakuvaa heitä? Ehtiikö kyttääjä tekemään töitään ollenkaan?

Pillinvihellyskanavaan ilmoitus työajalla kyttääjästä ja välittömästi työterveyden kanssa henkisen terveyden tukitoimenpiteet käyttöön kyttääjän suhteen. Voi olla kyse jopa psykoosista.

Vierailija
27/27 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap se sama "esimies", joka kyseli tutustumisleikkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän