Mitkä ovat suosikki kaukokohteesi talvella?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kanaria on maantieeteellisesti Afrikkaa.
se onkin ainut tapa miten se on afrikkalainen
Pohjojs - Sentinel on tosi kiva ja lämmin. Vieraanvaraiset asukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tykästynyt Malesiaan. Halpa ja lämmin paikka. Ei vielä niin kansoitettu turismilla kuin Thaimaa. Myös Madagaskar ja Aruba on olleet hyviä paikkoja pakoilla talven kylmyyttä.
Kerroppa tuosta Arubasta lisää, jos viitsit? Hintataso, ilmapiiri, ruoka, majoitus, jne...
No mikään halpa paikka paikka Aruba ei ole. Koko paikka elää turismista. Kun se on suosittu kohde myös maksukykyisten jenkkien kohdalla, niin hintatasokin on sen mukainen. Hinnat on Suomen tasoa, joissain asioissa korkeammatkin.
Ilmapiiri siellä on kuitenkin rento ja liberaali. Siellä saa olla juuri sellainen kuin on. Ruoka on hyvää, kuten Karibian saarilla kaikkialla on. Majoituspaikat on korkeatasoisia ja turvallisia. Löytyy sieltä halvempia majoituspaikkoja myös reppureissaajille, mutta niistä ei ole omaa kokemusta.
Arubassa on yleensä se 27-30 astetta lämmintä. Jos sataa, niin sateet on yleensä lyhytaikaisia. Aruba jää juuri Karibian hurrikaanivyöhykkeen reunalle, eli se on näiltä käytännössä aina turvassa.
Saarella pärjää Englannin, Espanjan ja Hollannin kielellä hyvin. On niillä oma paikallinen kielikin, mutta tuskinpa kukaan palstalaisista sitä osaa puhua.
Vaikka saari on aika pieni, niin siellä on kaikki tarvittava. Pari-kolme viikkoa menee hujauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Korea ja Japani ovat jaetulla ykkössijalla. Mies25
Mikä hinku nuorilla miehillä on ravata Aasiassa seksilomilla? Sinkkumiehiltä tulisi kieltää matkustelu Aasiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on nyt talvella melko kylmä.
Pidin paljon Meksikosta. Haluaisin matkustaa sinne uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hinku nuorilla miehillä on ravata Aasiassa seksilomilla? Sinkkumiehiltä tulisi kieltää matkustelu Aasiaan.
No kun ne japanilaiset ja korealaiset nuoret naiset on aika kuumina pohjoismaisiin nuoriin miehiin. Etenkin, jos ovat vaaleita ja sinisilmäisiä. Onhan se molemmin puolin ihan eri asia, kuin käydä hakemassa maksullista seuraa Thaimaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epäreilua koska itse olen tykännyt paljon Singaporesta ja Thaimaasta edes ollut seksiturismia. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epäreilua koska itse olen tykännyt paljon Singaporesta ja Thaimaasta edes ollut seksiturismia. M28
Palstanainen larppaa M28:saa koska M28 elää rent-free palstanaisten päissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanaria on maantieeteellisesti Afrikkaa.
se onkin ainut tapa miten se on afrikkalainen
Ja hyvä niin!
Melko kallista. Vittumaisia ihmisiä. Ruoka paskaa. Majoitus alkeellista.