Miksi mus kiinnosta pätkääkään häiden suunnittelu??
Ahdistaa koko ajauskin. Kesällä olisi häät. Tähän mennessä ainostaan kirkko ja juhlapaikka varattu. Ahdistaa ajatuskin että pitää jotain pukuja mennä sovittelemaan.. kun mikään ei varmasti edes näytä hyvälle mun päällä. Pitäs suunnitella kutsukortit, istumajärjestys, menu ja kaikki. Asiaa ei yhtää helpota, että kaasot soittelee harvasen päivää et " mene nyt jo hankkimaan se puku taii kohta et enää saa hienoa pukua" aaarggh. Miehelle kun sanoin että ei oikein nappaa, niin se otti asian tietysti niin, etten haluakkaan mukamas sen kanssa enään naimisiin. Tää homma on niin perseestä. Maistraatissa menisin mielelläni mutta kun kaikki muut haluaa tietysti kirkkohäät.
helppivä!
Kommentit (5)
miksi mua ei pätkääkään kiinnosta häiden suunnittelu!
ap
Ainakin alustavasti. Tehköön istumäjärjestykset, miettiköön koristelut ja ruokalistat. Jospa sinäkin siinä sivussa sitten innostuisit. Pukuja löytyy kyllä myöhemminkin, luulisin niin. Ja juu, eikös nuo pitopalvelutkin järkkäile aikas pitkälle noita hääpaikkajuttuja, niin pääset/te itse vähemmällä?
Jospa se innostus vielä tulisi :)
Olemme menossa naimisiin sitten joskus... Haluaisin myös hoitaa asian helposti pois päiväjärjestyksestä eli maistraattiin ilman mitään erityisiä hääjärjestelyjä. Kenties, joku pienimuotoinen illallinen muutamien löäheisten kanssa...
No, miehen suvussa on aina juhlittu pitkään ja hartaasti. Mieheni haluaa myös isohkot häät ohjelmanumeroineen. Minulla ei ole intoa alkaa väsäämään isoja kekkereitä. Toistaiseksi hääpäiväkin on sopimatta, kun en ainakaan nyt, kun opiskelutkin ovat vaiheessa, jaksa orientoitua juhlien suunnitteluun.
Ja voit uskoa, että joidenkin hääfriikkien häähöpinät kolme vuotta ennen h-hetkeä menee yli hilseen...
Joten uudelleen, ei muakaan kiinnosta yhtään suunnitella / viettää ns. perinteisiä häitä. Vaikka ihan varmasti naimisiin tämän miehen kanssa haluankin. Joten meillä on seuraavanlainen suunnitelma: mennään maistraatissa naimisiin (todistjaat sieltä) ja pyydetään sitten myöhemmin vanhemmat ja sisarukset meille päivälliselle. Kutsut ehkä lähetetään. Ja jonain viikonloppuna pidetään kavereille kotona bileet. Helppoa ja edullista ja kivaa. Ei stressiä, ei tuttujuttuleikkejä, ei nuorisoseurantaloja.
Kutsu kokoon äiti, anoppi, kaasot, siskot, veljet, kummit ja mummut ketä nyt luulet kiinnostavan sun naimisiinmeno. Pidätte kokouksen missä hommat jaetaan.