Mies puhuu lähinnä seksistä/läheisyydestä
Aloitin juttelemaan miehelle deittiapissa, se oli alusta asti helppoa ja mies oli jotenkin ihanasti läsnä.
Hyvin pian hän pyysi minua ulos treffeille ravintolaan, teki varauksenkin.
Mutta sitten minä otin esiin aiheen seksi, se on minullekin tärkeää ja nyt mies haluaa puhua vaan siitä, ehdotti jopa että emme tapaa ravintolassa, vaan minun luona.
Mainitsin asiasta ja hän sanoi haluavansa tavata ja tutustua minuun, on edelleen hakemassa parisuhdetta.
Uskoisitteko?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ap. On on aika avuton jos ei oi perseestään päättää. Muuta en vastaa. 👍
Lol etkö osaa lukea, on kyse vain tapaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö. Siis itse aloitit seksistä puhumisen ennen tapaamista? Mies varmaan sitten luuli, että haluat puhua aiheesta. Miksi et odottanut siihen tapaamiseen? En käytä deittiappeja, joten en vissiin ymmärrä näitä lainalaisuuksia.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt seksistä puhumista ennen ensitreffejä. Siis se tyyppi ei irl ole välttämättä ollenkaan sun makuun ja sulle on ihan fine keskustella sen kanssa seksistä? No, ehkä nää seksikeskustelijat niitä joille kelpaa mikä tahansa jolla on pulssi.
Keksit ihan omasta päästäsi että kaikki joilla on pulssi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap. On on aika avuton jos ei oi perseestään päättää. Muuta en vastaa. 👍
Ap. Montako kertaa vastasit itsellesi että ketju pysyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö. Siis itse aloitit seksistä puhumisen ennen tapaamista? Mies varmaan sitten luuli, että haluat puhua aiheesta. Miksi et odottanut siihen tapaamiseen? En käytä deittiappeja, joten en vissiin ymmärrä näitä lainalaisuuksia.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt seksistä puhumista ennen ensitreffejä. Siis se tyyppi ei irl ole välttämättä ollenkaan sun makuun ja sulle on ihan fine keskustella sen kanssa seksistä? No, ehkä nää seksikeskustelijat niitä joille kelpaa mikä tahansa jolla on pulssi.
Keksit ihan omasta päästäsi että kaikki joilla on pulssi kelpaa.
No sellainen vaikutelma tulee, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitin juu, hän kyllä sanoo että haluaa koko paketin ja että tykkää läheisyydestä ja kuvaa sitä hyvin kauniisti. Eipä se ehkä menetys ole jos hänet tapaan.
No ei ole menetys. Ja jos tapaatte ravintolassa, niin en ymmärrä, mitä riskiä tässä olisi. Pikemminkin näen sellaisen riskin, että päästät hyvän miehen menemään.
No mutta puhuit seksistä joten mies olettaa että saa seksiä sinulta. 99% miehistä haluaa heti seksiä eivät ne muuten treffeille tulisi edes.
Tapaaminen vain julkisella paikalla. Jos se ei käy niin se on bye bye.
Mies joka haluaa seksiä on kuvottava!