Xenia's day-blogi lopettaa?
Koska kuulemma lopettaa Annalla? Siis viikkoja on Jodel paisunut huhuja että Jonny pettää Xeniaa. Asun lähellä heitä ja jo kaupassa näkee ne jäätävät tiuskimiset. Ja mihin se "loppuelämän talo" jäi? Tämäkin aloitus häviää nopeammin kuin Xenia Noorabown tuolista.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Taas tää höyrypää on muuttamassa.
Ehtiikö nuo lapset mihinkään juurtua kun vuoden välein vaihtuu asumus?
Kuvittelenko mä vaan vai onko Xentun elämässä pakko olla koko ajan jotain uutta? Uusi talo, uusi verkkokauppa, uusi vauva ja jossei muuta niin aina niin uusi hapanjuurileipä pöydässä.
Xeniahan on itse käsittääkseni moneen otteeseen puhunut haikaillen lapsuudenkodistaan ja ostanut kai sen tontinkin, vai? Ja siihen tarkoitus rakentaa _jossakin vaiheessa_ talo. Omat lapset sen sijaan joutuvat hyvästelemään kotinsa aina muutaman vuoden (?) välien ja siirtymään taas seuraavaan.
Mihin ne nyt on muuttamassa? En jaksa seurata täydellistä elämää ja hirbeää vouhotusta. Kaikki sisältönon ollut pelkkää mainosta jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää höyrypää on muuttamassa.
Ehtiikö nuo lapset mihinkään juurtua kun vuoden välein vaihtuu asumus?
Kuvittelenko mä vaan vai onko Xentun elämässä pakko olla koko ajan jotain uutta? Uusi talo, uusi verkkokauppa, uusi vauva ja jossei muuta niin aina niin uusi hapanjuurileipä pöydässä.
Xeniahan on itse käsittääkseni moneen otteeseen puhunut haikaillen lapsuudenkodistaan ja ostanut kai sen tontinkin, vai? Ja siihen tarkoitus rakentaa _jossakin vaiheessa_ talo. Omat lapset sen sijaan joutuvat hyvästelemään kotinsa aina muutaman vuoden (?) välien ja siirtymään taas seuraavaan.
Niin? Luuletko, että lapset itkevät joidenkin seinien perään? Lapsen koti on siellä missä perhe on.
Xenia perustanut Johnnyn kanssa Innotalon. Löytyy instasta innotalo.
Onko tämä heidän talo nyt myynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä heidän talo nyt myynnissä?
Näyttää olevan! Tykkään talosta ja sisustuksesta. Hinnasta en osaa sanoa mitään, kun en aluetta tunne.
Hinnasta voi tiputtaa noin 200 000 €, niin on lähempänä todellista arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Hinnasta voi tiputtaa noin 200 000 €, niin on lähempänä todellista arvoa.
Terveisin Pirjo Pieksämäeltä
Ero olis aika ikä johnylle, ei varmaan hirveästi kavereitä täällä ja suku briteissä.
Tuo näyttää ihan tavalliselta kodilta, tavallisine sisustuksineen... omaan makuun jopa liikaa tavaraa ympäriinsä. Kuvittelin heillä olevan joku "kartano" :o Mutta tosiaan... asunto laitettu myyntiin... olisiko ero tulossa?
Ei kai ne eron takia asuntoa myy, kun eikö se ole heidän bisnes, että rakentavat talon, asuvat pari vuotta siinä ja myyvät voitolla pois.
Vieläköhän meinaavat tehdä lisää lapsia, vai pitääkö jo Xentunkin alkaa tekemään oikeita töitä?
Tähän aikaan on aika huono myydä omakotitaloa... ylipäätään vuodenaika on haastava ja toisekseen, tän hetkinen korkotilanne on haastava.
Mikä homma?
En ymmärrä aloitusta, onko tässä jostain nobody henkilöistä kyse?
Myyntikohde on lepotilassa, eli ilmeisesti ei ole vielä mennyt kaupaksi.
Moi Xenttu.