Anni Sinnemäki haluaa polttomoottorit pois Helsingin keskustasta
Minne sijoitetaan Helsingissä sähköautojen lataus vai pitääkö autot ladata keskustan ulkopuolella?
Kommentit (90)
Sinnemäki ajoi myös ydinvoimaloiden alas ajoa Suomessa, taitaisi Suomi olla nykyään pohjolan musta-aukko jos olisi Sinnemäki saanut tahtonsa läpi.
Anni tykkää kaikista laitteista missä on patterit.
Mä haluan Anni Sinnemäen pois Helsingin keskustasta.
Haluaa mm lapsiperheet, ikä ihmiset ym pois Helsingistä. Lasten harrastuksiin vienti onnistuu hyvin esim Espoossa jonne olemme kotiutuneet mm turvallisuus syistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi auto käryttää paljon savua ympäristöön.
Väitteesi ei pidä paikkaansa. Te autottomat luulette tietävänne autoista vaikka ette todellisuudessa tiedä asioista yhtään mitään. Ne silmin näkyvät yli 2001 vuosimallien polttomoottoriautojen(erityisesti bensamoottoreiden) pakokaasut ovat suurimmaksi osaksi vesihyöryä eikä savua. Polttomoottori ei poista ilmasta kosteutta, vaan se sama ilmankosteus joka on ulkoilmassa menee moottoriin ja tulee sitten pakoputkiston kautta pois moottorista. Sitten ilmankosteuden ja lämpötilan vaihteluiden takia, moottorin valmistusmateriaalien takia polttomoottoreiden sisäpuolelle kondensoituu vettä joka sitten moottorin ollessa käynnissä tulee myös ulos pakoputken kautta. Kolmanneksi bensassa olevan etanolin takia siitä polttoaineen palamisesta muodostuu vesihöyryä joka myös tulee pakoputken kautta ulos moottorista.
Jos nelitahtimoottorillisesta autosta tulee pakoputkesta suuria määriä näkyvää sinisen väristä savua niin sen aiheuttava vika on usein jo niin vakava, että on järkevämpää vaihtaa koko auto paremman kuntoiseen autoon. Sininen savu kertoo siitä että moottoriöljyä vuotaa liian paljon palamaan moottorin polttoaineena.
Mä haluan Anni Sinnemäen pois Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Anni Sinnemäen pois Helsingistä.
Miksi joku osaamaton, pelkän lukion käynyt poliittinen vihreä broileri on otettu Helsingin kaupungin varapormestariksi? Eihän Sinnemäki tee kaupungille muuta kuin vahinkoa. Ei osaa kaupunkisuunnittelua, ei liikennesuunnittelua, ei muuta kuin hyväveli-kuvion suosimista.
Haluan Anni Sinnemäen pois hölöttämästä joka paikassa p***aa.
pikku anni vois vetäytyä markkinoilta jo