Anni Sinnemäki haluaa polttomoottorit pois Helsingin keskustasta
Minne sijoitetaan Helsingissä sähköautojen lataus vai pitääkö autot ladata keskustan ulkopuolella?
Kommentit (90)
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/7c237276-fa03-4b42-bbea-ec9464b8…
IL:n kyselyssä Annin autoilurajoituksia vastustivat kiihkeimmin naiset ja nuoret😂 vielä on toivoa!
No niin se nyt tässä kohtaa väittää. Todellisuudessahan Sinnemäki haluaa kaikki autot pois näkyviltä, koska ne herättävät kateutta. Saattepa nähdä. Ei tässä loppuviimein ole kyse bensasta ja dieselistä, eikä yhtään mistään muustakaan paitsi kateudesta. Jos sähköpotkulaudat eivät olisi julkisesti vuokrattavissa, niin 100% varmuudella nekin olisi jo Helsingissä kielletty. Kyse on nimenomaan kateudesta.
Sinnemäki haluaa yhtä sun toista fillaristikavereidensa kanssa. Miten paljon tämä Annin jengi(lisääkaupunkiahelsinkiin) vielä onnistuukaan pilaamaan pääkaupunkiamme.
Haluta saa toki, toivottavasti ei toteudu. Keskusta on jo nyt ihan näivettynyt. Minä haluaisin Annin pois Helsingin johtotehtävistä...
Annilla on iso hätä, koska on paljon mahdollista ettei ensi vaalien jälkeen vihreitä enää tarvita sekoittamaan kaupunkisuunnittelua. Autokielteisyys ja lisää kaupunkia kaupunkiin-ideologiat tuottavat käytännössä dystopian: ongelmalähiöitä ja surkeat liikennejärjestelyt
Eivät sitten poliisit ja ambulanssitkaan liiku Helsingin keskustassa, vai onko tarkoituskaan, että liikkuisivat.
Kokoomus ja vihreät pois kaupungin johdosta.
Olen samaa mieltä osittain. Espan puiston pituudelta Etelä- ja Pohjois-Espasta pitäisi sulkea kokonaan autoilta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/7c237276-fa03-4b42-bbea-ec9464b8…
IL:n kyselyssä Annin autoilurajoituksia vastustivat kiihkeimmin naiset ja nuoret😂 vielä on toivoa!
No on. Eivät nuo olekaan woketuksen saastuttamia niin kuin vihreät niin luulottelevat itselleen ja muille.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä osittain. Espan puiston pituudelta Etelä- ja Pohjois-Espasta pitäisi sulkea kokonaan autoilta.
Ööö ei siellä nytkään juuri kukaan enää aja. Kovin on hiljainen katu. Turistit on ainoita keitä tulee enää espalla vastaan.
Sinnemäen kannattaisi keskittyä vähentämään täydennys- ja tiivistämisrakentamista Helsinkiin. Maita ja mantuja riittää kehäkolmosen ulkopuolellakin. Vähempi liikennettä, vähempi päästöjä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama, perheellisenä sompailen autolla jo nyt jumbon, sellon ja eastonin muodostamassa bermudan kolmiossa. Mutta epäilen autokieltojen näivettävän keskustaa entisestään, kai siellä joku ostovoimainen vielä autoilee
Anni antaa kaikille...
Kaikki loputkin liikkeet lähtee pois jos autoilu loppuu...
Onneksi olkoon Helsinki.
Vihreät ovat kautta historiansa olleet jokaisessa asiassa väärässä.
Aura-autoista ja traktoreista on hyvä aloittaa, koska lunta ei Suomessa kuulemma enää ikinä ole. Helsinkiläiset vihreiden kannattajat voivat ne vähäiset lumet luoda lapiopelillä, jos sellainen ääri-ilmiö sattuu, että Suomen talvi hieman lunta antaa.
Anninkin on korkea aika oppia ettei aina saa mitä tahansa mitä sattuu haluamaan. Sääli ettei tuon vanhemmat opettaneet tuollaista pikkuannille aikanaan.
Hyvä Anni! Ei köyhien tarvitse Stadiin tulla, pysykööt landella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten odotetaan ulkopaikkakuntalaisten valitusta siitä, miten helsinkiläiset eivät voi päättää omasta kaupungistaan.
Helsingissä asuu 650 tuhatta asukasta. Jos anni päättää muita kuuntelematta itsekseen asian niin silloin helsinkiläiset ei saa päättää. Näin se loogisesti toimii.
Helsingissähän on käsittääkseni erittäin toimiva julkinen liikenne eli miksikä ei? Tunnen monta helsinkiläistä jotka sanovat etteivät tarvitse ajokorttia tai autoa koska siitä on enemmän vaivaa kuin hyötyä.
Nyt sitten odotetaan ulkopaikkakuntalaisten valitusta siitä, miten helsinkiläiset eivät voi päättää omasta kaupungistaan.