Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen pressatentti Olli Rehn tv1 klo21

Vierailija
15.01.2024 |

Tänne keskustelua aiheesta. Onko Olli Rehn valmis haastamaan Pekka Haaviston ja Alexder Stubbin? Kohta se nähdään.

Kommentit (464)

Vierailija
301/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

REHN!

Eilen se varmistui, sut mä nään Niinistön arvokkaana jatkajana. 

Go Rehn

Vierailija
302/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa täältäkin ääni Ollille lähteä. On ollut vähän vaikea päättää tällä kertaa omaa ehdokasta ja ajattelin että katson kaikki vaalitentit ensin läpi ennakkoluulottomasti. Stubbin YLE-tentti tosin vielä edessä. Stubb oli mulle alunperin ehkä se ykkösnimi, mutta niin vain kävi että kannatti katsoa ja kuunnella vaalitentit ja tehdä osin niiden mukaan päätös. Rehnissä on todellakin saulimaista presidenttiainesta, hän on vakaa ja rauhallinen, mutta ärähtää varmasti tarpeen tullen asiasta. Ei tarvi jännittää että mitähän sammakoita se Olli seuraavaksi suustaan päästelee. Stubb on MUN mielestä liian rauhaton ja omahyväinenkin, sellainen sähköjänis. Eikä siinä mitään, tyydyn tietysti siihen kenet tahansa presidentiksi valitaan, mutta henk.koht. luultavasti kuitenkin annan ääneni Rehnille. Hänessä on rutkasti niitä ominaisuuksia mitä Suomen tasavallan presidentillä olisi hyvä olla: kokemus, suomalaisuus (myös vaimo), armeija käytynä (reservin luutnantti), kansainväliset suhteet, tietämys, vakaus....onhan näitä. Ja ihan varmasti löytyy huonojakin puolia, mutta niitä on jokaisella. Miettikää Rehnit pitämässä itsenäisyyspäivän vastaanottoa, supisuomalainen pariskunta jossa kumpikin voi osallistua äidinkielellään keskusteluun veteraanien ym kanssa. Osaako Stubbin vaimo suomea? Mä kuitenkin kuuntelen Stubbin vaalitentin ennen kuin ryntään uurnille, mutta tällä hetkellä ajatukset tämän suuntaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä kepulaista

Tämä on henkilövaali.

Vierailija
304/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, nyt on päätös lyöty itselläkin lukkoon, Olli Rehn. Eilinen tentti sinetöi asian. Rehn osasi isompia miettimättä vastata jokaiseen kysymykseen. On rehellinen ja vastuuntuntoinen. Suomalainen.

Vierailija
305/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, nyt on päätös lyöty itselläkin lukkoon, Olli Rehn. Eilinen tentti sinetöi asian. Rehn osasi isompia miettimättä vastata jokaiseen kysymykseen. On rehellinen ja vastuuntuntoinen. Suomalainen.

Niin täälläkin. Myös mieheni vakuuttui että Olli Rehnissä on parhaat ainekset Suomen presidentiksi. Kaksi ääntä täältä Rehnille, päätös on tehty.

Vierailija
306/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hyvin napakasti sivalsi kysyttäessä kotimaan asioihin puuttumisesta. Osui isku terävästi, mutta tyylikkäästi juuri niin kuin piti.  Siinä Rehn paljasti, että tiukan paikan tullen osaa laittaa ruotuun paskanpuhujat ja kieroilijat. Hiljaisissa vesissä ne isotkin kalat kutee.

Kieltämättä tulee Niinistö mieleen ja Niinistö on ollut meille hyvä presidentti.

Vierailija
307/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus haluaa jatkaa rajoittamatta Suomen alas ajoa ja mellastamistaan joten ei ole ihme, jos niitä ärsyttää heidän sikailuihinsa puuttuva henkilö.

Vierailija
308/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin täälläkin. Myös mieheni vakuuttui että Olli Rehnissä on parhaat ainekset Suomen presidentiksi. Kaksi ääntä täältä Rehnille, päätös on tehty.

🙄

Vierailija
309/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehnin kampanjatiimi on ollut jo ainakin pari kuukautta aktiivisena palstalla. Näkyy selvästi tässäkin ketjussa.

Vaikea uskoa, eihän Ollista puhuta missään.

Vierailija
310/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestä kepulaista

Tämä on henkilövaali.

Älä valehtele, kyllä nämä ovat puoluevaalit, Haavistokin  peittelee vihervasemmistolaisuuttaan minkä kerkiää eikä enää hiiskahdakaan Venäjän matkoistaan.

Vierailija
311/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tässä ketjussa vieläkin uskoi, että gallupit toteutetaan maanlaajuisesti. :D

Vierailija
312/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan Stubbista Rehniin. Tuntuu olevan lähipiirin älykkäiden ihmisten valinta.

Vierailija
313/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole puoluevaalit, vaan puhtaasti henkilövaalit. 

t. kokoomuslainen N 42, joka äänestää Rehniä

Vierailija
314/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puntarissa Aaltola vs Rehn. 

Hyvä tentti Rehniltä ellen. Samoin kuin Aaltolalta aiemmin. Voi, kun toivon, että Rehn tai Aaltola valitaan!

Vierailija
315/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tentti Rehniltä ellen. Samoin kuin Aaltolalta aiemmin. Voi, kun toivon, että Rehn tai Aaltola valitaan!

No ahkerasti vaan äänestämään ja yrität saada nekin äänestämään jotka eivät aio äänestää tai tiedä ehdokastaan.

Vierailija
316/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ahkerasti vaan äänestämään ja yrität saada nekin äänestämään jotka eivät aio äänestää tai tiedä ehdokastaan.

Kyllä!

Vierailija
317/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Stubbin kannatus murenee ja Halla-aho on nousussa.

Itse äänestän ehdottomasti Rehniä.

Jännät vaalit. 

Vierailija
318/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä joka äänestät Halla-ahoa, annat äänesi hänelle? Mulle hän on ehdoton ei, joten olisi kiva kuulla perusteluja puolesta, että miksi Halla-aho.

Vierailija
319/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palsta toimi, koko ajan, kun yritän lähettää kommentin, tulee vastaus " The comment cannot be empty"? 

Vierailija
320/464 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena aikaisempaan kommenttiini, että mikä yllätti, ei mennyt aiemmin lainauksen kanssa läpi.

Ensimmäisenä hänen esiintymisensä ja maltillisuutensa, ulosanti ei ollut ollenkaan niin tökkivää kuin hänellä yleensä on vaan rauhallisen varmaa, huumorintaju yllätti myös ja hänen suhtautumisensa kolmanteen sukupuoleen, en uskonut, että hän olisi noin liberaali ajatuksiltaan, hänen faktatietämystään en ole koskaan epäillyt.